Объяснение:
Життя без любові не життя, а існування за творами “Енеїда”, “Наталка Полтавка”, “Маруся” та “Конотопська відьма”
“Життя без любові не життя, а існування за творами “Енеїда”, “Наталка Полтавка”, “Маруся” та “Конотопська відьма”
Багато людей замислюються про філософський аспект кохання та його вплив на життя людини. Серед письменників, які завжди є творчими людьми, тема кохання піднімається ще частіше, зазвичай це відбувається в їхніх творах. Не чужа ця тема була і для українських письменників, зокрема, для Івана Котляревського та Григорія Квітки-Основ’яненка. У своїх творах “Енеїда”, “Наталка Полтавка”, “Маруся” та “Конотопська відьма” автори розглядали питання кохання, як одну з найголовніших. Згідно зі змістом цих творів цілком можна прийти
до висновку, що без кохання життя ніяк не можна назвати повноцінним, оскільки воно є лише існуванням.
Якщо розглядати лише зміст, дуже схожими є п’єса “Наталка Полтавка” та повість “Маруся”. Там дві молоді дівчини були позбавлені можливості бути разом зі своїми улюбленими хлопцями з тієї причини, що матеріальні обставини розлучали їх. На прикладі двох цих дівчат автори прекрасно показують, що їх життя без коханих перетворилося на справжнє пекло – ніщо не могло їх втішити. Ніяк не можна називати це життям, це є справжнісіньким існуванням, якого ні одній людині побажати не можна. І якщо Наталка
таки стала щасливою разом зі своїм Петром, то Маруся так і не дочекалася Василя і померла від туги. Хіба це можна називати життям? Дещо складніше описане питання кохання у творах “Конотопська відьма” та “Енеїда”. Як мені здалося, в “Конотопській відьмі” герої були більшою мірою зосереджені на другорядних речах, в їх існуванні місця любові було дуже мало. Більш того, в деяких випадках те, що прийнято називати коханням, було замінено для них чарами Явдохи Зубихи. Все це в остаточному підсумку ні до чого доброго не призвело – практично всі герої цього твору залишилися ні з чим. В “Енеїді” питання кохання досліджено мало, але, на мою думку, там по-справжньому ніхто нікого не любив, а значить, і існування героїв цього твору мало небагато спільного зі справжнім і повноцінним життям.
Автори всіх вищезазначених творів добре розуміли життя і віддавали собі звіт в тому, що без любові час людини на Землі – це не життя, а існування. Я можу повністю погодитися з цією тезою. Крім того, необхідно відзначити, що, незважаючи велику кількість питань, порушених у творах, питанню кохання відведено важливе місце, не помітити це неможливо.
отметь лучшим!
1) Рассказ "Тихое утро", написанное в 1954 году, принадлежит писателю Ю. Казакову.
2) Из соченения посмотри
3) Рассказ Казакова построен на антитезе, то есть противопоставлении.
Главные герои - два мальчика: Володя - городской, Яшка - деревенский.
Яшка хорошо знает деревенскую жизнь, природу, Володя в этом деле - новичок.
Яшка не боится трудностей, Володя - немного капризный.
Название рассказа также построено на этом принципе. Рассказ называется "Тихое утро", хотя на самом деле утро далеко не тихое. Тем утром разыгрались трагические события на рыбалке. При этом очень хорошо раскрылись характеры главных героев.
Яшка, деревенский мальчик, проявил себя как смелый, храбрый, мужественный человек. Он не испугался трудностей и своего товарища Володю.
4) сочинение
В рассказе Юрия Казакова «Тихое утро» в образах главных героев представлены два мальчика: городской житель Володя и деревенский парень Яшка. Яша – типичный житель сельской местности, знаток настоящей рыбалки. Автор не описывает его внешности, но я думаю, что он среднего роста, широкий в плечах, сильный, выносливый, так как постоянно занимается спортом, лицо продолговатое, худое, загорелое на солнце. На нём старые штаны и рубаха. Он бос, и по-видимому это не приносит ему неудобств.
Городской мальчик – полная противоположность Яшки: собрался на рыбалку в ботинках. Яшка специально встал на целый час раньше, червяков накопал, удочки приготовил, а в ответ вместо благодарности получил - “А не рано?” Ребята поссорились из-за этого пустяка, поэтому сердятся друг на друга. Но постепенно благодаря восторгу Володи от утренней прогулки напряжение между мальчиками спадает, они начинают вести бойкий разговор о рыбалке. Яшка с готовностью рассказывает об особенностях клёва на заре, о рыбе, которая водится в здешних водоемах, о реке. И вдруг случается непредвиденное, Володя падает в реку и начинает тонуть. Яшка, хотя был и зол на товарища, не раздумывая, бросился тонущего друга, он поступил как настоящий герой и верный товарищ Володи –заслуга Яши, сам бы он не выбрался, да и Яшка в какой-то момент уже не верил, что он выживет. Всё это произошло с ними за короткое время, за утро. За эти несколько часов, особенно за те несколько минут, которые в борьбе за жизнь Володи, Яша проявили себя с лучшей стороны.
ответ:
на самом деле облик «властителей и судий» весьма далек от представлений поэта-классициста о просвещенном государственном деятеле. при их попустительстве творятся злодейства и несправедливости, процветает мздоимство (взяточничество). «земные боги» не хотят исполнять возложенные на них всевышним богом обязанности. державин выдвигает меткую формулу, раскрывающую основы деятельности такого монарха, его отношения к творимым беззакониям: «не внемлют! видят — и не знают мздою очеса». ничтожность царей, их человеческая слабость, склонность к соблазнам становятся особенно ощутимы антитезам: идеальный государь — государь реальный, царь — раб:
цари! я мнил, вы боги властны, никто над вами не судья, но вы, как я подобно, страстны и также смертны, как и я.
и вы подобно так падете, как с древ увядший лист падет! и вы подобно так умрете, как ваш последний раб умрет!