1. Тварини розмовляють;
наявність чудернацьких і химерних істот;
події відбуваються вві сні;
чудернацікі герої: Білий Кролик, Чеширський Кіт, Чирвовий Валет, Додо, Капелюшник, Божевільний Заєць, Блакитна Гусінь і т.д.;
художні особливості мови: наявність парадоксів, нонсенсу, каламбурів, пародій на вірші, гри слів...
герої мають ігрове "походження"
елементи казки: Країна Див, перетворення Аліси, тварини, що розмовляють.
2. Політика уряду вікторіанської доби — це гра без правил, де кулями та молотками для крокету служать живі істоти. У суспільстві панує атмосфера страху покарання. І тільки героїня казки, маленька Аліса, розуміє, що Король, Королева і весь королівський почет — це всього лише колода карт, тому боятися нічого. Дівчинка сміливо говорить із Королевою, рятує садівників та Чеширського Кота.
3. Пити чай о 5 годині вечора та створення загадок що не передавало відгадок
О них ни песен нет ни книг,
Здесь чей-то сын, и чей-то милый,
И чей-то первый ученик.
Они легли на поле боя,
Жить начинавшие едва,
И было небо голубое,
Была зеленая трава.
Забыть тот горький год не близский
Мы никогда бы не смогли.
По всей России обелиски,
Как души рвутся из земли.
...Они прикрыли жизнь собою,
Жить начинавшие едва...
Чтоб было небо голубое,
Была зеленая трава.
Р. Казакова