М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
daniil359
daniil359
25.12.2021 11:11 •  Литература

Персонажи из мифа нарцисс.
план.​

👇
Ответ:
anzhelika39
anzhelika39
25.12.2021

ответ: План:

Нарцисс - Главный герой.

Он невероятно красив и самовлюбленный (в чëм и загвоздка сюжета) . Умирает от кары Афродиты, поскольку наклонился поглядеть на себя, засмотрелся, упал в воду и утонул

Эхо - наказанная (вроде) Герой нимфа. Она заклята отвечать "эхом". Она влюбилась в красавца , но он еë грубо отверг.

Афродита - Богиня.

Увидев, что случилось, решила покарать юношу и он посмотрел в воду, где увидел отражение. Кара удалась

Объяснение:

Такого рода план? Уточни, если что поправлю.

Хорошего дня

4,8(77 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:

Объяснение:

ЖІНОЧІ ОБРАЗИ. У романі «Айвенго» В. Скотт відтворює англійську дійсність часів середньовіччя, часів лицарських турнірів і подвигів на честь пре­красних дам. Проте частіше мужнім воїнам доводилося боротися не за честь жінок, а за гроші та владу. Один із героїв-злодіїв, де Брасі, звертаючись до Ровени, говорить: «Невже ти не знаєш, що честолюбство й користь породжують не менші ревнощі, ніж кохан­ня». У XII ст. (події саме цього періоду зображені в романі) полі­тична ситуація в країні ускладнилася міжусобною ворожнечею ан­глосакських і норманських феодалів, та боротьбою кріпаків проти цих двох ворожих таборів. Чоловіки сперечалися, боролися, але весь цей час їх підтримували вірні подруги. Жінки, зображені В. Скот­том, мають різні характери, різні уподобання, проте всіх їх об’єднує надзвичайна духовна сила і вроджена шляхетність.

Ровена походить із давнього аристократичного роду, проте пове­дінка її не така вже типова для жінок того часу. Письменник не­одноразово звертає увагу читача на красу цієї дівчини: вона висока на зріст, має білосніжну шкіру, благородні обриси голови й облич­чя. Особливо вражають очі Ровени — очі справжньої жінки, справж­ньої королеви краси: «Здавалось, очі ці були здатні як запалювати, так і заспокоювати, як наказувати, так і вмовляти…».

Ровена демократична, оскільки звикла керуватися своїм серцем, а не примхами оточуючих чоловіків. Уже у першому епізоді, коли ми знайомимося з героїнею, можна переконатися у справедливості цієї думки.

Ровена виходить назустріч гостям, незважаючи на здивування та невдоволення Седріка. Це був виклик, породжений таємницею, яку вона приховувала в серці. Подорожні прибули з Палестини. А Ровена чекала новин з цієї країни, бо туди поїхав її коханий Айвен­го. Ровена не менш смілива, ніж її обранець Айвенго. Ровена захи­щає коханого, хоча й не знає, чи залишився він живим. Так само сміливо поводить вона себе, опинившись у полоні розбійників. Хоча, з іншого боку, вона впливає на свого ворога де Бефа не сміливими вчинками, а жіночою слабкістю й сльозами. На мій погляд, образ Ровени надто ідеалізований — її вчинки можна передбачити, а тому набагато цікавішим є образ вродливої єврейки Ребеки.

Протягом усього роману автор підкреслює, що Ребека ані кра­сою, ані благородством, ані шляхетністю не поступається представ­ницям найславніших норманських та англосаксоньких родів: «І хоча погордливі дами, які сиділи на верхній галереї, із ненавистю диви­лися на чарівну єврейку, потай вони заздрили її красі та багатству». На відміну від цих аристократичних красунь, Ровена не тільки шляхетна, а в першу чергу, добра. Саме вона врятувала Айвенго від неминучої смерті, коли його було поранено на лицарському турнірі.

Ребека — це справжній лицар, хоча й жіночої статі. Згадаємо, приміром, її слова, звернені до злодія Буагільбера: «Перед тобою стояв вибір: пролити кров невинної жінки або ризикнути своїми земними вигодами й надіями». Сама Ребека зробила правильний вибір: ми можемо припустити, що вона була закохана в Айвенго, але, шануючи його почуття до Ровени, відмовилася від будь-яких зазіхань. На захисті Ребеки були сила волі, гострий розум, а до того ж їй вже доводилося боротися із небезпекою. Дівчина розумі­ла, що насправді загрожувало їй та представникам її народу. Мож­ливо, саме тому вона обрала у житті шлях небезпечний, вирішив­ши присвятити себе служінню людям.

У передмові автор наголошує на тому, що сюжетна лінія Ребе­ка — Айвенго була введена їм навмисно. Головним своїм завданням він вважав довести читачеві, що справжня доброчесність не завжди винагороджується.

Кожен з нас повинен навчитися стримувати свої бажання й при­страст за життям доводить, що самозречення та пожертва своїми пристрастями заради обов’язку рідко бувають ви­нагороджені і що внутрішнє усвідомлення виконаних обов’язків дає людині істинну винагороду — душевний спокій, який ніхто не може ані відібрати, ані дати».

З цією ж метою В. Скотт виводить інший жіночий образ — об­раз старої Ульріки. Колись вона була вільною і щасливою, але Це тривало недовго. Замок її батьків захопили норманці. Вони вбили батька й братів Ульріки, а її саму зробили коханкою, рабою своїх пристрастей. Минув час — і Ульріка поступово звикла до свого рабсь­кого становища. Ставши свідком визволення родового замку Торки- ля Вольфгангера військом Робін Гуда, вона вирішила помститися за роки свого приниження. Жінки, зображені В. Скоттом у романі «Айвенго», викликають повагу й шанування — вони прекрасні, вони сміливі й сильні духом.

4,6(46 оценок)
Ответ:
помагите71
помагите71
25.12.2021
«Горе от ума» – известная комедия Александра Грибоедова, знакомая практически каждому читателю. Несмотря на то, что произведение было впервые напечатано на русском языке в 1833 году, представления о человеческих и социальных ценностях, описанные в пьесе, актуальны и сегодня. Грибоедов в произведении затрагивает актуальные вопросы своего времени, касающиеся устройства общества, морали, взаимоотношений между людьми.

Современному читателю сложно воспринимать «Горе от ума» как комедию. Объяснением может служить совершенно не комическое амплуа Чацкого – главного героя произведения. Его далеко не комедийные монологи противостоят устоям фамусовского общества, отражающего сущность эпохи
4,4(10 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ