М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
innapuna8
innapuna8
21.01.2021 16:47 •  Математика

2. Вопрос - ответ 1. В какое время года происходит действие в стихотворении?
летом осенью зимой весной
2. С каким европейским городом сравнивает автор деревушку
Мазая?
ОПариж Берлин Венеция ОАмстердам
3. Какие проблемы существовали в крае, где жил Мазай?
большое половодье
плохой урожай
браконьерство
зной
около сотни
Опара
4. Сколько зайцев на бревне?
Одвадцать Ос десяток
5. На чём прокатил Мазай зайцев?
Она катере О на воздушном шаре О на лодке О
на лодке О на машине
8​

👇
Ответ:
Vikysik4718
Vikysik4718
21.01.2021

ответ:1 летом 2 Венеция 3 большие половодья 4 с десяток 5 на лодке

Пошаговое объяснение:

Вроде правильно если нет то сори

4,6(36 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
lydavika755
lydavika755
21.01.2021
На відміну від нового європейського, старогрецький театр не був місцем, куди можна було піти в будь-який день і, заплативши за квиток, подивитися обрану з репертуару п'єсу. В театрі Діоніса грали два рази на рік – на Діонісії і на Линнеи. Трагедії ставилися на святкування Великих Діонісій у формі драматичного змагання. Три поета пропонували три трилогії, як правило, міфологічні сюжети, по закінченні яких – на десерт – гралася легка і забавна «сатировская» драма. Журі обирало і нагороджувало кращу трилогію. Перемога була великою честю не тільки для драматурга і для головного актора, але і для хорега – спонсора постановки, найчастіше одного з міських багатіїв. Нагородою був бронзовий триніжок. Спонсор – переможець раскошеливался вдруге і ставив за такої нагоди пам'ятник – зазвичай мармуровий постамент для виграного триніжка з різними гордими написами. (Дві колони над Театром під стіною Акрополя, монумент Трасила перед гротом Діоніса і монумент Лисикрата і є такі пам'ятники. ) 
 Трагедії і комедії писалися завжди у віршах, а їх постановки були прикладом синтетичного мистецтва, поєднуючи поетичне слово, музику, танець і живопис. У п'єсі завжди брав участь хор. Всі ролі грали тільки чоловіки і лише в масках. Спектакль йшов на круглій «орхестре» і на «проскении» , за якими було будівля скени» (сцени) , що служило декорацією. 
Відвідування театру вважалося виконанням важливого громадянського обов'язку. У період розквіту грецької демократії держава платила йде в театр простому народу мінімальну денну платню, щоб він не шкодував про пропущеної роботі. Керівники держав і філософи вважали, що відвідування театру очищає і гармонізує душі, робить громадян краще і навіть здоровіше. 
Три великих класика – Есхіл, Софокл та Евріпід – написали кожен приблизно по сто трагедій. Есхіл і Софокл майже завжди вигравали у драматичному змаганні, а Евріпід майже завжди програвав. Зате Еврипід виграв у майбутньому. Від Есхіла і Софокла до наших днів дійшло за сім трагедій, а від Евріпіда - сімнадцять. Сучасний театр не терпить глухоти. Нові режисерські рішення. Нові ідеї, що виникають у чиїйсь свідомості і миттєво приймають сценічні форми. Деякі готові дотримуватися класики, інші бажають текстової свіжості. Але навіть люди, що не працюють над новими п'єсами і тим більше не пишуть їх, привносять в старе щось своє, по можливості роблячи його оригінальним. Звідси деякі тенденції сучасного російського театру. В даний час глядач може гати в театрі безмежність і різноманіття, множинність. Театр постійно новий і свіжий. Режисери бажають увійти в історію і тому намагаються створити щось цікаве, оригінальне
4,6(92 оценок)
Ответ:
Artem636367
Artem636367
21.01.2021
На протяжении многих веков русской истории дерево оставалось основным материалом при возведении зданий и сооружений. Именно в деревянной архитектуре были выработаны многие строительные и композиционные приемы , отвечающие природно-климатическим условиям и художественным вкусам народа, позднее оказавшие влияние на формирование каменного зодчества.

Частые пожары ускорили замену дерева камнем в ответственных городских сооружениях как городские стены, башни и храмы. Деревянные стены Новгородского детища с земляным валом и рвом упоминаются около 1044 г., а первые сведения о каменной ограде относятся к 1302 г. Первые данные о каменной ограде Киева датируются 1037 г., Старой Ладоги-1116 г., Москвы – 1367 г. При некоторых различиях архитектуры в отдельных частях Руси она имела ряд общих особенностей, определившихся одинаковыми условиями развития. Это и позволяет говорить о русском зодчестве вообще и его художественном проявлении в разных регионах страны на протяжении всей истории народа.
4,5(35 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Математика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ