М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Fenerа
Fenerа
07.10.2022 08:28 •  Қазақ тiлi

Анасын сағынған бала мінез деме​

👇
Ответ:
ulyanakovoleva
ulyanakovoleva
07.10.2022

ответ:Ол баланың аты Сержан.

Сержан: кішіпейіл, ақкөңіл, мейірімді бала болған.

Объяснение:Ар адам оз анасын курметтеуды ары жаксы кореды,

Ана деген баланын ен журегындегы ен бырыншы орында турган адам.

4,6(46 оценок)
Ответ:
Do6pblu322
Do6pblu322
07.10.2022

Сержан-ақкөңіл,мейрімді,жомарт бала.Жомарт себебі ол балмұздықтарының жартысын досына берді.Əрі əнші себебі ол анасы жайында өлен айтты:"Мама мама мама сенсің ғой сен дана"-деп өлең айтты.

Балмағанбет ата-қызғаншақ себебі Сержан Балмағанбет атасынан балмұздақ сатып алу ға өтінген де ол тиыным жоқ деді.Бірақ ол əсіресе өтірікші Сержаның анасы Балмағанбет атаға көп тиын бергенің көрді бірақ ол берген жоқ.

Аяз би ата мен Есмағанбет аталар өте мейрімді,бауырмал,бала көңілді себебі олар Сержан ға балмұздақ алды.Сержаның көнілің көтеру үшін тырысты.

4,5(76 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
sweetcarpet258
sweetcarpet258
07.10.2022
Алматының ресми тарихы 1854 жылдан басталады. Алматы өзенінің жағасында салынған бекініс көп ұзамай Верный деген атқа ие болған. Алайда ХVІ ғасырдың бірінші жартысында өмір сүрген мемлекет қайраткері, ақын Захириддин Мұхаммед Бабырдың шығармасында болашақ Алматының орнында Алмату атты ортағасырлық қала болғаны айтылады. «Үлкен Алматы» аймағын адамдар ерте кезден-ақ игерген. Х-ІХ ғасырларда мұнда отырықшы мекендер болған, олардың тұрғындары егіншілікпен, мал шаруашылығымен айналысқан. Қаланың сол жақ шетіндегі шағын мекенжайдан табылған қыш ыдыстардың Ферғанадан табылған ыдыстарға ұқсас болуы осы екі аймақ арасында қола дәуірінің өзінде мәдени байланыс болғанын дәлелдейді. Бұл байланыс кейініректе сақтар дәуірінде де жалғаса түсті. Ол кездерден «сақ патшалары» әулетінің аумақты оба-қорғандары бар. Қазіргі Алматының шығыс жағында үш қорғаннан тұратын бір топ ескерткіш сақталған. Есік қорғанынан табылған материалдар сақтартың белгілі адамдарын алтын киімдерімен, қару-жарақтарымен, асыл тастарымен қоса жерлегенін дәлелдейді. Ғұрыптық ескерткіштердің қатарына құрбандық сәкісі жатады. Соның ішінде Верный қаласының маңынан табылған, В.С.Стрельцов жариялаған «жетісулық алтарь» деп аталатын ескерткіш әйгілі болған. Ол – төрт сирақты аласа үстел. Үстелдің бет тақтайының ернеуіне қанатты барыстың 25 мүсіні салыныпты. Тағы да осындай құрбандық сәкісі Алматыда, ашылып қалған қорғаннан табылды. Ол төрт бұрышты, конус түріндегі тұғыры бар үстел. Төрт бұрышында қанатты барыс, табанының жиектеріне жеті жолбарыстың мүсіні салынған, ал ортасында екі түйенің бейнесі бар. Сақтардың өзгеше бір храмдары мен қасиетті орындарының бөлшектері, көпке белгілі «Қарғалы диадемасы» Алматы маңындағы көшпелілердің идеологиясы жөнінде білуге көп мүмкіндік туғызады. Алматы-І қаласының орны қаланың оңтүстігіндегі «Горный гигант» колхозының жерінде орналасқан. Қала екі қатпардан тұрады, терең орлардың ішіне салынған, бұл оның қорғаныс қабілетін арттыра түскен. Жалпы топографиялық белгілеріне қарағанда, оның ІХ-ХІІІ ғасырларға жататыны анықталған. Алматы-ІІ қаласының орны Кіші Алматы өзенінің бойында, қазіргі шекара училищесі тұрған жерде болатын. Құрылыс жұмыстары кезінде бұл арадан орта ғасырлық ұстахана, дайын бұйымдар, кетпен, соқаның тісі, темір қазанның бүйірі табылған. Осы жерден балқыған металл құятын шөміш пен су құятын екі құмыра да шықты. Есентай (Весновка) қаласы Алматыдағы Ботаника бағының шеңберінде, Ремизовка мекені Әл-Фараби көшесінің жоғары жағында, Тереңқора қаласының орны Алматының солтүстігіндегі «Заря Востока» поселкасының жерінде жатыр. Сонымен, археологиялық олжалар Алматының тарихын едәуір ұзартып, оны Шығыстың көне қалаларының қатарына қояды.

Дереккөзі: https://www.zharar.com/kz/shygarma/544-almaty.html
© www.ZHARAR.com
4,6(13 оценок)
Ответ:

ответ:1. Себебі ,ол бие құлындаған кезде құлындары жоғалып кете беретін.сол үшін Кендебай буаз биенің қарнын жарып құлынын алды.

2.Себебі қойшы баланы басқа адамдар қой бағып жүргенде алып кетіп қалған.Кендебай баланың мұңын естіп ,оның ата анасын іздеді.

3.Керқұла атқа тіл бітуінің екі себебі бар.біріншісі-бұл қиял ғажайп ертегі,екіншіс-ол Кендебайға жол көрсету керек екенін түсінді.

4. Кендебайдың жетібасты дәу мен арыстанды жеңуі оның қайсар ,ержүрек,өзін емес өзгені ойлайтынын байқауға болады.

5. Бұл ертегі қиял ғажайп ертегі.Себебі мұнда жануарлар сөйлей алады,адам минут сайын өседі,жеті басты дәу ,жалмауыз кемпір деген кейіпкерлер ба

Объяснение:

4,5(75 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ