Аяз би
Объяснение:
Аяз би туралы айтылатын ертегі-аңыздардың бәрінде дерлік Жаман қойшының Мадан хан сынынан өтуі, үйленуі, ханның күншіл, ақылсыз қырық уәзірін өлімнен құтқаруы, оның даналығын, достыққа адал, сертке беріктігін, әділдігін мойындаған хан өз тағын беруі сөз болады. Жаман хан болғаннан кейін де жыртық тоны мен жаман тымағын хан сарайы босағасына ілдіріп қояды. «Кей-кейде хандық тақтың буымен көңілім тасып, асып бара жатқандай болсам, соған көзім түседі де, тез тәубама келемін» дейді екен. Сөйтіп ол жыртық тоны мен жаман тымағын көрген сайын тәубасынан жаңылмай, өзіне-өзі: «Аяз би әліңді біл, құмырсқа жолыңды біл» деп отыратын болған.
Аяз би
Объяснение:
Аяз би туралы айтылатын ертегі-аңыздардың бәрінде дерлік Жаман қойшының Мадан хан сынынан өтуі, үйленуі, ханның күншіл, ақылсыз қырық уәзірін өлімнен құтқаруы, оның даналығын, достыққа адал, сертке беріктігін, әділдігін мойындаған хан өз тағын беруі сөз болады. Жаман хан болғаннан кейін де жыртық тоны мен жаман тымағын хан сарайы босағасына ілдіріп қояды. «Кей-кейде хандық тақтың буымен көңілім тасып, асып бара жатқандай болсам, соған көзім түседі де, тез тәубама келемін» дейді екен. Сөйтіп ол жыртық тоны мен жаман тымағын көрген сайын тәубасынан жаңылмай, өзіне-өзі: «Аяз би әліңді біл, құмырсқа жолыңды біл» деп отыратын болған.
Идея: Белла Ахмадулина высказала мысль,о желании попробовать нечто новое,свое преклонение перед иными мастерами,но в то же время,автор благодарна за тот дар,который дан ей.
3) героем является сама же поэтесса,она подобна страстному зрителю,который со стороны глядит на умелый труд и сама же владеет одним из них. Она захвачена и удивлена,восторженно описывает,восклицает искусству творить.
Стихотворение насыщено сравнениями, эпитетами,метафорами. Вначале автор говорит о своем недоумении ,отчего ее так увлекает чужое ремесло,далее описывает особенности некоторых из них и в конце признает свой собственный талант.
Вывод: Как бы не плегил чужой талант,стоит помнить о своем и расти в этом направлении,не оглядываясь и не завидуя другим. Каждый уникален по-своему.