О чём эти строки из "Слово о полку Игореве"? А князья дружин не собирают. Не идут войной на супостата, Малое великим называют И куют крамолу брат на брата.
Московский посол Дмитрий, который всегда отличался своей веселостью, однажды, под всеобщий смех, рассказал одну историю о своем соседе. Как-то раз этот сосед полез в пчелиное дупло за медом и погряз в меде по грудь. Двое суток он ел этот мед и звал на но никто его не слышал. Выбраться счастливый случай в виде большой медведицы, которая наткнулась на дупло с медом. Медведица потянулась за медом, как наш герой тут же схватил ее за шерсть. Перепугавшись, медведица потянула со всей силы его и вытащила из медового плена.
Тісний зв'язок політики та релігії, їх переплетіння - як історичну традицію всіх великих конфесій - християнства, мусульманства, іудаїзму, буддизму простежується в змісті і концепціях священних книг - Біблії, Корану, Талмуду, де поряд з релігійно-обрядовими та побутовими, морально-етичними порадами і рекомендаціями даються широкі і прості політичні настанови, обов'язкові для віруючих, що відображають політичні події рабовласницького і раннє-феодального суспільства. Священні книги - настільні путівники для віруючих в їх житті та діяльності. При певних специфічних відмінностях у змісті священних книг, ясно простежується їх разюча схожість в головному і вирішальному - в політичних орієнтаціях, .що відображають інтереси панівних класів - рабовласників або феодалів, в ставленні до нижчих класів і станів, а наполегливістю, уперто наголошується на непохитність існуючого обожнюючого експлуататорського ладу.
Священні книги визнають непорушним і природним поділ суспільства на багатих і бідних і засуджують прагнення бідних змінити своє тяжке становище, немовби уготоване їм не владами, а самим господом Богом.
в основе сюжета : неудачный поход князей на половцев , организованный новгород-северским князем Игорем Святославичем в 1185 году
Объяснение:
точно незнаю правильно или нет