а адепти мейримди жаксы болуы керек. Адепти болу ар адамда болуы керек.Ал адемиликти сыртынан карап адеми екен деп айтады. Бирак олардын ишки сулулыгы таза болмауы мумкун.Адамнын сырткы сулулыгына карамай ишки сулулыгына карау керек. Иши сулуга журек кызыгады, Сырты сулуга коз кызыгады. Әдептілік арабша «Адаб», зауқ дегенді білдіреді. Ислам діні бойынша әдеп үш түрге бөлінеді. Олар:1. Аллаһ Тағаладан болған әдеп.2. Пайғамбарымызбен (с.ғ.с.) болған әдеп.3. Адамдармен болған әдеп.Адамдармен әдеп ең бірінші отбасында қалып- тасып, орнығады. Бұл Сіздің ата-анаңызға көрсететін әдебіңіз. Адамдар әке-шешесінен кейін әйелге әдеп-тілік танытуға тиісті. Мұнан кейін көшеде, қонақта, жұмыста, қоғамдық орындарда әдептілік сақтауға тиісті. СәлемдесуЕкі мұсылман бір-бірімен кездескенде міндетті түрде сәлемдесуге тиіс. Олар араз ба, тату ма, ол маңызды емес. Себебі сәлемдесу – Пайғамбарымыздан қалған сүннат. Ал енді сәлем бергенде оны естіген екін- ші мұсылман ризашылық-пен қабыл алып, сәлемге сәлеммен жауап қайтарады. Бұл – шариғатта «фарз айнға» жатады. Ұлық пайғамбарымыз Мұхаммед (с.ғ.с.): «Ара-ларыңа сәлемді жайыңдар» - деп сәлемдесудің мұсыл-мандық міндет екенін өсиет етіп айтып кеткен. Егер де біз сезімізге берілген сәлемге сәлеммен жауап қайтармасақ, онда оған дұшпандық, өшпенділік танытқандай, жамандық ойлағандай оны күдікті жағдайға қалдырамыз. Сәлемдесудің абзал түрі:«Әссәләму аләйкум уа рахматуллаһи уа бәрәкәтуһ».Оған қайтарылатын жауап:«Уа алейкумүс сәләм уа рахматуллаһ уа бәрәкәтуһ».Таныстарға сәлем беріп, сәлемге жауап алғанда екі арадағы татулық, ынтымақ нығайып, сыйластық артады. Ол адам жөнінде күдікті, жаман ойларға бармайсың. Сәлемдесу – Расулуллаһтың (с.ғ.с.) сүннаті. Қазақ дәстүрінде бірнеше сәлемдесі дәстүрі бар. Алайда олардың бәрінде де жасы кішілер бірінші болып сәлем береді. Әдетте сәлемдескенде қол алысады. Онда адамдар алақандарын бір-біріне түйістіріп ұстайды. Ол – «мусафих» деп аталады. Қол алысқанда саусақтың ұшын беріп сәлемдесу - әдепсіздік. Жасы үлкен, кіші болсын, көп адам жиналған жерге келген кісі ең бірінші көпшілікпен сәлемдеседі. Сырқат, мүгедек жанға сау адам ең бірінші сәлем бергені абзал.Әйелге ер адам, басты-ғына қызметкері, жастар үлкенге ең бірінші сәлем береді. Амандасқанда біреуге басыңызды иіп, иығыңызды қозғап, қолыңызды көтеріп, көзіңізді қысып, ерсі әре- кет жасамаңыз. Егер де сә-лем берген кісіңіздің құла-ғы естімесе, оған сәлемі- ңізді ымдап түсіндіруіңізге болады.Сәлем беруде берік ұстанатын қағидалар:1. Танысын, танымасын жасы кіші адам үлкенге сәлем бермей өтпейді.2. Ат үстінде тұрып сәлем бермейді.3. Атты адам жаяуға бірінші сәлем береді. 4. Танитын адамдармен сәлемдеспей, немесе сәлемін алмай өтпейді. 5. Келе жатқан адам отырған адамға сәлем береді.6. Әкесінің, шешесінің көзін көргендерге айрықша сәлем беріп, құрмет көрсетеді, батасын алады. 7. Кешке не түнде үйге кірген адам: «Кеш жарық!» деп сәлемдеседі. Қандай жағдайда сә-лемдесуге тиым салынады?1. Әжетханада отырғанда.2. Ер мен әйел жұпта-сып жатқанда (Байқамай, кездейсоқ үстеріне кіріп барсаңыз).3. Ұйықтап жатқан кісіге.4. Моншаға түскенде.5. Аузыңызда ас шайнап отырғаныңызда.6. Дұға оқып отырған кісіге.7. Азан айтып тұрғанда.8. Құран Кәрімді оқып отырғанда.9. Намаз үстінде.10. Тілек айтылып, бата беріліп жатқанда
Домбыра — ертеден келе жатқан қазақ халқының ең сүйікті, ел арасына кең тараған, түрлі шежіреге бай, музыкалық аспабы. Ол ұлттың тарихында қарапайым халықтың қуанышы мен қайғы-қасіретін тең бөлісіп, қазақтың басын торлаған ауыр кезеңдерінде жұбаныш бола білген алып та ұлы аспап. Домбыра — жазу-сызу мен қазақтың қаламы мен сахнасының қызметін тең атқарған аспап. Домбыра-ішекті аспаптардың ең көне түрі. Домбыра қасиетін жырлайтын этнологиялық аңыздар өте көп. «Домбыра» атауының шығуы жайлы таластар көп. Солардың бір қатары: «Дембира» деген қыз атынан шыққан болуы керек деп те топшалайды, себебі шығыс елдерінде қастерлі, қасиетті нәрсеге немесе кейбір көпшілік орынға әйел адамның есімін беру үрдісі бар. Пішіні домбыраға ұқсас, төрт ішекті шертпелі асап үнді халықтарында «тампура» деп аталады. Ішекті шертпелі аспап «пандура» гректерде бар. Сонымен нақты атауы қайдан шыққаны әзірге белгісіз. Ал енді музыка мен домбыраның арасындағы байланыс не? Біреуі аспап болып, екіншісі сол аспапта ойналатын шығарма болса, олар қалай үндеседі? Егер әнші болса, онда үш түрлі үйлесім бір арнаға шоғырлану қажет. Сондықтан күйге арналған домбырада да әншіге керекті домбырада да айырмашылық бар. Оны әрбір өнерпаз, мейлі ол шебер болсын, мейлі орындаушы болсын бажайлап білуі қажет.
Менің сүйікті музыкалық аспабым-скрипка ,Мой любимый музыкальный инструмент-скрипка
Мен музыканы қатты ұнатамын,Музыка адамның көңілін де көтереді,кейде бір ойға да түсіріп та жібереді,Мен өзім ешкандай аспапта ойнамаймын ,бірақ маған скрипканы мұңы маған қатты әсерін тигізеді, Тарих мәліметтеріне сүйенсек;осы ғасыр мен XVII ғасырдың басында белгілі Аматилер отбасы скрипка жасау ісімен шұғылданды. Олардың аспаптары өзіндік өзгеше формасымен және жақсы сапасымен үнемі ерекшеленді. Осы скрипка өндірісі-ақ Италия елінің абыройын біраз аспандатып тастады. Сол замандағы Страдивари мен Гварнери атты шеберлердің скрипкасы өте өтімді болды тағар ешкім де мін тапқан жоқ. Олардың жасаған аспаптарының құны да жоғары болды. . Скрипка симфониялық, эстрадалық, камералық оркестрлерде және трио, квартет, квинтет ансамбльдерінде қолданылады. Ол қазақтар арасына 19 ғ-дың аяғында тарай бастады. Скрипка тартушылардың алдыңғы қатарында Жаяу Мұса болды.Қазақстанда кәсіби білім алған, үздік орындаушылық қабілетімен дүние жүзіне танылған Айман Мұсаходжаева, Марат.Бисенғалиев, Гауһар.Мырзабекова, т.б. скрипкашылар есімі белгілі.