Як відомо, термін "бароко" походить від італійського "barocco", що перекладається як "дивний", "химерний". Дехто з дослідників відносить його витоки до португальського виразу "perrola barroca" - "перлина неправильної форми", інші походження терміну пов'язують з латинським "baroco", що означає один із видів висновку, що характеризується складністю.
Майже одночасно з бароко зароджується класицизм, який недоброзичливо поставився до нового напряму.
Бароко відіграло велику роль у мистецтві XVII століття, дозволило втілити безмежність і суперечливість світу й людини, ту складність буття, яка не підлягає раціональному поясненню. Бароко дало можливість митцям висловити у різноманітних художніх формах уявлення про духовний стан особистості, виразити моральні запити цієї доби. Бароко - це результат змін у світобаченні людства, що відбулися під впливом бурхливого розвитку науки й філософської думки.
ответ: Однією з головних потреб живих істот є необхідність посідати певне місце у стадній ієрархії. Під ієрархією розуміють підпорядкування тварин у групі. При цьому зовсім не обов’язково, що домінуюча особина найсильніша і найагресивніша тварина. Ранжування за силою звичайно існує, але тільки у тих видів, де це виправдано інтересами популяції в цілому. В інших випадках критеріями, що визначають ранг тварин, виступають цілком інші, частіше психологічні ознаки
Объяснение: Наприклад, у деяких птахів домінуюча особина здатна до розв’язання таких завдань, які неспроможні вирішити інші члени групи. Ієрархічні відносини в групі є дуже стійкими
Главная идея
Идейный смысл бессмертного произведения Лермонтова «Смерть поэта» заключается в протесте автора сложившейся общественной позиции, покрывающей преступника и безразличной к утрате литературного гения. Гибель Пушкина, как противника застоялым взглядам богатого общества, Лермонтов соединяет с восстанием против устаревших взглядов на миропонимание и происхождение человека.В своем творении «Смерть поэта» Лермонтов темой и движущей силой общества считает богатые устои приближенных к государю лиц. Восставшего против такого неправильного понимания мира Пушкина общество игнорировало и избегало. Постигшее одиночество и нелепая смерть талантливого человека поджигает внутренний огонь противостояния и защиты в душе молодого Лермонтова. Михаил Юрьевич понимает, что противостоять одному против целого общественного уклада довольно сложно, но Пушкин осмелился и не убоялся гнева высокопоставленных чинов. Этим стихотворением Лермонтов показывает виновность общества в смерти поэта.