М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Gucci99
Gucci99
24.03.2023 22:24 •  Қазақ тiлi

1-тапсырма. Көп жауабы бар нұсқалардан бір дұрыс жауапты белгілеңіз. 1. Ғұн мемлекетінде Мөде тайпалық бірлестіктің билеушісі болды:

А) Б.з.б. 207ж. В) Б.з.б. 209ж. С) Б.з.б. 202ж. Д) Б.з.б. 203ж. Е) Б.з.б. 205ж.

2. Ғұндардың орталық мемлекеттік ұйымының құрылуының алғышарттары:

А) Рубасылардың бостандығын шектеу

В) Чжичжидің билік басына келуі

С) Ғұндардың Қазақстанға қоныс аударуы

Д) Ғұн тайпаларының екіге бөлінуі

Е) Ғұндардың үйсіндермен соғысы

3. Ғұндар мемлекеттік бірлестігінің нығая түсуіне себеп болған оқиға:

А) динлиндермен соғыс В) хакастармен соғыс С) дунхулармен соғыс

Д) юечжилермен соғыс Е) ухуандармен соғыс [3]

3. Ғұн халықтарының көрші мемлекеттермен қарым-қатынастарын анықтауда кілтті сөйлемді қолдану арқылы кестені толтырыңыз.

Қытай Юечжилер

1.

2.

1. 2.

Кілтті сөйлемдер:

- «Тыныштық пен туыстық туралы шарт» келісімі бойынша ғұндар салық алып тұрды.

- Мөде оңтүстік – батыстағы көршілерді бағындыру үшін әскери жорықтар жасады.

- Ғұндардың 30 жыл бойы жүргізген соғысы Мөденің ұлы Лаушанның кезінде аяқталды.

- Ғұндар және басқа да дала тайпалары қорғанды айналып өтіп, солтүстік аймақтарды ойрандады.

[4]

1. Археологиялық ескерткіштерді атап, ерекшелігін сипаттаңыз.

Сармат ескерткіштері

Сынтас обасы Бесоба ескерткіші Аралтөбе ескерткіші

1.

Ерекшелігі:

2. Ерекшелігі: 3. Ерекшелігі:


1-тапсырма. Көп жауабы бар нұсқалардан бір дұрыс жауапты белгілеңіз. 1. Ғұн мемлекетінде Мөде тайпал

👇
Ответ:
wylia
wylia
24.03.2023

Бірінші де А ал калгандарфн кешир билмии

4,4(1 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
kjhf2225
kjhf2225
24.03.2023

Құлақ беру

Бата жасап, бас кескен қариялар, алдымен, бастың езуінен бір кесіп алып өзі ауыз тиген соң, бастың оң жақ құлағын кесіп алып, үйдегі жасы ең кіші балалардың біріне: «Мə, балам, құйма құлақ бол, сөз тыңда, үлкендердің лебізін жерге тастамайтын жақсы азамат бол!» - деп береді. Міне, бұл «құлақ беру» деп аталады.

Көз жегізу

Әдетте білікті, тəрбиелі үлкен кісілер бас мұжығанда «көреген болсын, əділ болсын» деген ниетпен, бастың екі көзін алып, өзі қалаған балалардың біріне: «Мə, балам! Көреген көсем бол, қара қылды қақ жарар əділ бол, халқыңа алаламай тең қара!» деп оған беріп жегізеді. Міне, бұл «көз жегізу» делінеді. Қазақ халқы екі көзді бір адамға береді. Екі көзді екі адамға берсе, алакөз болады немесе əділдіктен тайып, бұра тартады деп қарайды.

Тіл жегізу

Әдетте, көреген қариялар мен тəлімгер əжелер тілдің ұшын «дұшпанның тілі кесілсін» деген ниетпен кесіп тастап, онан соң «айтар сөзі көмекейіне кептеліп қалмайтын шешен болсын» деген ниетпен көмекейін тілден бөліп алып, тілді-жақты болсын деген бір балаға: «Мə, балам, үлкендердің тілін ал, жезтаңдай шешен бол!» деп тілді беріп жегізеді. Міне, бұл «тіл жегізу» деп аталады.

Таңдай беру

Қазақ салтында, қойдың басын мұжып отырған үлкен кісілер бастың таңдайын алып, қатты қабыршағын аршып, онан соң, оны өзі қалаған бір баланың алақанын аштырып қойып: «Шешен бол! Бұл бұл көмей, жез таңдай əнші бол!» деп, таңдайды алақанына ұрып береді. Сол кезде оны бала шап беріп ұстап алса, онда сол бала ерекше шешен, əнші, жыршы болады деп есептейді. Міне, бұл «таңдай беру» деп аталады.

4,5(59 оценок)
Ответ:
Алекс777777
Алекс777777
24.03.2023

ответ:Мағжан Жұмабайдың "Батыр Баян" поэмасы бұрынғы халық батырлық дастан-жырлардың жалғасы, эпостық дастанның ХХ ғасырдағы қазақ поэзиясының тілімен жазылған жаңа нұсқасы десек болады. Лирик ақын Мағжан Жұмабай бұл поэмасында өзінің тағдыры Батыр Баян тағдырымен ұқсас екенін түрлі-түрі теңеу, метафоралар арқылы жеткізіп, бір жағынан поэзиялық, екінші жағынан дастандық сипаты бар шығарма жазды.

Сондықтан "Батыр Баян" поэмасын жан-жақты талдауға болады. Бұл жерде біз поэманы ұлттық құндылық, оның арғы жағында жатқан отаншылық рух тұрғысынан талдағымыз келеді.

Ең алдымен, Батыр Баян – бұл қазақ батырларының ішінде белді, шоқтығы биік батыр. Мұны Мағжан поэманың алғашқы тармақтарында-ақ білдіреді. Ордаға жиналған ығай мен сығай, Абылай ханның төрт құбыласын түгендеген батырлары бір Батыр Баянды күтіп, жорыққа аттанбай отырғаны-ақ – батыр кейіпкердің Абылай ханның алдында қандай абыройлы жан екенін ұғамыз.

Объяснение: мен өзім осылай жаздым. Дұрыс деп ойлаймын

4,4(98 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ