Баеп булмады, егетләр. Әнә, кешеләргә карап торам да, шаккатам. Бер елны йорт сала, икенче елны машина ала, ә өченче елны яшь хатынлы була... Болай үзем төшеп калганнардан да түгелмен кебек. Юк, булмагач, булмый икән.
Иске гадәт буенчаДата написания: 01.06.1999Яңа оештырылган җәмгыятьнең башлангыч оешмасы рәисен сайлап кую өчен билгеләнгән җыелыш күп вакытны алмады, чөнки эш көне тәмамланган иде инде. Алып баручы башта ике сүз белән генә яңа оешманың барлыкка килү сәбәпләрен, әгъза булып керү кагыйдәләрен аңлатты. Шуннан нинди тәкъдимнәр булыр дигән сорау куйды да, үзе өч кешене күрсәтте.
Кыш бабай күчтәнәчеДата написания: 01.06.1999«Бер рәхәтнең бер михнәте була», дип әйтә торган иде минем дәү әти. Дөрес әйткән ул. Мәсәлән, Яңа ел бәйрәмен алыйк. Аның михнәте билгеле инде — чыршы табу. Михнәт кенә түгел, үзе зур мәсьәлә. Ярый ла, кибеттә булып, этешә-төртешә, сугыша-талаша бер-ике ылыс ботагы булган, шулай да чыршы дип аталган сагызлы таяк эләктерә алсаң.
Иң шәп бүләкДата написания: 01.06.1999Бүген безнең авылда туй. Кайсы якта ничектер, ә бездә туйга бар авыл белән йөриләр. Шуңа, чакырганда, өй борынча чакыралар. Теләгең бар икән — рәхим ит. Бүләгең булмаса да, сиңа сүз әйтүче дә, кырын күз белән караучы да булмаячак. Монысы чит-ят кешегә инде. Ә туганнарга таләп икенче. Алар йөзләренә кызыллык китермәскә тиеш.
Рәхмәт, энем!Дата написания: 01.06.1999Хасбулат урамга йөгереп, атылып диярлек килеп чыкты. Җитәр, болай күпме җәфа чигеп йөрергә була?! Куркып күпме яшәргә мөмкин?! Кеше күзенә күренерлеге калмады бит хәзер. Нәрсәдер эшләргә кирәк. Табиблар өнәп бетермәсә дә, халык медицинасына мөрәҗәгать итми чарасы юк. Шифаханәгә барсаң, чират ел буена да җитмәячәк.
Куян шулпасының шулпасыДата написания: 01.06.1999Ниһаять, безнең колхоз да баш инженерлы булды. Яшь кенә бер егет җибәргәннәр. Институт бетергән диме шунда. Әй, институт түгел, чурт бетерсен, тик безгә инженер булсын. Читтән килгән инде килүлеккә... Колхоз үзебезнең егетләрне укырга жибәрә лә ул. Кире кайтучы гына юк.
В XIX веке начинается новая эра в художественной культуре Европы, ставшей на путь капиталистического развития после Французской буржуазной революции 1789 - 1794 г. Эта революция и промышленный переворот в Англии XVIII века стали теми историческими событиями, которые в корне изменили все стороны жизни не только в Европе, но и на других континентах. Новая капиталистическая формация с её новыми экономическими, политическими и социальными отношениями, утверждавшаяся в течение всего XIX века в мире ведёт к кардинальным изменениям в духовной жизни общества, к зарождению новой художественной культуры, которая по мере усложнения общественных отношений, усиления социальных противоречий становится всё сложнее, противоречивее в осмыслении и отражении современности.
Как правило, каждое новое направление в искусстве XIX века рождается во Франции, и поэтому логичнее всего проследить их эволюцию на французской почве. С середины векав архитектуре воцаряется эклектика и историзм - подражание великим стилям жпох. В живописи и скуотптуре наряду с классицизмом, который всё более приобретает черты академической схемы, с1820-х годов рождается сильное романтическое течение, с 1840-х годов развивается реализм. В последней трети XIX века, в переломное для западноевропейского реализма время, вновь укрепляются позиции академизма, который становится официальным искусством, выражающим вскусы правительственных кругов Франции. Реакцией на академизм становится импрессионизм, который сменяется неоимпрессионизмом, а затем постимпрессионизмом.
2) 6 3/4; 5 9/20; 8 6/25; 1 3/50 к знаменателю 100;
3) 2 5/8; 3 7/125, 6 11/125,4 123/500 к знаменателю 1000