Наурыз - қазақтың ең керемет әрі ең көңілді мерекесі деп ойлаймын! Салт бойынша адамдар бұл мерекеде наурыз көже жасап, ішеді. Алтыбақан теуіп, ұлттық ойындар ойнайды. Көршілер бір-бірінің үйіне қонаққа барып, барлығы бірін-біріне үлкен дастархан жаяды. Менің ойымша бұл мейрам - адамдардың арақатынасын арттырады. Және дастархан басында отырып, адамдар бір-біріне тілектер айтады. Мысалы, "Наурыз күні ақ болсын! Бастарына бақ қонсын! және Ұлыстың Ұлы күні құтты болсын!" Осылайша адвмдар жақсы көңіл-күймен үйлеріне тарайды. НАурыз өте ерекше әрі өте қызықты, қазақтар үшін маңызы зор мейрам!
Объяснение:
Салт етістік — табыс септікті сөзді қажет етпей, түрлі қосымшалы сөздермен тіркесіп келетін етістік түрі. Салт және сабақты етістіктердің тұлғалық жағынан айырмасы жоқ, негізгі ерекшелік етістіктің ішкі мағыналық құрылымында. Етістіктің салт не сабақты болуы мағыналарының нысанға бағытталуына байланысты болғандықтан, Салт етістік сабақты етістікке, керісінше, сабақты етістік салт етістікке айнала алады. Салт етістікті сабақтыға айналдыруда -тыр, -тір, -дыр, -дір, -ғыз, -гіз, -қыз, -кіз, -ыр, -ір, -т секілді өзгелік етіс жұрнақтары (ағаш өсті — ағашты өсір; орындықта тұр — орындықты тұрғыз, т.б.), ал сабақты етістікті салт етістікке айналдыратын -ыл, -іл, -л, -н тәрізді ырықсыз, өздік етіс жұрнақтары (сабақты оқы — сабақ оқылды; кітапты ал — кітап алынды, т.б.) үлкен рөл атқарады.
Сабақты етістік — табыс септігіндегі сөзді керек ететін етістік түрі. Табыс септікті тура толықтауышты меңгеру немесе меңгере алмау қасиетіне қарай етістіктер салт және сабақты болып бөлінеді. Салт және сабақтылық категориясы етістіктің грамматикалық семантикасымен байланысты қалыптасқан құбылыс. Оның субъекті мен объектінің грамматикaлық (синтаксистік) қатынасын өзгертіп отыратын ішкі семантикалық мазмұны болады. Мысалы, құданы шақыр, ақиқатын біл, қымызды сапыр.
Объяснение:
2. Тұрақты тіркес - сөздердің орны әбден қалыптасқан және құрамындағы сөздерден мүлдем басқа мағына беретін тіркес. М: ит өлген жер - алыс, тілді үйіреді - тәтті.