М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
lyudsiya1337
lyudsiya1337
05.11.2021 03:25 •  Қазақ тiлi

O-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. 1941 жылы 22 маусым күні таңғы сағат
4-те бейбіт елімізге Фашистік Германия
тұтқиылдан соғыс ашты.
Отанымызға қатерлі күн туды. Мөлдір
аспанды қара бұлт торлады.
Фашистік Германияның зобалаңы,
соғыс жарасы әлі күнгі а ң
жүрегінде. Отанымызды қорғау үшін
еліміздің көптеген ер азаматтары, қаракөз
қыздары майданға аттанды. Жүз мыңға
тарта ата-әкелеріміз соғыстың алғашқы
сәтінде-ақ майданға аттанды. Ұлы Отан
соғысына біздің де жерлестеріміз қатысты.
Олар: Мәлік Ғабдуллин, Баян Жангалов,
Шестаков Александр және т.б. Отанымызды
қасық қанымен, жанымен қорғаған аты
аңызға айналған батырларымыздың
ерліктері тарихта мәңгілік сақталып қалды.
Кеңес Одағы Батыры атағын алғандар:
Бауыржан Момышұлы, Талғат Бигелдинов,
Әлия Молдағұлова, Мәншүк Мәметова,
Рақымжан Қошқарбаев, Төлеген Тоқтаров
т.б.
Кең байтақ жерімізді, Отанымызды
кеудесімен қорғаған батырларымыз мәңгі
есімізде сақталады!
Мәтін бойынша бес сұраулы сөйлем құраңыз(составьте по тексту пять вопросительных предложений)

👇
Ответ:
mzhenyak1999
mzhenyak1999
05.11.2021

1.1941 жылы 22 маусым таңертен сағат нешеде елімізге Фашистік Германиа түтқиылдан соғыс ашты?

2.Отанымызға қандай қиын күн туды?

3.Қанша мыңға тарта ата-әкелеруміз соғыстын алғаш сәтінде ақ майданға аттанды?

4.Ұлы Отан соғысына елімізден кімдер аттанды?

5.Кеңес одағы Батыры атағын алғандар кімдер?

4,7(82 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:

задание 1

1)Бабаларымыз ежелден «Өнер алды – қызыл тіл» деп сөз өнерін аса жоғары бағалаған.

2)Айтыста ақындардың импровизациясы, логикасы мен дәлелінің күштілігі анық байқалуы тиіс.

3)Ақындар тіліндегі көркем құралдарының бірі – мақал -мәтелдер.

4) Айтыс өлеңдеріндегі мақал-мәтелдер тілдің эстетикалық қызметін күшейтіп, өлең сөзді әсерлі етеді.

задание 2

1)

2)

задание 3

1) баяғыдан

2)жоспарда

3) сайысы

задание 4

ӘДІЛОВ Тілеген Елеусізбайұлы 1974 жылы 28 шілдеде Қарағанды облысы Ағадыр ауданы Ақшатау елдімекенінде дүниеге келген. Қармыс орта мектебінің түлегі (1981-1989), Кәсіптік техникалық училищені және1998 жылы Ө. Байқоңыров атындағы Жезқазған мемлекеттік университетін бітірген. Бірнеше республикалық айтыстардың жеңімпазы, жүлдегері

можешь выбрать в инете, там много

задание 5

Бәдік айтысы.

2. Жар-жар.

3. Жануар мен адамның айтысы.

4. Өлі мен тірінің айтысы

5. Жұмбақ айтысы.

6. Салт айтысы: 1) қыз бен жігіт айтысы; 2) ақындар айтысы.

7. Осы күнгі айтыстар.

Объяснение:

второго я увы не знаю

4,5(12 оценок)
Ответ:
stardark03
stardark03
05.11.2021

Әже - баланың әкесінің, сондай-ақ, анасының шешесін атайтын, туыстық қатынасты білдіретін атау. Одан арғылары үлкен әже немесе ұлы әже деп аталады.[1]

Кесе тарту етіп отырған әже, немере немесе шөбересімен

Қазақ отбасындағы әже орны ерекше әрі қадірлі. Әже - отбасының ғана емес, әулеттің де ұйытқысы, ағайын- абысындардың бірлігін, татулығын сақтайтын сыйлы анасы, кейінгі жастардың, келіндердің тәрбиешісі әрі ақылгөйі Қазақ қоғамында әдетте жас отау иелерінің тұңғыш баласын әжесі бауырына салады. Бала ата-әженің кенжесі саналып, немерені әжесі тәрбиелеп, бағып-қағады. Әже мен немере арасындағы туыстық байланыс өте нәзік әрі берік. Балажан қазақ үшін ата мен әжеге жас сәби жай ғана ермек емес, тәрбиеленуші ерекше субъект. Тарихта күллі рулы елге ана болып саналған Айпара әже, Домалақ ене, Зере, Айғаным секілді әжелердің бейнесі аңыз-әңгімелерде, әдеби шығармаларда сомдалған.

Алдымен әже тәрбиесі арқылы бала жақсы-жаманды ажыратып, үлкен-кішіні тани бастайды. Мінез-құлық, тіл тәрбиесі қалыптасып, бала үй шаруасына бейім, елгезек тілалғыш, мейірімді болып өседі. Әженің алдын көрген балаға былайғы жұрт тәрбиелі бала деп баға береді. Әже тәрбиесі көбіне «олай істеме, былай істе», «бүйтсең жаман, өйтсең жақсы»деген вербалды сипатта, ақылгөйлік мазмұнда болып, әженің мейірімі мен жүрек жылуына бөленіп өседі. Осылайша жас бала қазақы ортадағы моральдық-этикалық нормалармен таныса отырып, адами тұлғаның қалыптасуына ғана емес, дәстүрлі ырым-тыйымдар жүйесінің қағидаттарын біртіндеп бойына сіңіре бастайды.

Жеті-тоғыз жастан әрі қарай тұңғыш немере ұлдың тәрбиесі атасының қолына өтеді, Ал қыз немеренің негізгі тәрбиесі әженің қарамағында болады. Бұл кездегі тәрбиенің мазмұны атаға ілесе жүріп, көрген-білгенін көңілге тоқудан құралады. Атасына ілескен бала алыс жерлерді, ел жақсыларын, сыйлы ауылдарды көріп, жиын-тойға т.б. қатысып, соларды ұғынуға, білуге тырысады. Атаның «визуалды» тәрбиесінен өткен баланы былайғы жұрт көргенді бала деп атайды. Қазақ паремеологизмі Атың бар да жер таны желіп жүріп, атаң барда ел таны еріп жүріп деп кеңес береді. Ел тану, жер тану көргенділікке жатады. Қазақтың дәстүрлі бала тәрбиесінде көргенділік тәрбиенің ең жоғарғы формасы болып табылады. Әже мен атадан тәлім алған немеренің рухани жағынан тәрбиелі, көргенді азамат болып, ержетуінің, елдің аузына ілігер көшелі азамат болып қалыптасуының негізі осылайша қаланады[2].

4,8(61 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ