У своїй статті Президент Монсон каже: “ У нашому світі часто буває так, що моральні якості вважаються другорядними в порівнянні із зовнішньою красою чи привабливістю”. Молодим жінкам часто важко зрозуміти, ким вони є і ким можуть стати. Замисліться над цими міркуваннями про справжню красу, висловленими старійшиною Лінном Г. Роббінсом, сімдесятником:
Молода жінка, обличчя якої сяє від радості й доброчесності, випромінює внутрішню красу.
Невинна усмішка дійсно прекрасна, бо вона є абсолютно природною. Цю справжню красу неможливо нанести на обличчя. Вона є даром від Духа.
Скромність—це зовнішній вияв і вимога внутрішньої краси.
Якщо ви занепокоєні через свою зовнішність, вам слід подивитися на себе очима тих, хто вас любить. Прихована краса, яку бачать ті, хто вас любить, може стати дзеркалом для самовдосконалення.
Добрий чоловік, з яким хоче укласти шлюб чеснотна жінка, “бачить не те”, що бачить тілесна людина (див. 1 Самуїлова 16:7). Його приваблюватиме справжня краса, яку випромінює її щире і радісне серце. Те ж саме можна сказати про молоду жінку, яка шукає чеснотного юнака.
Наш Небесний Батько сподівається, що всі Його діти обиратимуть істину, бо це єдиний шлях до тривалого щастя і внутрішньої краси.
Якщо ви з Господом, вам не потрібно ні з ким змагатися. Усі мають однаковий привілей отримати Його образ, вигравіюваний на своїх обличчях (див. Алма 5:19). Немає істиннішої краси.
Щоб прочитати всю статтю, див. Lynn G. Robbins, “True Beauty,” New Era, Nov. 2008, 30. Молоді чоловіки можуть знайти подібну пораду в статті Еррола С. Фіппена “Гидке каченя чи прекрасний лебідь? Вирішувати вам”, Ліягона, жовт. 2009, с. 36.
Коробочка. Ограниченная. Живет сама как в маленькой коробочке. Не может выйти за пределы своих убеждений и узкого кругозора, поэтому до нее невозможно донести информацию. Таких безумно много в нашей жизни. Как вобьет себе что-то в голову, так ничего, что от этого отличается, и понять не может.
Собакевич - не интересуется эстетической стороной какого-либо дела. Главное - чтоб все было прочно и на века. Об этом говорят и предметы, окружающие его - массивные, прочные, но неуклюжие. Моральная сторона вопроса ему тоже неинтересна. Ему все равно, зачем Чичикову души. Но он назначает высокую цену, понимая, что покупателю они нужны. Хотя сам помещик и понимает, что на самом деле они ничего не стоят.
Ноздрев - как сказано у того же Гоголя про Хлестакова, "без царя в голове". Вроде и не из злости, но вечно делает гадости. Просто потому что шебутной, что называется. С таким трудно иметь дело. Мысли у него скачут с одной на другую. Никаких моральных принципов. Не задумывается, поступает ли плохо или хорошо. Безалаберный. Готов менять что угодно на что угодно просто от жажды деятельности.
Плюшкин - единственный, чья душа еще может переродиться. Об этом говорит описание его сада и на секунду промелькнувшее живое выражение глаз при воспоминании о товарище юности. Он весь погряз в ненужном собираемом мусоре, не только физически, но и душевно. Но на дне еще теплится искорка жизни. Во втором томе Гоголь готовил воскрешение только его душе, если говорить о помещиках. Он вроде и неплохой, но, лишившись смысла жизни, заменил его собиранием всякого сора.