Прометей був дуже милосердним та відстоював свою думку . А Зевс навпаки не був милосердним , а був рівнодушним , але також відстоював свою думку . І в них стався через це конфлікт . Прометей захищав людей від Зевса та не тільки . І коли люди повині були відносити Зевсу придання . Прометей вигадав жарт вони узяли курку і витягнули усе м'ясо і поклали кістки а поверх поклали підсмажену шкіру , а на ішу м'ясо , а поверх кістки пішли та сказали який обереш той і візьмешь . Зевс обрав гарний , але без м'яса . Зевс розізлився та сказав що вони більше ніколи не побачать вогонь , а Прометею забороним приближатися до Олімпу . Влітку вони якось стали виживати , але без м'яса та риби . Тому-що не було чим посмажити . Іїли вони тільки рослину їжу . А ось взимку їм доводилось ще гірше вони помирали від холоду та недостатку їжі . Прометею це набридло та він пішов на злочин пробрався у Олімп з помічу своеї сестри , яка там перебувала . І викрав священий вогонь . Коли Зевс це дізнався наказав повіссити Прометея на найвищій скелі . Та щоб він там висів віки за своє милосердя до людей . Та кожного дня до Прометея прилітав орел Зевса та своїм дзьобом розривав його , але на наступний день усе загоювалося та орел знову прилітав . І так було віки .
"В повести "Шинель "Гоголь изображает бедного чиновника, Акакия Акакиевича, тупого, забитого и бессловесного. Ценой невероятных лишений он собирает деньги на покупку новой шинели. Но ее у него крадут и он умирает от отчаяния. Герой "Бедный людей ", Макар Девушкин, тоже бедный и жалкий чиновник; он тоже всю жизнь переписывает бумаги, над ним издеваются сослуживцы, его распекает начальство. Даже наружностью, платьем, сапогами он похож на героя "Шинели ". Достоевский усваивает все приемы Гоголя, усиливая и усложняя их, но вместе с тем ученик бунтует против учителя. Его возмущает отношение Гоголя к своему несчастному герою. Разве "Шинель "не есть убийственная насмешка над "бедным чиновником "? Разве Акакий Акакиевич —. не ходячий автомат, не тупое существо, высший идеал которого теплая шинель? <...> Достоевский сделал простое, но гениальное изменение в композиции Гоголя: вместо вещи ( "Шинель ") поставил живое человеческое лицо (Вареньку) и произошло чудесное превращение. Смешная самоотверженность Акакия Акакиевича ради покупки шинели, его аскетизм, опошленный недостойным объектом, обернулись возвышенной и трогательной привязанностью Макара Алексеевича к своей Вареньке. Из мании Башмачкина Достоевский сделал бескорыстную любовь Девушкина. (Имя Башмачкин — вещное, имя Девушкин — личное).