Құлыптас негізінен бейіт басына қойылады.Бұл дәстүр ертеден келе жатыр.Құлыптаста көптеген өрнектер болады.Құлыптасты өрнектеу дүниетанымның белгісі іспетті.Бейіт басына құлыптас қою ғұн заманынан бері келе жатыр.Ежелгі Египетте баста адам мүсінді құлыптастар жасаған.Басқа елдерде құлыптас қоя бастаған.Олар құлыптасқа малдың суретін т.б суреттер салғызған.Кейін бізгеде келген.Бірақ Ислам діні бойынша малдың және т.б суреттерді құлыптасқа салып,бейіт басына қоюға болмайды.Сондықтан біз құлыптасқа арабша сөздер жазғызамыз.
Құлыптас негізінен бейіт басына қойылады.Бұл дәстүр ертеден келе жатыр.Құлыптаста көптеген өрнектер болады.Құлыптасты өрнектеу дүниетанымның белгісі іспетті.Бейіт басына құлыптас қою ғұн заманынан бері келе жатыр.Ежелгі Египетте баста адам мүсінді құлыптастар жасаған.Басқа елдерде құлыптас қоя бастаған.Олар құлыптасқа малдың суретін т.б суреттер салғызған.Кейін бізгеде келген.Бірақ Ислам діні бойынша малдың және т.б суреттерді құлыптасқа салып,бейіт басына қоюға болмайды.Сондықтан біз құлыптасқа арабша сөздер жазғызамыз.
Көз аштым, сорғалаған қанды көрдім, Қамыққан, қанды жасты жанды көрдім, Ел көрдім – еңіреп босқан аңды көрдім, Қойнында Алатаудың зарды көрдім, – деп айтқандай ел ішіндегі әлеуметтік жағдайдың меңдеп тұрған тұсы еді. Бұл – Жетісу өңірінің Қоқан хандығына қарап тұрған шақтағы ел басқарудағы жолсыздықтың шектен шыққан кезі еді. Бір жағынан ақ патшаның, екінші жағынан жергілікті ел билеушілердің мөлшерден тыс алым-салығы бұқара халықты титықтатып тастап еді. Қалың бұқараның дені жоқ-жітікпен, бірде аш, бірде тоқ болып өлдім-талдыммен күнелтіп жатқан тұсында дүниеге келген ақын сол тұстағы ел өмірінің жанды картинасын қазақ поэзиясына шынайы қалпында алып келді.