Визначити підтекст твору. "Павутинка" Порівняти уявлення християнської релігії та буддистської про рай та пекло. Чим вони схожі, а чим різняться. Дати відповідь письмово, чому Кандата не зміг вибратися з пекла?
Жанр. Філософська новела (твір короткий за обсягом, має одного головного героя – Кандату; розповідається про два епізоди з його життя; сюжет твору напружений: читач весь час очікує, чи дістанеться Кандата раю; фінал несподіваний. Автор порушує важливі питання людського буття – сенс життя, місце в ньому милосердя та гуманізму, відповідальності за свої вчинки)
Тема: протистояння добра і зла, Будда дає шанс Кандаті вибратися з пекла.
Ідея: утвердження принципів гуманізму; тільки добрі справи до досягти гармонії із собою, жити в добрі і злагоді зі світом; людина несе відповідальність за кожний свій вчинок.
Головна думка – Кожен повинен відповідати за свої вчинки. Існує вища справедливість, і за все прийде розплата.
Художній простір – події відбуваються у потойбічному світі: у раю та в пеклі Художній час чітко прописується лише для подій, що відбуваються в раю: з ранку до полудня. Саме цей час асоціативно пов’язаний із сонцем, світлом, красою, добром та гармонією, що панують у раю. У пеклі час зупинився. В цій «безодні» панує суцільна темрява
Композиція. Три частини: Рай → Пекло → Рай. (композиційний прийом – обрамлення) Реальне і алегоричне у творі “Павутинка” Реальне Алегоричне Кандата ─ великий лиходій. Можливість спокути гріхів Рай. Пекло. Павутинка з грішникам
Експозиція – Будда прогулюється в раю.
Зав’язка – Будда випадково заглядає в пекло і бачить Кандату та вирішує йому до .
Розвиток подій – негідник бачить павутинку й дереться нагору, прагнучи потрапити до раю.
Кульмінація – Кандата дивиться вниз, на пекло, бачить грішників, що лізуть за ним, проявляє свою агресивну егоїстичну сутність. Розв’язка – павутинка обривається над головою Кандати, грішник тепер назавжди летить у пекло.
Епілог – Будда розмірковує про нереалізований грішником Кандатою шанс. Будда і лотоси.
Символи: Будда – Добро, гармонія, умиротворення, моральний ідеал. Лотос вважається в Японії священною квіткою, пов’язаною з буддизмом. Лотос символізує вчення Будди, утілюючи досконалість, мудрість, духовну чистоту, прагнення до моральної довершеності й просвітлення. Згідно з японською міфологією – Світове Дерево, що з’єднує три рівні світобудови: його корінь знаходиться в мулі (болоті), стебло – у воді, а листя і квітка – звернені до неба. Лотос нагадує про те, що в якому б середовищі не народилася людина й де б не перебувала, вона здатна досягти високого та світлого ідеалу. Адже Лотос починає рости на дні озера, у бруді й воді; він повільно росте вгору, а коли виходить на поверхню озера, перетворюється на чудову квітку.
Провідна думка твору А. Рюноске цілком відповідала меті видання, адже письменник зміг утілити глибокий моральний зміст у довершеній формі.
План “Павутинка” І частина. Рішення Будди віддячити за добро Кандаті. ІІ частина. Невикористаний шанс. ІІІ частина. Засмучений Будда
Изза радиации страдают водоёмы. Рыба в них становится непригодна в пищу. С жтвотными происходят мутации, порой неизвестные науке. С людьми то же самое. Последствия радиации - это и лучевая болезнь, и потомки с различными отклонениями в развитии и здоровье, и опухоли, и прочее. Также загрязняется воздушное пространство, что не менее страшно. Массы радиактивного воздуха с ветра перемещаются по огромной территории, осадки выпадают на землю вместе с радиацией. Таким образом, страдает не только непосредсвенно загрязненная местность, но и местости, распологающиеся рядом. Не менее страшно и то, что период полураспала Урана около 500 лет(если не ошибаюсь) а значит загрязненная территория еще долго будет непригодна для эизнедеятельности людей. Так или иначе, не смотря на все, дикие животные спустя время при и начинают производить здоровое потомство. Местами, спустя года, восстанавливается растительность, и даже некоторые виды овощных культур, произростающие потом на такой территории, не несут угрозы для здоровья, однако грибы еще долго будут радиактивными, и есть их нельзя. Это материал для сообщения, как скомпановать подумай)
В более южных широтах, где из-за недостатка влаги очень мало деревьев, простираются зоны степей, которые занимают большую часть суши Земли. Африканские саванны, североамериканские прерии, пампасы, льяносы Южной Америки, австралийские буши и степи Азии - все это области, где в основном ландшафте преобладают травы. Зоны степей являются родиной огромного количества насекомых, колоссальных стад травоядных животных и некоторых хищников. В африканской саванне находят приют такие виды животных, как антилопы и зебры, а в австралийском буше обитают кенгуру. Антилопа сайга Нос у антилопы-сайги, которая обитает в среднеазиатских степях, выглядит причудливо, словно его надули. Однако это вздутие не случайно, оно выполняет определенную роль. Когда зимой сайга вдыхает ледяной воздух, он, прежде чем попасть в легкие, прогревается и фильтруется у нее в носу. Рога самцов сайги широко используются в китайской медицине, ради них эти антилопы истреблялись раньше в больших количествах. В настоящее время этот вид животных находится под охраной закона. Нелетающие птицы В степных зонах живут самые большие нелетающие птицы: в африканской саванне - страусы, в австралийском буше - страусы эму и в южноамериканских пампасах - нанду. Кроме человека, у взрослых страусов нанду практически нет врагов. Однако молодые нанду легко становятся добычей мелких млекопитающих и хищных птиц. Именно поэтому самцы нанду охраняют яйца и детенышей до тех пор, пока молодые нанду смогут защищать себя сами. Антилопа гну Антилопы гну обитают в широких просторах саванн Центральной и Восточной Африки. Они практически постоянно путешествуют в поисках новых пастбищ. Каждую весну многочисленные смешанные стада антилоп гну, зебр и газелей совершают огромные переходы длиной более 150 км, возвращаясь из Кении в национальный парк Серенгети на равнинах Танзании. Гну прилагают много усилий, обеспечивая своих детенышей хорошим кормом с богатых высокогорных пастбищ, который так необходим малышам для дальнейшего роста. Существует два вида антилоп гну: голубой, или белобородый, гну встречается гораздо чаще, чем покрытый коричневой шерстью белохвостый, или обыкновенный, гну, которого можно теперь встретить только в национальных парках и заповедниках. Высота этих антилоп может составлять от 90 см до 1,7 м. Питаются гну травой и мелким кустарником и, как и все растительноядные животные, постоянно находятся под угрозой нападения со стороны крупных хищников. Особенно уязвимы детеныши антилоп, и выжить могут только самые сильные из них. Главными врагами антилоп ту, которые часто пасутся вместе с другими видами антилоп, а также с зебрами и страусами, являются львы. Бизоны Когда-то огромные стада североамериканских бизонов паслись в прериях по всей территории от провинции Альберта до Нью-Мехико. Весной они направлялись на север, по пути самки приносили детенышей, увеличивая поголовье стада. Неконтролируемая охота на этих крупных животных привела к тому, что за последние столетие животные были почти уничтожены. В настоящее время они находятся под охраной закона. Из европейских родственников бизонов - зубров - осталось лишь несколько сотен животных, живущих в национальных парках Германии и Польши.
Жанр. Філософська новела (твір короткий за обсягом, має одного головного героя – Кандату; розповідається про два епізоди з його життя; сюжет твору напружений: читач весь час очікує, чи дістанеться Кандата раю; фінал несподіваний. Автор порушує важливі питання людського буття – сенс життя, місце в ньому милосердя та гуманізму, відповідальності за свої вчинки)
Тема: протистояння добра і зла, Будда дає шанс Кандаті вибратися з пекла.
Ідея: утвердження принципів гуманізму; тільки добрі справи до досягти гармонії із собою, жити в добрі і злагоді зі світом; людина несе відповідальність за кожний свій вчинок.
Головна думка – Кожен повинен відповідати за свої вчинки. Існує вища справедливість, і за все прийде розплата.
Художній простір – події відбуваються у потойбічному світі: у раю та в пеклі Художній час чітко прописується лише для подій, що відбуваються в раю: з ранку до полудня. Саме цей час асоціативно пов’язаний із сонцем, світлом, красою, добром та гармонією, що панують у раю. У пеклі час зупинився. В цій «безодні» панує суцільна темрява
Композиція. Три частини: Рай → Пекло → Рай. (композиційний прийом – обрамлення) Реальне і алегоричне у творі “Павутинка” Реальне Алегоричне Кандата ─ великий лиходій. Можливість спокути гріхів Рай. Пекло. Павутинка з грішникам
Експозиція – Будда прогулюється в раю.
Зав’язка – Будда випадково заглядає в пекло і бачить Кандату та вирішує йому до .
Розвиток подій – негідник бачить павутинку й дереться нагору, прагнучи потрапити до раю.
Кульмінація – Кандата дивиться вниз, на пекло, бачить грішників, що лізуть за ним, проявляє свою агресивну егоїстичну сутність. Розв’язка – павутинка обривається над головою Кандати, грішник тепер назавжди летить у пекло.
Епілог – Будда розмірковує про нереалізований грішником Кандатою шанс. Будда і лотоси.
Символи: Будда – Добро, гармонія, умиротворення, моральний ідеал. Лотос вважається в Японії священною квіткою, пов’язаною з буддизмом. Лотос символізує вчення Будди, утілюючи досконалість, мудрість, духовну чистоту, прагнення до моральної довершеності й просвітлення. Згідно з японською міфологією – Світове Дерево, що з’єднує три рівні світобудови: його корінь знаходиться в мулі (болоті), стебло – у воді, а листя і квітка – звернені до неба. Лотос нагадує про те, що в якому б середовищі не народилася людина й де б не перебувала, вона здатна досягти високого та світлого ідеалу. Адже Лотос починає рости на дні озера, у бруді й воді; він повільно росте вгору, а коли виходить на поверхню озера, перетворюється на чудову квітку.
Провідна думка твору А. Рюноске цілком відповідала меті видання, адже письменник зміг утілити глибокий моральний зміст у довершеній формі.
План “Павутинка” І частина. Рішення Будди віддячити за добро Кандаті. ІІ частина. Невикористаний шанс. ІІІ частина. Засмучений Будда
Порівняльна характеристика героїв повіті "Фах" А.Азімова
Джордж Плейтен
Тревіліян
Походження героїв
Батько: дипломований
трубоукладач на Землі
Батько: дипломований металург на планеті Новія
Мрії про професію
Мріє стати дипломованим
програмістом на планеті класу А
Мріє стати дипломованим металургом на планеті
Новія
Ставлення до батьків
Любив свого батька,вступив у бійку,
захищаючи його імя
Хотів наслідувати свого батька, щоб посісти вище місце
суспільстві
Долі героїв
Потрапляє до інтернату для недоумків,
не знаючи про своє
справжнє призначення
Залишився на Землі, тому що отримав знання за
до старого апарата
( знав апарат Хенслера, а для Новії треба було знання
апарату Бімена)
Ставлення до самостійного здобуття знань
Читає багато книжок, самостійно
вивчає дисципліни,
які йому знадобляться у роботі
програміста
Впевнений, що буде металургом, як батько;
насміхається з Плейтена та його допитливістю;
нічого не читає
Моральні якості
Сором’язливий, добрий,
має гідність, цілеспрямованість,
Самовпевнений, пихатий, байдужий,
йде найлегшим шляхом у житті,дбаючи
про матеріальні блага,з
датний на зраду товариша
Спільне у героях
Були однолітками, разом жили на планеті Земля, спілкувалися, брали участь у дитячих розвагах, товаришували.
Объяснение: