Хто знає про справжнє кохання? Я вважаю, що таких людей не дуже й багато. Освідчення у коханні — це не слова, які можна говорити направо й наліво, це щось важливе для людини, щось своє, особисте.
Справжня любов може проявлятися по-різному. І не завжди це повинні бути квіти або цукерки, це може проявлятися й увагою чи гарними словами. Іноді навіть приємніше отримувати подарунки, зроблені своїми руками, від усього серця.
Про кохання не обов’язково кричати на весь світ, головне знати, що ти кохаєш і тебе теж кохають. Якби люди не проявляли б взаємних почуттів, то як виростали б їхні діти, які б вони були, як би ставились до інших людей? У світі тоді не було б нічого гарного, бо любов — це найсвітліше почуття, яке взагалі може бути.
Мої побажання до всіх: кохайте і будьте коханими!
Подробнее - на -
ответ:Іноді зустрічаєш закохані пари, побачивши яких складається таке враження, що ці дві людини — єдине ціле. Мов половинки, вони ідеально один одного доповнюють та виглядають разом дуже гармонійно. Як правило, з таким єднанням доводиться стикатися в разі перебування двох людей на стадії закоханості, а саме на початку романтичних відносин, що спалахнули між ними.
Однак яке здивування ти відчуваєш, коли дізнаєшся, що пристрасні партнери не вчора познайомилися, а перебувають у законному шлюбі вже кілька років! Як же це пояснити — виникненням тотальної звички, або ж справжнє кохання все-таки існує?
В даному випадку назву можна застосувати будь-яку, зрозуміло одне — любов між цими людьми присутня. Всупереч усім законам природи, їхні взаємини тільки молодіють з часом, а інтерес одного до іншого переживає стадію зростання зі збільшенням числа прожитих разом років. Невже справжнє кохання, тобто вічна щира любов, існує у реальному житті та не є вигадкою письменників любовних романів, мрійливих поетів та творців мелодрам?
Объяснение:
Объяснение:
XX век дал нам, скажем так, волнообразное развитие литературы. Это волнообразное движение является родовой чертой литературы XX века. Уже при Чехове и Толстом на сцене появляется так называемый «Серебряный век», который сейчас у нас поднимается очень высоко и ставится порой даже выше «Золотого века», то есть XIX века русской литературы. Действительно, начало XX века и «Серебряный век», в частности, дали блестящие таланты: Белого, Бальмонта, Ахматову, Гумилева. Наконец, Блока, который, конечно, отделяется от них всех и продолжает традиции великой русской литературы. Несмотря на это, это был век упадка и распада. За предыдущее столетие русская литература накопила огромный этический материал. Этот этический материал сводился по существу к одной высшей отметке, отметке христианского идеала. Русская литература как бы устремлялась вверх. Одновременно она оставила после себя наследство чисто эстетическое, то есть развила жанры, обогатила язык, двинула вперед все разнообразие форм литературы. «Серебряный век» не без блеска воспользовался достижениями русской литературы в области формы, но пренебрег этическим материалом, который она накопила, пренебрег ее идеалом. Я имею в виду и поэзию и прозу. Звуки, краски, рифмы, игра со словом и - полное отсутствие интереса к главному интересу своей предшественницы. Содержание опускается вниз, уходит на дно, а наверху остаются звуки, которые не лишены красоты, но это красота распада, красота если не агонии, то, во всяком случае, близкого присутствия смерти. В жизни тоже так бывает, и так случилось в русской литературе.