1. Яку освіту здобув Довженко? Де він навчався живопису? 2. Чому в молодості митця неодноразово заарештовували?
3. Під чиїм впливом формувався світогляд Довженка? До якого літературного угруповання він належав?
4. Який перший сценарій написав Олександр Петрович? Коли він захопився кінематографом?
5. Що ви можете сказати про становлення таланту Довженка-кінорежисера? Який звуковий фільм він зняв?
6. Який літературний жанр започаткував Довженко?
7. Що ви довідалися про участь Довженка в Другій світовій війні та його творчість цього періоду? Як ви розумієте зміст висловлення Довженка про «Партію Художників».
8. Яка тема фільму Довженка «Земля»? Як цю кінокартину сприйняв світ? Як її оцінили московські критики?
9. Що ви можете сказати про значення «Щоденника» Довженка для наших сучасників?
10. Яку роль Варвара Крилова та Юлія Солнцева відіграли у долі й реалізації таланту Довженка?
11. Що спонукало Довженка до написання кіноповістей «Україна в огні» та «Повість полум'яних літ»? З якої причини влада розцінювала ці високопатріотичні твори як ворожі? Прокоментуйте відповідну цитату Олеся Гончара щодо вимушеної роботи Довженка над певними фільмами.
1. Какое образование получил Довженко? Где он учился живописи?
2. Почему в молодости художника неоднократно арестовывали?
3. Под чьим влиянием формировалось мировоззрение Довженко? К какому литературной группировки он принадлежал?
4. Какой первый сценарий написал Александр Петрович? Когда он увлекся кинематографом?
5. Что вы можете сказать о становлении таланта Довженко-кинорежиссера? Звуковой фильм он снял?
6. Какой литературный жанр начал Довженко?
7. Что вы узнали об участии Довженко во Второй мировой войне и его творчество этого периода? Как вы понимаете смысл высказывания Довженко о «Партию Художников».
8. Какая тема фильма Довженко «Земля»? Как это кинокартину воспринял мир? Как ее оценили московские критики?
9. Что вы можете сказать о значении «Дневника» Довженко для наших современников?
10. Какую роль Варвара Крылова и Юлия Солнцева сыграли в судьбе и реализации таланта Довженко?
11. Что побудило Довженко к написанию киноповестей «Украина в огне» и «Повесть пламенных лет»? По какой причине власти расценивала эти высокопатриотическое произведения как враждебные? Прокомментируйте соответствующую цитату Олеся Гончара по вынужденной работы Довженко над определенными фильмами.
ответ:
,
объяснение:
український романтизм (фр. romantisme) — ідейний рух у літературі, науці й мистецтві. визначальними для романтизму стали ідеалізм у філософії і культ почуттів, а не розуму, звернення до народності, захоплення фольклором і народною мистецькою творчістю, пошук історичної свідомості й посилене вивчення історичного минулого (історизм), інколи втеча від довколишньої дійсності в ідеалізоване минуле або у вимріяне майбутнє чи у фантастику. романтизм призвів до появи романтичного світогляду та романтичного стилю і постання нових літературних жанрів — , ліричної пісні, романсової лірики, історичних романів і драм.
своїми ідеями і настановами, зокрема наголошуванням народності і ролі та значення національного у літературі і мистецькій творчості, романтизм відіграв визначну роль у пробудженні й відродженні слов'янських народів, зокрема українського. першими виявами українського романтизму були: видана 1818 у петербурзі «грамматика малороссийского наречия» олександра павловського і збірка миколи цертелева «опыт собрания старинных, малороссийских песней» з висловленими в них думками про глибоку своєрідність і самостійність української мови й української народної поезії. до виявів українського передромантизму зараховують також виданий у москві 1827 збірник «малороссийские песни» м. максимовича і п. гулака-артемовського («твардовський» і «», 1827). український романтизм виник не так як реакція проти не надто значного в українській літературі класицизму, а проти наявних у ній тоді бурлескних і травестійних традицій і розвинувся у великій мірі під впливом поглибленого вивчення народної творчості, з одного боку, та писань російських і польських романтиків — з другого. зокрема чималий вплив на утвердження романтизму в українській літературі мали українські школи в російській і польській літературах. в російській літературі провідними представниками української школи були не тільки захоплені українською екзотикою (природою, історією, народним побутом і творчістю) росіяни (к. рилєєв, о. пушкін, ф. булґарін), але й численні українці, що писали російською мовою (о. сомов, м. маркевич, є. гребінка й особливо м. гоголь). визначальними були українські теми й українські екзотичні сюжети також для творчості польської української школи— романтиків а. мальчевського, б. залєського й с. ґощинського.