Лес издалека казался длинной, темной полосой. А когда въехали на лыжах, рассмотрели, то увидели его другим. В лесу дерева стояли в снегу, будто закутанные в большие белые простыни. У отдельных деревьев много неуклюжих рук и корчеватых ног. Они хватают нас за лицо, одежду и не пускают ехать. Мы преодолели препятствия и выехали на лужайку. Какая она красивая, блестящая, белая, будто покрытая скатертью. На ней улыбаются звездочки сизо-желтоватыми искорками. Вдруг лужайка залилась серебряным сиянием. Проснулись снежинки. Маленькие, пушистенькие, они берутся за ручки и танцуют. Заволновались деревья, так как не могут танцевать. Завыл ветер. Лес плакал и рыдал, будто голодный зверь.
Вони чудом світуВ останні роки, "художники Батіньоль», як його тоді називали, рідше дозволено виставляти на Салоні. Вони позбавлені. І вони знають, чому.Журі Салону хоче гладку фарбу, мудрий і обережний, як це було тоді викладав в Школі витончених мистецтв. Він вибрав представників столи сцену міфології від античності або Біблії. Він також бере пейзажі, портрети, але забарвлені в темні кольори, без контрасту.Художники Батіньоль, натомість, чудо світу, фарб природи: постійно мінливих відображень на море, води річки, дерев.Все, що рухається, все швидкоплинні інтереси їх: перші поїзди дим, туман, сніг, перехожі на вулиці танцюристів на неділю.При е втрати від того, що вони відчували в природі, вони малюють на відкритому повітрі, а не в студії, як завжди робив у той час, навіть для зйомки пейзажів.Щоб краще пофарбувати світлові ефекти, вони поставили свої картини на полотні, біт за бітом, без змішування кольорів. Читайте і залишити темні тони. Деякі навіть не використовувати чорний, "цей чудовий скорочують сік", як сказав один з них.Художники Batignolles вирішили стати незалежними. З шоу не потрібні, вони організують себе, виставки. Для них це трохи останній шанс.Виставка проходить в 1874 році в студії фотографа Надар. Вона викликала скандал. Один з аргументів проти тридцяти художників виставляється не знаю, як малювати. Ми ставимося до них з розуму. Існує говорити про вульгарному живопису, не більше, безглуздо. Порівнюючи їх фарби розбризкування
Пошаговое объяснение:
Не поняла, что надо сделать, но выполню преобразование данного выражения. 1-м -действие в скобках.
1). (m-4)/(m+4)-(m+4)/(m-4)=((m-4)^2-(m+4)^2)/(m^2-16)=
(m^2-8m+16-m^2-8m-16)/(m^2-16)= -16m/(m^2-16)
2). -16m/(m^2-16):32m/(m^2-16)= -16m/(m^2-16)*(m^2-16)/32m= -16/32= -1/2=-0,5