Гуманізм Шекспіра до 1600 року - це гуманізм епохи Відродження, гуманізм, який базується на затвердження безмежної краси вільної і діяльної людини, яка скидала ланцюги середньовічного самозречення. Навіть трагічні колізії в художньому світі хронік і трагедій раннього Шекспіра - це або випадкові події в світі, керованому розумним провидінням, або наслідок середньовічних забобонів, але аж ніяк не наслідок порочності самої людської природи . Гуманізм Шекспіра після 1600р. - це трагічний гуманізм, в якому багато розчарування в людській природі, тязі до життя з переоцінкою ідеалів Відродження. Відтепер все більшу перевагу Шекспір віддає жанру трагедії, причому в основі трагічних колізій лежить, як правило, людська порочність. Тепер вже сама людина робить власне життя нестерпним; шекспірівський світ перетворюється в нескінченну трагедію віроломних обманів і кривавих розправ; тепер в художньому світі шекспірівських п'єс постійно присутній мотив спочатку закладеного в земне життя недосконалості, відчуття якогось трагічного безладу. Уже в трагедії «Гамлет» чітко проявився трагічний гуманізм нового шекспірівського погляду на життя. Написана трагедія на матеріалі датської легенди XIII століття, і вже до Шекспіра було зроблено кілька перекладень цього сюжету, але ці перекладання, як правило, зводилися до простої схеми: жага помсти за отруєного батька і імітація шаленості для здійснення цієї мети. Але Шекспір використовував сюжет відомої легенди для створення трагедії з глибоким філософським змістом.
1.Значение - так говорят про ситуацию, когда кто-либо что-то видит (наблюдает), но не может с этим ничего поделать. Дословно - видит, но попробовать на вкус не может. 2.Дорого, да мило, дешево, да гнило:о дешевых товарах плохого качества и дорогих высокого качества.Например:Хочется купить дешевое, но оно, как правило, бывает плохого качества; а то, что нравится, что мило, обычно бывает дорого. 3.Выражение обозначает : Делить выгоду от еще не совершенной сделки (кажущегося выгодным дела). 4.Сначала тщатель¬но продумай предстоящее, подготовься к нему, а затем принимай¬ся за его осуществление 5.Говорится о чем-либо с виду доступном или легко осуществимом, но на самом деле недостижимом 6.Говорится, чтобы подчеркнуть достоинства чего-л. маленького по размеру, кажущегося незначительным, но важного по существу, или кого-л. молодого, но перспективного.
1.Значение - так говорят про ситуацию, когда кто-либо что-то видит (наблюдает), но не может с этим ничего поделать. Дословно - видит, но попробовать на вкус не может. 2.Дорого, да мило, дешево, да гнило:о дешевых товарах плохого качества и дорогих высокого качества.Например:Хочется купить дешевое, но оно, как правило, бывает плохого качества; а то, что нравится, что мило, обычно бывает дорого. 3.Выражение обозначает : Делить выгоду от еще не совершенной сделки (кажущегося выгодным дела). 4.Сначала тщатель¬но продумай предстоящее, подготовься к нему, а затем принимай¬ся за его осуществление 5.Говорится о чем-либо с виду доступном или легко осуществимом, но на самом деле недостижимом 6.Говорится, чтобы подчеркнуть достоинства чего-л. маленького по размеру, кажущегося незначительным, но важного по существу, или кого-л. молодого, но перспективного.
Гуманізм Шекспіра після 1600р. - це трагічний гуманізм, в якому багато розчарування в людській природі, тязі до життя з переоцінкою ідеалів Відродження. Відтепер все більшу перевагу Шекспір віддає жанру трагедії, причому в основі трагічних колізій лежить, як правило, людська порочність. Тепер вже сама людина робить власне життя нестерпним; шекспірівський світ перетворюється в нескінченну трагедію віроломних обманів і кривавих розправ; тепер в художньому світі шекспірівських п'єс постійно присутній мотив спочатку закладеного в земне життя недосконалості, відчуття якогось трагічного безладу.
Уже в трагедії «Гамлет» чітко проявився трагічний гуманізм нового шекспірівського погляду на життя. Написана трагедія на матеріалі датської легенди XIII століття, і вже до Шекспіра було зроблено кілька перекладень цього сюжету, але ці перекладання, як правило, зводилися до простої схеми: жага помсти за отруєного батька і імітація шаленості для здійснення цієї мети. Але Шекспір використовував сюжет відомої легенди для створення трагедії з глибоким філософським змістом.