-Сәлем!
-Сәлем!
-Сен "Су тіршілік көзі"деген ұсынысқа келісесің бе?
-Иә,мен келісемін.Сусыз өмір жоқ екенін әрбір адам білуі керек.
-Сулы жерлерге қандай жерлерді жатқызуға болады?
-Өзен,көл,теңізді жатқызуға болады.
-Ал суды қай жерден алуға болады?
-Көбінесе суды құдықтан алуға болады.
-Суды қалай бөледі?
-Суды ащы және тұщы деп екіге бөледі.Ал дәміне қарай тәтті және ащы болып бөлінеді.
-Тал отырғызған соң оны қалай күтіп, баптайды?
-Күнде суғарып тұрады,арамшөптерін жұлады.Сондай күтіп баптаулардан кейін тал өседі.
-Адамдар суды қалай үнемдейді?
-Тамшының өзің айдалаға құртпай үнемдейді.
-Судың қандай пайдасы бар?Теңіз қандай болады?
-Суды қайнатып ішсе адамның тамағы ауырмайды.Және судан дәмді сусын шығады.Теңіз терең болуы немесе болмауы мүмкін.
-Суға шомылу үшін қайда бару керек?
-Суға шомылу үшін жағажайға баруға болады.Оны таза ұстау керек.
-Оны таза ұстамаса не болады?
-Ол яғни табиғат ана бізге ренжиді.
-Саған осы су туралы мәліметтерді менімен бөліскеніңе рахмет!Енді су туралы біліп,басқаларға да айтып жүретін боламын!
-Саған да рахмет!Су туралы әрбір азамат білу керек.
-Жақсы,көріскенше!
-Көріскенше!
Объяснение:
Дұрыс болмаса кешіріңіздер
Дұрыс болса лучший ответь қылыңызшы
ОН ЕКІНШІ СӨЗ
Кімде-кім жақсы-жаман ғибадат қылып жүрсе, оны ол ғибадаттан тыюға аузымыз бармайды, әйтеуір жақсылыққа қылған ниеттің жамандығы жоқ қой дейміз. Ләкин, сондай адамдар толымды ғибадатқа ғылымы жетпесе де, қылса екен. Бірақ оның екі шарты бар, соны білсе екен. Әуелі - иманның иғтиқатын махкамлемек керек, екінші - үйреніп жеткенше осы да болады ғой демей, үйрене берсе керек. Кімде-кім үйреніп жетпей жатып, үйренгенін қойса, оны құдай ұрды, ғибадаты ғибадат болмайды. Уа-ләкин, кімде-кім иманның неше нәрсе бірлән кәмәләт табатұғынын білмей, қанша жерден бұзылатұғынын білмей, басына шалма орап, бірәдар атын көтеріп, оразашыл, намазшыл болып жүрген көңілге қалың бермей тұрып, жыртысын салғанға ұқсайды. Күзетшісіз, ескерусіз иман тұрмайды, ықыласыменен өзін-өзі аңдып, шын діни шыншылдап жаны ашып тұрмаса, салғырттың иманы бар деп болмайды
Примеры из жизни Абая:
Первый сборник «Стихи казахского поэта Ибрагима Кунанбаева» (под ред. Какитая Искакова) — Санкт-Петербург, 1909; Казань, 1922; Ташкент, 1922.
«Абай Кунанбайұлы толық жинақ» (полное собрание стихов под ред. М. Ауэзова), Кызыл-Орда, 1933.
Кунанбаев А. Лирика и поэмы / Под ред. Соболева, предисл. М. Ауэзова, Москва, Гослитиздат, 1940.
Абай Кунанбаев. Избранное. Пер. с каз. под ред. Л. Соболева. Алма-Ата, Худ. лит., 1945.
Абай Кунанбаев. Собрание сочинений (в одном томе), Москва, 1954.