М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
123456uiop
123456uiop
22.06.2021 12:23 •  Литература

Как называется такое изобразительное средство, когда сочетаются согласные звуки?

👇
Ответ:
sachaice
sachaice
22.06.2021
Аллитерация — повторение одинаковых или однородных согласных в стихотворении, придающее ему особую звуковую выразительность.
4,7(68 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
serdykivka
serdykivka
22.06.2021

я думаю, що оповідання олдриджа джеймса «останній дюйм» – це історія про те, як важливо, щоб діти й батьки розуміли й любили один одного. головні герої оповідання – батько й син. батька кличуть бен. він був пілотом, але втратив роботу. а саме головне, мені здається, що він втратив свою сім’ю. його дружина залишила його, тому що не могла жити в аравії, де бен працював. вона виїхала на батьківщину. а його десятилітній син залишився з ним тільки тому, що джоанна вирішила не забирати його із собою: він був їй не потрібний. «так він і залишився ні із чим, якщо не вважати байдужої дружини, який він не був потрібний, так десятилітнього сина, що народився занадто пізно й, як розумів у глибині душі бен, чужого їм обом – самотньої, неприкаяної дитини, що у десять років почував, що мати їм не цікавиться, а батько – стороння людина, різкий і небагатослівний, не знаючий, про що з ним говорити в ті рідкі хвилини, коли вони бували разом».

мені дуже шкода хлопчика. я думаю, що це занадто важко для дитини – з дитинства почувати й думати, що ти нікому не потрібний, навіть своїм батькам. хоча бен іноді й пробував стати ближче до свого сина, звичайно це ні до чого не приводило. так, один раз він навіть хотів навчити дэви літати:

«бен якось спробував повчити хлопчика керувати літаком, і хоча син виявився дуже тямущим і досить швидко засвоїв основні правила, кожний окрик батька доводив його до сліз…»

я думаю, що бен просто не любив свого сина. він завжди мріяв, що заробить грошей і поїде в канаду в пошуках роботи. а його відправить до матері в нову ію. мені здається, що коли дитини люблять, то не прагнуть позбутися від нього, як тільки з’явиться можливість. і от коли старому льотчикові запропонували роботу, він вирішив взяти із собою сина. бен повинен був зняти для телекомпанії акул під водою, у їхній рідній стихії. знімати треба було в акулячій бухті, на червоному морі. коли вони летіли до бухти, то бачили навколо на багато кілометрів тільки пустелю: «усе було недвижимо й мертво. сонце випалювало тут усяке життя, а навесні на тисячах квадратних миль вітри здіймали на повітря маси піску й відносили його на ту сторону індійського океану, де він і залишався навіки на дні морському». от у якім небезпечному місці вони повинні були приземлитися: якби в них раптом зламався літак, то вони б загинули

під час польоту бен пошкодував, що взяв сина із собою: він уже не вірив, що вони зможуть полюбити один одного. коли вони приземлилися, батько як і раніше розмовляв із сином різким тоном. «бен знав, що тон у нього різкий, і завжди дивувався сам, чому він не вміє розмовляти із хлопчиком». я думаю, що це тому, що він не займався вихованням дитини з дитинства: «коли дитина народилася, почав ходити, а потім ставав підлітком, бен майже постійно бував у польотах і подовгу не бачив сина…». коли бен почав спускатися під воду знімати акул, те спочатку все йшло добре. але в другий раз скоїлося ихо. коли він прив’язував принаду, то вимазався кров’ю, і акула напала на нього. бен відбивався як міг і зрештою врятувався, зміг вибратися на берег. він був живий, але його руки й ноги були изранени, і він втратив багато крові. вибравшись, він знепритомнів, а коли отямився, то зрозумів: «справи його зовсім погані. але відразу зрозумів, що треба щось робити: якщо він умре, хлопчик залишиться один… єдиною надією врятувати хлопчика був літак, і дэви прийде його звістки. не було ні іншої надії, ні іншого виходу». я думаю, що тут він надійшов як теперішній чоловік. він, минаючи кров’ю, зробив всі, щоб урятувати сина. бен довго заспокоював хлопчика. спочатку він спробував прикрикнути на нього, але потім зрозумів, що син і так дуже наляканий, і з ним треба говорити спокійно й ласкаво. бен керував дэви, коли той перев’язував його й тяг до літака. коли вони добралися до машини, батько, щоб побадьорити його, сказав:

- у житті можна зробити все, що завгодно, дэви.

так він готовив сина до думки, що той зможе вести літак. коли вони забралися в кабіну, хлопчик уже перестав боятися й під керівництвом тата підняв машину в повітря. після зльоту, коли його батько знепритомнів, дэви виявився на великій висоті за штурвалом літака зовсім один. йому було дуже страшно, і в цьому немає нічого дивного: йому адже було всього десять років. але він був схожий по характері на свого батька – сильний духом і сміливий: «залишившись один на висоті в три тисячі метрів, дэви вирішив, що вже ніколи більше не зможе плакати. у нього на все життя висохнули сльози». так дитина стала зовсім дорослим

4,5(13 оценок)
Ответ:
Ann1484
Ann1484
22.06.2021
1.Тициан написал для Филиппа II серию полотен на сюжеты древнегреческой мифологии. С 1554 по 1562 он создал семь полотен: «Даная» , «Венера и Адонис» , «Диана и Актеон» , «Смерть Актеона» «Диана и Каллисто» , «Персей и Андромеда» и «Похищение Европы» .
2.«Аякс» («Эант» ) — трагедия древнегреческого драматурга Софокла (495 г. до н. э. — 405 г. до н. э. ) на сюжет троянского цикла. Поскольку у Софокла была также несохранившаяся до нашего времени трагедия об Аяксе Локрийском [1], то настоящую трагедию нередко называют «Аякс-биченосец» .
3.«Даная» (1636—1647) — картина Рембрандта из коллекции Эрмитажа, написанная по мотивам древнегреческого мифа о Данае, матери Персея. К этому сюжету обращались такие знаменитые художники как Тициан (выше уже говорилось) , Корреджо, Госсарт, Климт.
4.«Рождение Венеры» (итал. Nascita di Venere) — картина итальянского художника тосканской школы Сандро Боттичелли
5.«Происхождение Млечного пути» (итал. Origine della Via Lattea) — картина Тинторетто, написанная около 1575 года по заказу императора Священной Римской империи Рудольфа II для украшения его пражского дворца. В настоящее время находится в Национальной галерее, в Лондоне. «Происхождение Млечного пути» считается лучшей мифологической картиной Тинторетто.
6.«Похищение дочерей Левкиппа» — картина Питера Пауля Рубенса.
В этой картине Рубенс использовал миф о братьях Диоскурах, сыновьях Зевса и Леды, Касторе и Поллуксе, похитивших дочерей царя Левкиппа.
7.Гомер в восьмой песне "Одиссеи" повествует о том, как Венера изменила своему мужу Вулкану с молодым богом войны Марсом.
8.«Венера, Вулкан и Марс» — картина Тинторетто. Тинторетто не стал строго придерживаться фабулы и изобразил происшедшее на свой манер: Вулкан неожиданно появляется в покоях, где расположились ни о чём не подозревающие влюблённые. Марс в последнюю минуту прячется под стол, покрывало которого его едва скрывает, в то время как Венера подвергается унизительному обыску со стороны разгневанного мужа.
9.Английский поэт XVII в. Дж. Мильтон, пользуясь библейским материалом, создает героико-драматические произведения, в которых звучат тираноборческие мотивы ("Потерянный рай", "Возвращенный рай" и др.) .
10. Творчество М. И. Цветаевой нередко интуитивно проникает в самую суть архаического мифологического мышления (напр. , воссоздание культово-магического образа удавленной богини женственности - дерева - луны во 2-й части дилогии "Тесей", блестяще подтвержденное научным исследованием греческой религии) . Большое место мифологические мотивы и образы занимают в поэзии М. А. Волошина (стихотворные циклы "Киммерийская весна", "Путями Каина").
Мифологизм широко представлен и в драме XX в. : французский драматург Ж. Ануй (трагедии на библейские ("Иезавель") и античные ("Медея", "Антигона") сюжеты] , П. Л. Ш. Клодель, Ж. Кокто (трагедия "Антигона" и др.) , Ж. Жироду (пьесы "Зигфрид", "Амфитрион 38", "Троянской войны не будет", "Электра"), Г. Гауптман (тетралогия "Атриды") и др
11.Использование мифологических образов встречается и в некоторых произведениях советской литературы - христианско-иудейские мотивы и образы в "Мастере и Маргарите" Булгакова... Да мало ли.. .
Тема мифов отражена также и во многих и многих фильмах и муьтфильмах,...В скульптуре - не перечесть)
4,8(98 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ