Бас-басы адамға сүйкімді, қашан оны, нешінші және ара қатал жағдайларда көмектес- ара күрделі жай-жапсарларда құтқаратын дұрыс достар қаптайды. Сый досқа бірлескен жанасушылықтың көрінген кезіне деген алқындыру болады. Осы үшін іздеуге керекке какой-либо желеуді. Шағын, бірақ жан сувенир қатынастарды нықтайды және оларға жаңа назарды сомдайды. Сый досқа толығымен мүмкін сюрпризбен. Главное, чтобы ол орынды және сүйкімді болды.Ғой достарда зар тек өмірдің ауыр кездеріне, бірақ және қуаныштың минуттарында туады. Сыйда ең негізгі досқа - сол сөздер. Олар өлең-жырдың пішініне деген облачить болады немесе құттықта- әзілдің мәтініне. Сый досқа көңілді және төл болуға керекке. Айтпақшы, досқа тәуелдеу болады меншікті шығарманың әнін немесе қайта жаса- танымал әнді өзінің себебіне әдейі жолдас.Ана ең, ауызекі сый досқа ештеме нашар, еш материалдық алады. Сый досқа оның ардақты арманын жасау біледі. Айталық, ашына туралы сағатта, суретте немесе кітапта, сол жөн оған қиялдаса
Абай (Ибраһим) Құнанбаев. (1845-1904) Абай қазақтың ұлы ақыны, композитор, философ, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы, оның алғашқы классигі. Әкесі Құнанбай Өскенбайұлы бай, би және қазақ руларының ішіндегі беделді адамдардың бірі болған. Құнанбай Қарқаралы дуанының аға сұлтаны болған. Құнанбай діншіл болған. Мұсылман дінінің ықпалын күшейту мақсатын көздеп Орта Азияның діндар қожаларын, татар молдаларын қарамағындағы ауылдарға таратқан. Олардың балаларын мұсылманша оқытқан. Өз ауылында Ғабитқан деген молданы ұстап, Абайды да оқытқан. Абайдың сабаққа зеректігін байқаған соң, әкесі Семей қаласындағы мұсылман имамы Ахмет Ризаның медресесіне берген. Ол дін сабақтарына тарих, поэзия, математика, философия сияқты дүние тану пәндерін араластыра оқытуды қажет көретін ағымның бағытын ұстаған адам болған. Абай бұл медреседе 4 жыл оқыған кезінде араб, иран және Орта Азия әдебиеті классиктерінің шығармаларымен жақсы танысады. Өзі үлгілерінен үйренген. Абайдың жазу жұмысында үлгі еткені 19-шы ғасырдағы орыс әдебиеті болған. Абай Семейдегі медреседен кетер алдында үш айдай орысша оқыған, осы тілде аздап жаза және сөйлей білген. Еліне қайтқаннан кейін де Семеймен қатынасын үзбеген. Семейге саяси көзқарастары үшін жер аударылған, орыс оқымыстылары Н. И. Долгополов және Е. П. Михаэлиспен танысып, орысша білімін тереңдете түсуге жәрдем алған. Абай Семейге келіп, айлап жатып Гоголь атындағы кітапханадан көп кітаптар оқыған және ауылына да алып кетіп оқитын болған.