М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
mafia42
mafia42
29.10.2020 11:51 •  Математика

Решите неравенство 0,3^х^2+^6х> =0,3^х

👇
Ответ:
Сағат
Сағат
29.10.2020
(-бесконечность;-4] И [5;+бесконечность)
4,6(86 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
evaIA24102003
evaIA24102003
29.10.2020
Термін «комп’ютерна залежність» вперше був використаний в 1990 році. Психологи її класифікують, як форму емоційної «наркоманії». Для залежного підлітка стає важливим не результат гри, а її процес, у якому він втрачає контроль над часом.
Факти свідчать, що більшість 16-18 літніх юнаків, які мають доступ до Інтернету та грають у он-лайн ігри, місяцями, а то й роками не виходять з дому! Один хлопець звернувся до психіатрів з проханням надати йому інвалідність через агорафобію (страх перед відкритим простором). Ніяких відхилень у нього не знайшли, але дізналися, що він просто не міг відірватися від улюбленої гри.

Психологи виділяють такі стадії залежності:
Стадія легкого захоплення. Коли людина один чи кілька разів пограла у рольову комп’ютерну гру, вона входить у смак, їй починає подобатися комп’ютерна графіка, звук, сам факт імітації реального життя чи якихось фантастичних сюжетів.
Стадія захоплення. Фактором, що свідчить про перехід людини на цю стадію формування залежності, є поява в ієрархії потреб нової потреби — грати в комп’ютерні ігри. Гра в комп’ютерні ігри на цьому етапі має систематичний характер. Якщо людина немає постійного доступу до комп’ютера, можливі досить активні дії з усунення цієї перешкоди.
Стадія залежності. Залежність може оформлятися в одній з двох форм: соціалізованій та індивідуалізованій. Соціалізована форма ігрової залежності відрізняється підтримкою соціальних контактів із соціумом (хоча переважно з такими ж ігровими фанатами). Ці гравці люблять грати за до комп’ютерної мережі один з одним. Ця форма залежності менш згубна для психіки, ніж індивідуалізована форма. Людина не відривається від соціуму, не усамітнюється в собі.
Чи може підліток, для якого гра стала самоціллю та сенсом буття, розвиватися, як гармонійна особистість, реалізувати свої здібності? Треба розуміти, що залежність у будь-якій формі – це рух по замкнутому колу, де немає розвитку.

Виділяють досить чіткі симптоми залежності від комп’ютерних ігор:
Психологічні симптоми:
• Відчуття ейфорії чи піднесеності під час роботи за комп’ютером;
• Нездатність зупинити роботу за комп’ютером;
• Дедалі більше часу затрачується на комп’ютерні ігри;
• Ігнорування друзів та сім’ї;
• Відчуття порожнечі, депресії та роздратованості поза комп’ютером;
• Перекладання повсякденних турбот на плечі членів сім’ї;

Фізичні симптоми:
• Зап’ястний тунельний синдром — оніміння та зниження чутливості пальців;
• Сухі очі;
• Головні болі (схожі на мігрень);
• Болі у спині;
• Нерегулярне харчування — відсутність апетиту;
• Недотримання гігієни;
• Розлади сну.

Більшість гравців – дуже одинокі люди. Навіщо, коли живе спілкування замінюють ігри! Окрім того, приваблюють складні системи завдань та досягнень.
Головною причиною виникнення комп’ютерної залежності у дітей психологи вважають недостатнє спілкування і взаєморозуміння з батьками і однолітками. Ігри для них - це шлях самоствердитися, бо у віртуальному світі, все залежить тільки від твого уміння грати, а не від особистих якостей та умінь. Виникає ілюзія, що ти чогось досягаєш, а в житті може бути навпаки.

Не хочеш стати ігроманом, пам’ятай:
Не можна грати під час депресії, при серйозних змінах у житті.
Не варто грати, коли гостро відчуваєш самотність. Гравці погані співрозмовники.
Набагато зменшують ризик пристрасті до гри цікаве життя, знання, розуміння того, що алкоголь, наркотики та надмір ігор – це все один ланцюжок, кінцевий пункт якого - повна самоліквідація особистості. Імунітетом тут мають бути чуття міри та відповідальності. Згадай народну мудрість: «Що занадто, то нездорово».
4,5(32 оценок)
Ответ:
mainaalikuliev
mainaalikuliev
29.10.2020

Хм... тут много. Ладно как смогу.

1 задача]

2*x-750=x+350

2*x-x=350 + 750

x=1.100 т

2*x=2*1.100=2.220 (т)-в первом элеваторе.

ответ:В элеваторах было 2.220 и 1.110 тон зерна.

2 задача]

4x-1=5+x

4x-x=5+1

3x=6

x=2

5x-b=3.

5*2-b=3

-b=3-10

-b=-7, умножаем мы наобе части,на (-1)

b=7

Задача 3] Я не знаю как тут написать,смотри в объяснениях.

Задача 4 (СЛАВА БОГУ)]

1)100*60:100=60(кг)-ягод было отправлено в магазин.

2)60*11:100=6,6(кг)-ягод испортилось

3)60-6,6=53,4(кг)

ответ:53,4 кг было продано.

Пошаговое объяснение:

1 задача]

Запишем начальный вес зерна во втором элеваторе,как неизвестную массу - Х.

Посколько в первом было в 2 раза больше зерна,в нем находим 2*Х т.

После вывоза из первого (750 т) в нем стало:2*х-750,а во втором: х+350 т.

2 задача]

В первых 4-х выражений я немогу обьяснить.

В 6-ом вместо Х ставим 2.

3 задача] Для того,чтобв найти при каких значениях m и n управление (3m+5)x=4-2n НЕ имеет корней мы должны прежде всего вырпзим переменную X и затем начнем анализировать полученное выражение.

Мы делим на (3m + 5) обе части управления,получаем:

x = (4-2n)/(3m+5).

Теперь рассмотрим и анализируем полученное выражение.

В знаменателе дроби у нас находится переменая m. Мы должны найти то значение переменноц,которая будет обращать знаменателя в 0 — при этом значение уравнение НЕ будет иметь корней.

3m+5=0;

3m=-5;

m-1 2/3.

Переменная N может принимать ЛЮБОЕ значение.

4]Я не знаю как обьяснить ПС)Не ругай за ошибки

4,5(39 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Математика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ