ХХ век в литературе - это героико-патриотическое, активно-творческое начало заложенное в национальных особенностях нашего народа.
воплотилось в былинах и древнерусских героических повестях, народных песнях и революционных сочинениях А.Радищева, в вольнолюбивой лирике молодого А.С. Пушкина и стихотворных протестах Н.Некрасова.
нашло свое отражение в творчестве М. Горького, В. Маяковского, в поэмах А. Твардовского, произведениях М. Шолохова.
Целые поколения выросли и воспитывались на этих книгах.
Объяснение:
Войти
АнонимЛитература07 декабря 22:14
Анализ стихотворения "Эх, дороги".
ответ или решение1
Борисов Петр
Стихотворение Л. Ошанина «Эх, дороги» , строчки которого стали текстом популярной песни композитора А. Новикова, является авторским раздумьем о тяжелой ноше русских солдат в годы Великой Отечественной войны, о военных пройденных дорогах, оставивших одним – похоронку, другим – светлую надежду на возвращение со страшной войны, остальным – память о погибших друзьях, близких, любимых.
Многократно повторяющиеся короткие, со вздохом строчки о дорогах, пыли, туманах, холодах, тревогах, степном бурьяне усиливают в стихотворении глубину, силу боли и горечи, выпавших на долю советских воинов, делая это стихотворное произведение истинно народным.
Объяснение:
Оповідання В. Дрозда — не тільки історія про коня Шептала, не тільки навіть алегорія спотвореної скореної душі, а й заклик, точніше — за до розмови. Розмова ця має відбуватися із самим собою, аби встановити власне ставлення, віднайти власний погляд на такі важливі проблеми. Комусь може здатися, що часи тоталітарних держав минулися, тож і оповідання це, окрім прямого свого змісту, втратило актуальність. Але я не погоджуся: зовнішня свобода дуже важлива і прекрасно, коли людина живе в такому суспільстві, яке надає цю зовнішню свободу, але ж кому потрібна вона без свободи внутрішньої? Хтось із відомих мислителів минулого сказав: «я дивуюсь, навіщо люди вимагають собі свободу слова, якщо вони досі не навчились користуватися свободою думки». Тому твір В. Дрозда спрямовує читача на дійсно актуальні роздуми про власну свободу та її цінність. А віднайти своє ставлення до цієї свободи, віднайти внутрішню свободу й реалізувати її, втілити — це вже завдання кожної особистості. Коли література і ставить важливі питання, вона не дає нам на них готової відповіді, відтак шукати ми маємо самотужки. А'іе ж правильно сформульоване завдання — це вже, як відомо, половина розв'язання!