М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Ариша337
Ариша337
13.08.2022 02:59 •  Литература

Образ маруси чурай мини произведение

👇
Ответ:
tarasenkosasa
tarasenkosasa
13.08.2022
У романі Ліни Костенко змальовано трагічну долю легендарної народної співачки, життєвий шлях якої тісно пов'язаний із всенародною драмою — кривавою боротьбою уярмленого народу проти поневолювачів. Давня легенда доносить нам образ Марусі Чурай. Мелодійність її пісень переконує, що ця дівчина була надзвичайно талановитою, а відома історія отруєння її коханого говорить про сильний характер і палкі почуття. Ліна Костенко дала нове життя цьому легендарному образу.Маруся успадкувала від своїх батьків благородство, гідність, чесність та душевну красу. А ще їй дістався співучий мамин голос. Вперше вона звернулася до пісні маленькою дівчинкою, коли загинув від ворожої руки її батько. Маруся побачила виставлену на острах його відсічену голову, і це незглибиме горе вилилося у співі: "А смерть кружляє, кружляє, кружляє навколо палі. Наносить білого снігу у очі його запалі..." А остаточно дівчина відкрила душу пісні, коли почула, як батькова слава звучить у кобзаревій думі:Усе ввижалось: "Орлику Чураю,Ой забили тебе ляхи у своєму краю!"Все думала: хоч би ж було спитати,хто склав слова про нього, про той край.Що був же він ріднесенький мій тато,а от тепер він — орлик, він Чурай.Особиста драма Марусі Чурай була тісно пов'язана із всенародною драмою. Поетеса звернулася до пісні, щоб висловити своє ставлення до того загального лиха, яке спіткало її Батьківщину. Загальнонародне боліло у її душі як особисте. Її пісні дивували багатьох міщанок, тому що, на їхню думку, складати їх повинні лише кобзарі:Дивіться також"Маруся Чурай" (повний текст)"Маруся Чурай" (скорочено)"Маруся Чурай" (реферати)Чи можемо ми вважати Марусю Чурай історичною особою? (та інші запитання)Біографія Ліни КостенкоТа й те сказати, —— що вона співає?Сама собі видумує слова.Таких дівок на світі не буває.Хіба для того дівці голова?Герої роману по-різному ставляться до її пісень. Одні — захоплюються ними, інші — не люблять, тому що часто відчувають засудження своїх вчинків з боку Марусі. Таких персонажів немало у творі. Це насамперед райці, Бобренчиха, Горбань і, звичайно ж, Вишняк та його рідня. Чураївні, яка вболіває за долю своєї землі, прикро усвідомлювати, що "у всіх оцих скорботах і печалях... — і чураївські голови на палях, і вишняківські голови на плечах".Трагедія її особистості полягала найперше у невідповідності між Мару-синими уявленнями про честь, гідність, совість, самопожертву в ім'я народу і тим, якими були її краяни. І тому боляче вразило дівчину те, що її коханий виявився такою ж дріб'язковою і нешляхетною людиною: "Нерівня душ — це гірше, ніж майна". В розпачі вона приготувала для себе отруту, але її випадково випив Гриць. Безневинно вона потрапила під суд, але не сказала й слова на свій захист. Вона була ошукана у своїй любові, і випалена нею дотла.Від смерті її врятував Іван Остряниця, який привіз універсал від Богдана Хмельницького про скасування вироку. Слова універсалу про значення народного співця звучать вже не так для Марусі, як для людей, щоб вони зрозуміли, що саме співець дарує їхнім діянням безсмертя.Маруся, несучи в серці свій біль, вирушає на прощу у Київ. Ми бачимо очима Чураївни та мандрівного дяка руйнацію України. Перед подорожуючими сторінка за сторінкою гортається велика книга життя українського народу. Перед їхніми очима уявно проходять мученицькі смерті його ватажків, "подвиги" ката Яреми Вишневецького, удовині села, голод на Волині та ще багато такого, про що " у селах ридма плачуть кобзарі".Ще Україна в слові не зачата.Дай, Боже, їй родити це дитя!...Маруся болісно переживала смерть коханого, причиною якої вона вважала себе. Проте особиста драма не відвернула її очі від страждань народу. Її талант продовжував служити людям — пісні Марусі співає полтавський полк, виходячи в похід. У них виявляється нескорений дух та моральна краса дівчини, котра болісно переживає за долю рідного краю. Тому все сказане нею за її непросте життя їй вже не належить.Інші варіанти цього твору:Образ Марусі Чурай — втілення моральної краси і таланту (за історичним романом Л. Костенко "Маруся Чурай") (2 варіант)
4,4(20 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
memasov
memasov
13.08.2022

это 3 ответ на итоговый во дина тоскала ему молока и мясо а потом сбежать Жилину.она посчитала что он хороший и добрый человек.

2.Жилин был уверен что у него получится сбежать а Костылин он ноги прорезал от первого раза и не захотел бежать с ним.

3.Ну первый раз они попытались сбежать у них почти получилось если бы не Костылин он закричал от боли и рядом шли татары а татары услышали и хи поймали.

итоговые во Главная мысль , смысл рассказа "Кавказский пленник"-это то ,что никогда нельзя терять надежду,веру в себя,чувство достоинства и гордость,оставаясь человеком в любой ситуации.Жить свободным-это желание любого человека,уважение к другим ,как и самоуважение-это благородные качества.Жилин сохранил эти качества в плену,он один рвался к свободе,а не ждал своего освобождения за деньги.Поэтому один пленник,главный герой рассказа Жилин,а безвольный Костылин потерял веру,он не пленник,так как смирился со своим положением,он лишь жертва обстоятельств,согласная с произошедшим.Поэтому Толстой и назвал рассказ "Кавказский пленник",так как пленником был один Жилин,а второй заложник своей беспринципности.

2.Автор осуждает бездействие, смирение и лень, трусость, уныние и пессимистичное отношение ко всему, слабость и отсутствие силы воли, надежду на то, что кто-то сделает всё за вас. Всё это автор воплощает в Костылине, а Жилина наоборот подает нам в пример.

3.смотри на фото☝☝☝

4,5(48 оценок)
Ответ:
Vexicy
Vexicy
13.08.2022

 Мәктәп директоры булсам Директор булсам, мин беренче эш итеп мәктәптә тәртип урнаштырыр идем. Тәртипсез балалар булмас, алар башкаларга укырга комачауламаслар иде. Укытучылар да, бигрәк тә яшь укытучылар, хәзерге шикелле, тәртипсезлекне күреп тә, башларын читкә борып йөрмәсләр иде. Андый укытучыларны мин мәктәпкә дә кертмәс идем. Малайларның кызларны җәберләүләрен дә бетерер идем. Әтием-әнием сөйләве буенча, алар үскәндә, малайлар кызларны бик хөрмәт иткәннәр, ә кызлар бик матур һәм тыйнак булганнар. Шуңа күрә алар мәктәбеннән бер генә хулиган да, җинаятьчеләр дә үсеп чыкмаган. Аларның авыл укытучылары балаларны җәмгыятькә файдалы, хезмәт яратучан, гаилә тотарлык, кешелекле егетләр һәм кызлар итеп тәрбияләгәннәр. Мәктәптә тәнәфесләрне дә, хәзергечә мәгънәсез итеп түгел, ә балалар нәкъ менә ике дәрес арасында физик яктан да, эмоциональ яктан да ял итә алырлык, тынычлап икенче дәрескә әзерләнерлек итеп оештырыр идем.

Укудан тыш түгәрәкләрне дә күз буяу өчен генә түгел, ә файдалы нәтиҗәсе булырлык итәр идем. Мәктәптә дә, мәктәп янында да чит-ят, укуга комачаулык итүче кешеләрне йөртмәс идем. Менә мин шундый директор булыр идем! Татар телендә 100 сочинение

4,8(81 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ