Старий, не дуже вдалий, художник Берман мав мрію - створити шедевр.
Він малював картини, які не мали успіху.
Берман опікувався двома молодими дівчатами Сью та Джонсі.
Він дізнався від Сью, що Джонсі майже невиліковно хвора. Вона ж постійно дивилася у вікно, за яким стояло дерево. Вітер колихав гілля і з нього опадало листя. Сью вирішила, що помре, коли з нього впаде останній листок.
Берман, дізнавшись про це, намалював листок таким чином, що з вікна здавалося, ніби він тримається на дереві.
Він малював його, коли на дворі була жахлива погода. Берман занедужав.
Проте, коли Джонсі побачила, що листок не падає, вона повірила, що може і має видужати - і дійсно почала видужувати. А от Бермана забрали до лікарні, де він врешті помер від запалення легенів.
Автор цієї надзвичайно людяної новели майстерно показав відданість заради порятунку життя іншої людини.
Отже, Берман реально створив шедевр, кращий за будь-які свої попередні роботи. Його мрія здійснилася.
Дуэль становится переломным моментом во взаимоотношениях между персонажами романа «Герой нашего времени». Самолюбие обоих героев не позволяет им пойти друг другу навстречу и помириться. Но в то же время никакой компромисс не смог бы исправить отношения между Печориным и Грушницким, они никогда не любили друг друга.
То, что «шайка» Грушницкого планировала не заряжать пистолеты на дуэль, заставило Печорина идти до конца. Дуэль стала своеобразным итогом внутренней неприязни каждого героя. Она была неотвратимой с самого начала их встречи.
Во время дуэли Печорин убивает Грушницкого, из-за чего ему приходится уехать из Пятигорска. Псевдодружба героев завершилась смертью одного из противников.
2)мать развлекает дочку
3)сон и игрушка.
4) договор с немцем.
5)слон в квартире.
6)целый день со слоном и выздоровление