Қазақстанда көктемнің келуімен 21 наурыздан бастап күн мен түннің теңесуі мен табиғаттың жаңаруы Наурыз — мейрамы тойлануда. Наурыз Қазақстандағы діни мереке емес-ол ислам келгенге дейін атап өтілген және табиғат күштерін қастерлейтін ежелгі пұтқа табынушылық дәстүрлердің жәдігері болып саналады.
Қазақстанда көктемнің келуімен 21 наурыздан бастап күн мен түннің теңесуі мен табиғаттың жаңаруы Наурыз — мейрамы тойлануда. Наурыз Қазақстандағы діни мереке емес-ол ислам келгенге дейін атап өтілген және табиғат күштерін қастерлейтін ежелгі пұтқа табынушылық дәстүрлердің жәдігері болып саналады. Кәдімгі Рождество мерекесі Наурызды қазақтар 1926 жылға дейін белсенді түрде атап өтті, осы уақытқа дейін Ресей әкімшілігі барлық діндар классикалық мереке күндеріне тыйым салу туралы шешім қабылдаған жоқ . Наурыз мейрамын тойлауға тыйым салу қазақтардың ХХ ғасырдың ортасында осы мәдени әдет-ғұрыпты мүлдем жоғалтқандығын, сондай-ақ осы көріністі зерттейтін ғылыми істердің Елеулі мөлшерінің қол жетімсіздігін түсіндіреді .
Қазақстанда көктемнің келуімен 21 наурыздан бастап күн мен түннің теңесуі мен табиғаттың жаңаруы Наурыз — мейрамы тойлануда. Наурыз Қазақстандағы діни мереке емес-ол ислам келгенге дейін атап өтілген және табиғат күштерін қастерлейтін ежелгі пұтқа табынушылық дәстүрлердің жәдігері болып саналады. Кәдімгі Рождество мерекесі Наурызды қазақтар 1926 жылға дейін белсенді түрде атап өтті, осы уақытқа дейін Ресей әкімшілігі барлық діндар классикалық мереке күндеріне тыйым салу туралы шешім қабылдаған жоқ . Наурыз мейрамын тойлауға тыйым салу қазақтардың ХХ ғасырдың ортасында осы мәдени әдет-ғұрыпты мүлдем жоғалтқандығын, сондай-ақ осы көріністі зерттейтін ғылыми істердің Елеулі мөлшерінің қол жетімсіздігін түсіндіреді . Тек 1980 жылдардың аяғында осы мерекелік күнге байланысты негізгі рәсімдерді қайта бастау мүмкіндігі байқалды . Энтузиастардың күшімен және жаңа мәдени саясаткерге рахмет , этникалық әдет-ғұрыптар біртіндеп жандана бастады, содан кейін 1991 жылы Қазақстан тәуелсіздігін жариялады, Наурыз ресми празник мәртебесіне ие болды.
Наурыз мейрамында тек ұлдар ғана емес, қыздар да ат жарысына қатысты. Мемлекеттік бұл ирге "қыз-қуу" ("догони девушку") әйел мен жас ер адам ат үстінде шықты фон . Егер джигит жарыста жеңіске жетсе, ол қыздың қолы мен жүрегіне ие болды – ескі әдет-ғұрыпқа сәйкес, оған сәйкес , жас жігіт өзінің шабандоздың кәсібилігін, сондай-ақ ер-тоқымға жабысу қабілетін негіздеуге міндетті болды. Егер ол қызды қуып жетпесе, онда ол қайтып келе жатқан жолда жас жігітті қуып, оны кірпікпен ұруға міндетті. Мұның бәрі барлық жиналғандар үшін қуанышты және қызықты көрініске айналды.
Наурызды тойлау барлық мемлекеттік ойындарсыз аяқталмайды ,әдетте, бәсекеге қабілетті. Әдетте, мереке "айтыстан", 2 ақын-ақынның импровизацияланған ақындық байқауынан басталып, рөлді жетілген, мысалы , балалар ретінде қабылдаған этникалық ойындармен аяқталды.
Ескерткіш «астана - бәйтерек» бәрі символдық - және тәжі алтын күн, 97 метрлік биіктігі, және ішкі сәулеті үш аймаққа бөлінген және әлемнің үш негізін кейіптейтін қазақстанна тыс белгілі. бұл (қазақ, бәйтерек қаласында) «терек» металдан, шыныдан және бетоннан жасалған сәулет ой бірегей болып табылады және орындау жөніндегі орасан зор болып табылады: металл құрылымы 105 метр жоғары, 1000-нан астам тонна салмағы бес жүз діңгек қ ұсталынады. 22 метр, диаметрі бар әлемдегі алғашқы доп және шыны 300 тоннадан тұратын «хамелеон» күн сәулесінің әсерінен түсін өзгертіп, рекордтық биіктігі «өтті». жас астанада бой көтерген аталған монумент архитектуралық жаңарудың символы, астананың символы, қазақстанның символы болып табылады. ескерткіш жобаның авторы - атақты ағылшын сәулетшісі норман фостер. 105 метр - ғимараттың биіктігі допты 97 метр, тәжінің болып табылады.
Туризм (франц. tourіsme, tour – серуендеу, жол жүру) – ң бос уақытында негізінен айтқанда жұмыстық, не мәлім міндеттік мәжбүрлеумен емес, туысшылаумен емес, өз еркінше көңіл көтеру мен демалу үшін, тәуекел жасау үшін, көріп қызықтау үшін, яғни субъективті рухани қажеттілік бойынша басқа бір жерге ерікті саяхаттап, серуендеп баруы. жақын жердегі қысқа мезетті орындалатыны - серуен делінсе, алыс жерге аттанған ұзақ мерзімдісі - саяхат делінеді. туризм әлемдік басты рөлдің бірін атқарады. дүниежүзілік туризм ұйымының (дтұ) деректері бойынша ол әлемдегі жалпы ұлттық өнімнің оннан бір бөлігін, халықаралық инвестицияның 11 пайыздан астамын ұстайды, әлемдік өндірістің әрбір 9-шы жұмыс орнын туризм қамтамасыз етеді. туризмнен түскен табыс мұнай, өнімдері және автомобиль экспорты табысынан кейін тұрақты 3-ші орында келеді. мұндай оң үрдіс жаңа мың жылдықтың бас кезінде де ұсақталады деп күтілуде. әлемдік туристік рыноктың дәстүрлі аудандары өзінің рекреациялық сыйымдылығының шегіне іс жүзінде жеткендіктен, туризмнің өсуі туристер баратын жаңа аумақтар есебінде басым болады. осыған байланысты, қазақстанның әлемдік туристік рынокта өзінің лайықты орнын табуға бірегей мүмкіндігі бар.
Қазақстанда көктемнің келуімен 21 наурыздан бастап күн мен түннің теңесуі мен табиғаттың жаңаруы Наурыз — мейрамы тойлануда. Наурыз Қазақстандағы діни мереке емес-ол ислам келгенге дейін атап өтілген және табиғат күштерін қастерлейтін ежелгі пұтқа табынушылық дәстүрлердің жәдігері болып саналады.
Қазақстанда көктемнің келуімен 21 наурыздан бастап күн мен түннің теңесуі мен табиғаттың жаңаруы Наурыз — мейрамы тойлануда. Наурыз Қазақстандағы діни мереке емес-ол ислам келгенге дейін атап өтілген және табиғат күштерін қастерлейтін ежелгі пұтқа табынушылық дәстүрлердің жәдігері болып саналады. Кәдімгі Рождество мерекесі Наурызды қазақтар 1926 жылға дейін белсенді түрде атап өтті, осы уақытқа дейін Ресей әкімшілігі барлық діндар классикалық мереке күндеріне тыйым салу туралы шешім қабылдаған жоқ . Наурыз мейрамын тойлауға тыйым салу қазақтардың ХХ ғасырдың ортасында осы мәдени әдет-ғұрыпты мүлдем жоғалтқандығын, сондай-ақ осы көріністі зерттейтін ғылыми істердің Елеулі мөлшерінің қол жетімсіздігін түсіндіреді .
Қазақстанда көктемнің келуімен 21 наурыздан бастап күн мен түннің теңесуі мен табиғаттың жаңаруы Наурыз — мейрамы тойлануда. Наурыз Қазақстандағы діни мереке емес-ол ислам келгенге дейін атап өтілген және табиғат күштерін қастерлейтін ежелгі пұтқа табынушылық дәстүрлердің жәдігері болып саналады. Кәдімгі Рождество мерекесі Наурызды қазақтар 1926 жылға дейін белсенді түрде атап өтті, осы уақытқа дейін Ресей әкімшілігі барлық діндар классикалық мереке күндеріне тыйым салу туралы шешім қабылдаған жоқ . Наурыз мейрамын тойлауға тыйым салу қазақтардың ХХ ғасырдың ортасында осы мәдени әдет-ғұрыпты мүлдем жоғалтқандығын, сондай-ақ осы көріністі зерттейтін ғылыми істердің Елеулі мөлшерінің қол жетімсіздігін түсіндіреді . Тек 1980 жылдардың аяғында осы мерекелік күнге байланысты негізгі рәсімдерді қайта бастау мүмкіндігі байқалды . Энтузиастардың күшімен және жаңа мәдени саясаткерге рахмет , этникалық әдет-ғұрыптар біртіндеп жандана бастады, содан кейін 1991 жылы Қазақстан тәуелсіздігін жариялады, Наурыз ресми празник мәртебесіне ие болды.
Наурыз мейрамында тек ұлдар ғана емес, қыздар да ат жарысына қатысты. Мемлекеттік бұл ирге "қыз-қуу" ("догони девушку") әйел мен жас ер адам ат үстінде шықты фон . Егер джигит жарыста жеңіске жетсе, ол қыздың қолы мен жүрегіне ие болды – ескі әдет-ғұрыпқа сәйкес, оған сәйкес , жас жігіт өзінің шабандоздың кәсібилігін, сондай-ақ ер-тоқымға жабысу қабілетін негіздеуге міндетті болды. Егер ол қызды қуып жетпесе, онда ол қайтып келе жатқан жолда жас жігітті қуып, оны кірпікпен ұруға міндетті. Мұның бәрі барлық жиналғандар үшін қуанышты және қызықты көрініске айналды.
Наурызды тойлау барлық мемлекеттік ойындарсыз аяқталмайды ,әдетте, бәсекеге қабілетті. Әдетте, мереке "айтыстан", 2 ақын-ақынның импровизацияланған ақындық байқауынан басталып, рөлді жетілген, мысалы , балалар ретінде қабылдаған этникалық ойындармен аяқталды.
Объяснение: