1- тапсырма
1. Радио - сымсыз байланыстың бір түрі, сигнал таратушы ретінде әуе толқындары пайдаланады. Радиобайланыстың қасиеті - әуе толқындар арқылы хабарларды аса шалғайға сымсыз әдісімен жеткізу.
2. Жоқ
3. Менің ойымша қазіргі кезде радио керек емес. Себебі казыр интернет дамып кеткен. Радиода айтылатын хабарларды, әндерді быз ұялы телефоннан есіте аламыз. т.б
4. Ия. Себебы сены шабыттандырады.
5. Ол қазіргі кезедгы телефондар, компьютерлер және т.б
6. Қазақ радиосы. ТРТ радиосы. Шалқар радиосы.
2- тапсырманы былмейм.
4- тапсырма
1.Радионың баска ақпараттардан артықшылығы одан өзіңе керек нәрсені іздеп таба алмайсың.
2.3. Алғашқы радионы 1901 жылы Guglielmo Marconi жасаған.
4. Жоқ. оған хат интертен яғни телефон және т.б. жатады
дала өркениеті - түркі тектес халықгардың, соның ішінде қазақтардың материалдык жəне рухани құндылықтарының сатысы; этномəдени жүйенің қалыптасуындағы табиғи-тарихи тұрпат. тарихын зерттеу барысында өркениет атауының өзіне əр түрлі, кейде бір-біріне қарама-қайшы анықтамалар қалыптасты. америка тарихшысы л.морган (1818-1881) мен ф.энгельс оны ғы жоғары, жазусызуды енгізу кезеңі ("тағылық — жабайылық — "өркениеттілік" ұштағаны арқылы) ретінде сипаттады. кейінгі кездері бұл термин ң аймақтық, салыстырмалы түрде бір-біріне тәуелсіз жетілген пішімдерін бейнелеу үшін қолданылып жүр. еуропаға əсіре табынушы кейбір ойшылдар өздігінше жетілген мәдени-тарихи аймақтардың санын түгендеп, кейде — 8 (о.шпенглер), кейде 36 өркениет ошағына (а.тойнби) жеткізіп қойды. әйтсе де, осы тұ жақтаушылар алтайдан карпат тауларына дейінгі ұлан-байтақ кеңістікте көшпелі-отырықшы тұрмыс кешкен түркі тектес халықтардың өткеніне астамшылдықпен қарап, "тарихи тысқары қалған қауым" ретінде көрсетуге тырысты. соған қарамастан, өркендеп-өрбу негізі, қ- табиғи аясы әлі далалық тұрпат саналатын көшпелі шығыс жұртының өзіндік өркениеті хақында дəйекті пікір түйген ғалымдар аз емес. белгілі орыс археологы, акад. а.п.окладников (1908—1981) зерттеу еңбектерінде далалықтардың этномәдени жүйесін "батыс сібір өркениеті" деп атап, "ежелгі түркі сібірі шығысқа караганда батыспен тығыз байланыста болған сияқты. оның мәдениеті бүрын болжағанымыздан әлдеқайда бай" екендігін жазды. ә.марғұлан, к.ақышев, к.байпақов, т.б. ғалымдар "көшпелілер өркениеті" атауын жиі колданса, л.н.гумилев, о.сүлейменов оның өрлеу дәуірінде, б.з.б. 9 ғ-дан б.з. 11 ғ-ы аралығында, жерорта теңізі жағалауы және қиыр шығыс елдерімен салыстырғанда жасампаздық эволюцияны бастан өткергенін дәлелдеді. соның нәтижесінде еур. астамшылық пен таптык дала уағға негізделген кеңестік тарихнама мансұқ еткен еуразия кеңістігіндегі тарихи-мәдени ерекше құбылыс ғылымға " дала өркениеті " деген атпен ене бастады. оның əлемдік өркениетке қосқан үлесіне үндінің саяси қайраткері д.неру "әлемдік тарихқа көзқарас" атты еңбегінде əділ баға беріп, "атлас картаны ашсаң, алып азия құрлығының койнына кіріп жатқан кішкентай еуропаны көресің. ол өз алдына дербес құрлық емес, азияның жалғасы сиякты. ал тарихты окитын болсаң — ұзақ уақыт бойы, белгілі бір кезенде азияның үстемдік құрғанына көзің жетеді
Мен тағамдарды талғап жемеймін .Бірақ тағамдардың ішінде қатты жақсы көретінім- палау.Палау— өздеріңізге белгілі болғандай көрші мемлекет Өзбек елінің ұлттық тағамы. Қазақ дәстүрінде қашаннан бары белгісіз, бізде беташар, құдайы кездерінде дастарханға молынан ұсынылатын тағам. Бірқатар елдерге Орталық Азия мемлекеттерінің тағамы саналатын палаудың денсаулыққа пайдасы көп көрінеді. Зерттеуші ғалымдардың пайымдауынша калорийі жоғары болса да, палау ауыр тағамдардың қатарына кірмейді екен.Сол себепті мен палауды ұнатамын.