М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
juicedark6
juicedark6
24.07.2022 20:38 •  Литература

Презія "чистого мистецтва " у 21 столітті.Напишіть твіп

👇
Ответ:
ударник52
ударник52
24.07.2022

Объяснение:

Чисте мистецтво» (або «мистецтво для мистецтва», або «естетична критика»), напрям в російській літературі і критиці 50-60-х ХІХ ст., яке характеризується поглибленим увагою до духовно-естетичним особливостям літератури як виду мистецтва, що має Божественний джерело Добра, Любові і Краси.Традиційно цей напрям пов'язують з іменами А. В. Дружиніна, В. П. Боткіна, П. В. Анненкова, С. С. Дудишкін. З поетів позиції «чистого мистецтва» поділяли А. А. Фет, А. Н. Майков, Н. Ф. Щербина. Головою школи був А. В. Дружинін. У своїх літературних оцінках критики розробляли не тільки поняття прекрасного, власне естетичного, а й категорії морально-філософського, а часом і соціального порядку. У словосполучення «чисте мистецтво» був ще один сенс - «чисте» в значенні досконалого, ідеального, абсолютно художнього. Чисте - це, перш за все, духовно наповнене, сильне по самовираження мистецтво. Позиція прихильників «чистого мистецтва» полягала не в тому, щоб відірвати мистецтво від життя, а в тому, щоб захистити його справді творчі принципи, поетичне своєрідність і чистоту його ідеалів. Вони прагнули до ізоляції від суспільного життя (це неможливо здійснити нікому), а до творчої свободи в ім'я утвердження принципів досконалого ідеалу мистецтва, «чистого», значить, незалежного від дріб'язкових потреб і політичних пристрастей.Напр., Боткін говорив про мистецтво як мистецтво, вкладаючи в це вираження весь комплекс понять, що відносяться до вільного від соціального замовлення і досконалого за своїм рівнем творчості. Естетичне - тільки компонент, хоча і надзвичайно важливий, в системі уявлень про справжнє мистецтво. Анненков частіше, ніж Боткін, виступав з критичними статтями. Йому належить понад два десятки об'ємних статей і рецензій, фундаментальна праця «Матеріали для біографії Олександра Сергійовича Пушкіна» і, мабуть, найбагатші в мемуаристиці XIX в. «Літературні спогади». Важливим пунктом в естетичних поглядах Анненкова було питання про художності мистецтва. Анненков не заперечують «впливу» мистецтва на суспільство, але вважає це можливим за умови справжньої художності. І вираз «чисте» означає тут не ізоляцію мистецтва від насущних запитів суспільного життя, а досконалість його якості, причому - не тільки по лінії форми, а й змісту. Дружинін засновував свої судження про мистецтво на трьох, найважливіших з точки зору його естетичної системи положеннях: 1) Мистецтво - вищий ступінь прояву людського духу, що має Божественний джерело, в якій дуже складно і специфічно поєднується «ідеальне» і «реальне»; 2) Мистецтво має справу з загальнозначущий, розкриваючи його, проте, через «внутрішній» світ окремої людини і навіть «зокрема» за до краси, прекрасних (при наявності ідеалу) образів; 3) Стимулюючи устремління людини до ідеалу, мистецтво і література не можуть, однак, підпорядкувати себе громадському прагматизму до такої міри, щоб втратити свою головну перевагу - залишатися джерелом морального перетворення, засобом залучення людини до вищих і вічних цінностей духовного буття.

4,5(8 оценок)
Ответ:
ohwer
ohwer
24.07.2022

У різні часи існування словесного мистецтва письменники зверталися у своїй творчості до важливих соціальних і суспільно- політичних проблем, розповідали про сучасну людину з її надіями і хвилюваннями, розчаруванням і вірою у щасливе майбутнє.

Не стало винятком і ХІХ століття. У своїх творах митці цього періоду швидко відгукувались на актуальні явища дійсності, брали активну участь у літературній боротьбі. Водночас з’явився й інший напрямок розвитку літератури, орієнтований на теорію «мистецтва заради мистецтва». Ця творча концепція аж ніяк не перетиналася із політичними та суспільними сферами життя.

самостійну теорію «чистого мистецтва» у середині ХІХ ст. Власне так зване «мистецтво для мистецтва» розпочало свою історію ще з часів Античності. А у середині XIX століття вона набула «нового дихання». Так, у Франції її прихильники — поети Шарль леконт де Ліль (1818-1894), Теофіль Готьє (18111872), Жозе-Маріа де Ередіа (1842-1905), Теодор де Банвіль (18231891) — об’єдналися у групу «Парнас» і надрукували три збірки «СучаснийПарнас».Назвагрупи «Парнас» походить від назви відомої гори у Греції, на якій, за уявленнями давніх греків, жили чудові музи мистецтва і сам бог поезії Аполлон. Сьогодні це слово асоціюється з мистецтвом, є символом поезії.

4,5(20 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Max325t
Max325t
24.07.2022

Кому из персонажей "Грозы" А.Н.Островский поручает дать характеристику "тёмного царства"?

3. Кулигину  

Монолог Кулигина, подтверждающий ответ:

“Жестокие нравы, сударь, в нашем городе, жестокие! В мещанстве, сударь, вы ничего, кроме грубости да бедности нагольной, не увидите. И никогда нам, сударь, не выбиться из этой коры! Потому что честным трудом никогда не заработать нам больше насущного хлеба. А у кого деньги, сударь, тот старается бедного закабалить, чтобы на его труды даровые еще больше денег наживать".

4,6(87 оценок)
Ответ:
Повесть "Станционный смотритель" А. С. Пушкин начинает с описания жизни этих скромных, честных и не сребролюбивых людей - станционных смотрителей. И это не случайно. Ведь не всегда бедный в материальном смысле беден в душе.Главный герой - человек низкого звания, что не характерно для поэзии 19 века. Самсон Вырин очень чуткий, трудолюбивый и расторопный. Он заботится о своей дочери Дуни, которую любит без памяти.Отрицательный герой этого произведения - молодой гусар Минский. Он наглый, лживый взяточник. Минский не только украл Дуню, но и позволил себе подсунуть деньги любящему отцу.То, что автор возвращается к Самсону Вырину, говорит о том, что он привязался к смотрителю, как к бескорыстному другу. В первый раз он находит цветущую комнату, чистую и опрятную. Но потом Белкин не только видит ветхость небрежение комнаты, но и ужасное состояние Самсона. Позже станционный смотритель умирает. Последней каплей его терпения была Дуня, но она уехала и чаша переполнилась.Важную роль в описании комнаты имеют картины с изображением библейской притчи "Блудный сын", ведь в жизни главного героя происходит то же самое. Его дочь уходит, а, возвратившись, находит отца покойным."Долго лежала она у могилы отца, скорбя о покойнике, "-эти строки говорят о душевном состоянии Дуни. Она все же раскаялась и осознала свою ошибку.Произведение произвело на меня неизгладимое впечатление. Эта печальная повесть учи нас уделять достаточно внимания родным. Совершая поступки, мы должны думать не только о своих интересах, но и о благе окружающих нас людей.
4,4(40 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ