Абай жəне орыс әдебиеті. Абайдың үлгі-өнеге алған ең үлкен мектебі XIX ғасырдағы орыс әдебиеті болды. Сол мектептен үлгі алған Абай қазақ əдебиетінде үлгілі орыс мектептерінің тірегі болды. Абайдың орыс әдебиетіне деген назары ең алдымен Пушкинге ауғаны тегін емес . Пушкин орыс әдебиетіндегі жаңа дəуірдің қоғамдық мазмұны тақырып идеялары мен көркемдік сапасы мүлде жаңа классикалық əдебиеттің басы болды. Абайдың Крыловтан алған үлгісі Абай поэзиясының мазмұнын идея , түр жағынан одан сайын тереңдетіп , байытып , сатиралық сарынды күшейтіп, қазақ əдебиетін кеңейте түсті. " Сенде бір кірпіш дүниеге , кетігін тапта бар қалан " деп Абай айтқандай əдебиет əлемінде əркімнің өз орны бар
Спорттың адам өмірінде алатын орны зор екендігін бәріміз білеміз. Спортпен айналысқан адамның денсаулығы мықты, өзі шыдамды болады. Біздің ата - бабаларымыз “тәні саудың – жаны сау” - деп бекер айтпаған. Спорттың қай түрімен айналысу адамның қабілетіне байланысты болады. Бұл туралы ұлы ойшыл Ибн Сина да өз шығармаларында айтқан. Ол сондай - ақ спортты мағынасына қарай жеңіл, ауыр, ұзын, қысқа сияқты бірнеше түрге бөлген. Денсаулық пен өмірді дамыту үшін кем дегенде спорттың 33 түрінен жаттығу жасау керектігін айтқан. Елбасы Н. Ә. Назарбаев өзінің “Қазақстан - 2030” стратегиялық бағдарламасында халықты салауатты өмір салтына ынталандыруды басым бағыттың бірі ретінде атап көрсетті. Сондай - ақ Президентіміздің қолдауымен 2003 жыл – денсаулық жылы болып жарияланған. Расында да, бүгінгі таңда еліміздің ақсақалдарынан кішкентай баласына дейін дене тәрбиесіне ерекше мән беруде.
Музыкалық аспаптардың әрқайсысының өзіне тән дыбыстембрі (бояуы), динамикалық мүмкіндігі (ырғағы), белгілі бір диапазоны болады. Музыкалық аспаптардың дыбыс шығару сапасы аспаптарды жасауда қолданылатын материалдардың түрі мен қасиетіне, пошымына, дыбыс шығару тәсіліне байланысты. Музыкалық аспаптардың алғашқы қарапайым түрлері табиғаттағы түрлі дыбыстарға, адамның, хайуанаттардың дауысына еліктеуден шыққан. Ол ‘‘халықтық’’ және ‘‘кәсіби музыкалық аспаптар’’ болып бөлінеді. Әр халықтың музыкалық аспаптарының өзіндік ерекшеліктері болады. Сондай-ақ өзара этникалық, тарихи-мәдени байланысы бар бірнеше халықтарға ортақ әрі олардың “ұлттық аспабы” болып саналатын музыкалық аспаптар бар. Мысалы, бандура текУкраинада, пандури мен чонгуриГрузияда ғана болса, гусли, жалейка,волынкалар орыстарда, украиндарда, белорустарда да бар; саз, тар, зурнаӘзірбайжан мен Армениядакездессе, Өзбекстан менТәжікстанның бірқатар аспаптары ұқсас болып келеді. 19 ғасырдың аяғында В.В. Андреевтің және оның серіктері С.И. Налимов, Ф.С. Пассербский, Н.П. Фоминдердің көмегімен кейбір музыкалық аспаптар (балалайка, гусли, домрат, т.б.) жетілдіріліп, солардың негізінде орыс халық аспаптар оркестрі құрылды.
Абайдың үлгі-өнеге алған ең үлкен мектебі XIX ғасырдағы орыс әдебиеті болды. Сол мектептен үлгі алған Абай қазақ əдебиетінде үлгілі орыс мектептерінің тірегі болды.
Абайдың орыс әдебиетіне деген назары ең алдымен Пушкинге ауғаны тегін емес . Пушкин орыс әдебиетіндегі жаңа дəуірдің қоғамдық мазмұны тақырып идеялары мен көркемдік сапасы мүлде жаңа классикалық əдебиеттің басы болды.
Абайдың Крыловтан алған үлгісі Абай поэзиясының мазмұнын идея , түр жағынан одан сайын тереңдетіп , байытып , сатиралық сарынды күшейтіп, қазақ əдебиетін кеңейте түсті.
" Сенде бір кірпіш дүниеге , кетігін тапта бар қалан " деп Абай айтқандай əдебиет əлемінде əркімнің өз орны бар