Відповідь:Середньовічний театр позначає театралізовані вистави в Західній Європі в період між падінням Західної Римської імперії в 5 столітті н. е. і початком Відродження приблизно в 15 столітті н. е. Середньовічний театр охоплює всі драми (постановки), створені в Європі за тисячу років, і стосується різних жанрів, у тому числі літургійної драми, містерії, мораліте, фарсів і маскарадів. Починаючи з Гросвіти з Гандерсхайму в 10 столітті, середньовічна драма була здебільшого дуже релігійною і моральною за темами, постановкою і традиціями. Найбільш відомі приклади з середньовічної п'єси є англійські цикли драм, Йоркські містерії, Честерські містерії, Вейкфілдські містерії і Містерії міста N, а також мораліте «Обиватель». Одним з найбільш ранніх збережених прикладів світських п'єс англійською мовою є «Інтерлюдія про студента і дівчину» (бл. 1300 р.).
Через відсутність збережених записів і текстів, низького рівня грамотності населення, і спротиву духовенства деяким видам постановок, існує мало збережених джерел про середньовічну драму раннього і високого Середньовіччя. А от в кінці періоду, драма і театр стали більш світськими і збереглося більше записів про п'єси та вистави.
Пояснення:
Слово романс происходит от слова «romanice», что означает «по-испански». Романс является жанром вокальной музыки. Основу романса образуют небольшой стихотворный отрезок и лирическая музыка. Этот жанр, получивший широкое распространение в XV – XIX веках в Азербайджанской музыке является относительно молодым. Создателем первых образцов романсов в национальной музыке является Узеир Гаджибеков.
С конца XX века отмечается снижение интереса к этому жанру. Широкую популярность получили романсы А. Зейналлы, К. Караева, Ф. Амирова, И. Гаджибекова, В. Адыгёзалова, А. Рзаевой, А. Гусеинзаде, А. Султановой и др. Романсы «Сенсиз» (Без тебя) и «Севгили Джанан» (Любимая), спетые выдающимся вокалистом Бюльбюлем, вошли в золотой фонд Азербайджанской музыки
ответ:Кармен-роковая красотка,цыганка и гадалка.Её образ отдельно выражен
музыкой,начиная с увертюры ,тема Кармен-тревожна,сильна и
обворожительна.Музыка подчёркивает характер Кармен-безудержный, темпераментный.Тема Кармен идёт через всё произведение,её невозможно спутать с темой Хосе или Эскамильо.
Испанская народная музыка,в совокупности трагедии-это и есть музыка Кармен.Тема развивается стремительно,как и действия Кармен в произведении.Музыка экспрессивная,нарастающая,но тема трагического конца появляется уже в начале произведения.Ощущение тревоги,переживаний отражено в музыкальной партии Кармен.