к терен. До того, як герой зустрічає Джульєтту, він сприймає любов, як порив, як пристрасть. Його можна навіть назвати донжуаном, бажаючим самоствердитися.
На початку п’єси герой поводиться подібно незрілим романтикам – завойовує недоступну дівчину. Але дізнавшись юну Джульєтту, Ромео розуміє, що саме ця зустріч є доленосною для нього. Закоханість у Розалін зникає, і залишається тільки справжнє почуття захопленості Джульєттою.
На маскараді молоді люди відразу ж відкрито проявляють один до одного симпатію і цілуються.
Любов до Джульєтти змінює Ромео в кращу сторону. Герой більше не кляне це почуття, як робив раніше, палаючи надуманою пристрастю до Розалінда. Зустрівши Джульєтту, Ромео задається питанням, а чи любив він до цих пір? І відповідає сам собі, що немає, до Джульєтти всі дівчата були «неправдивими богинями». Герой давно прагнув до любові, вважаючи, що в цьому зможе знайти сенс життя. Тому Ромео штучно роздував полум’я пристрасті до Розалінда. Але несправжнє полум’я швидко згасло з появою в його житті Джульєтти.
Любов до Джульєтти зробила Ромео рішучіше. Він не боїться піти проти традицій суспільства і вступає в таємний шлюб з коханою дівчиною.
Любов героїв була великою і справжньою, але не змогла перемогти вікову ворожнечу сімей. Ромео і Джульєтта стали жертвами необгрунтованої ненависті оточуючих.
Головний герой знайшов сенс життя в любові до Джульєтті. Тому він не міг винести втрату коханої дружини. Коли Ромео бачить Джульєтту в склепі, то приймає рішення випити отруту.
Русалонька із 7-В» характеиристика Софійки Повість-казка Марини Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» — це твір про дитячу фантазію й дружбу, про дорослі проблеми і віру в диво, про сучасність і далеке минуле. Дівчинку Софійку зовсім замучили нічні жахіття, що відбуваються у квартирі знизу. Хазяї цієї квартири поїхали, а за кімнатними квітами доглядає сусідка бабця Валя. Дівчинку трішки лякає і сама бабця, і її чорнющий кіт Фантик, та найбільше її бентежать крики й тупіт, що в ніч на повний місяць чи грозу чуються з пустої квартири внизу. Ще Софійка страшенно переживає через те, що однокласник Вадим Кулаківський майже не звертає на неї уваги. Дівчинку бентежить новина, що рід Кулаківських протягом багатьох поколінь переслідує якесь прокляття. Понад усе Софійці хочеться до родині, щоб Вадик жив у нормальнім сім’ї, не страждав, бо батьки далеко, а стара бабуся не може впоратися з вибриками онука-підлітка. Правда, самому Вадику його життя подобається, адже він робить усе, що заманеться: почав палити цигарки, водиться з якимись непевними людьми, краде й перепродує крадене. Щоб вирятувати однокласника з життєвих негараздів, Софійка відважилася подолати час. Дізнавшись, що стара шафа — це портал, через який можна повернутися в минуле і змінити щось на краще, дівчинка не побоялася використати таку можливість. Дивним чином Софійка завади опиняється у вирі подій. Вона загубила чудові корали, і це завадило тітоньці Оксані вийти заміж за чоловіка, який мав сім’ю і двох дітей, але приховував це. Софійка втрутилася в минуле, врятувала Катрю Кулаківську, її нареченого Семена та його батьків від страшної смерті, а себе привидів загиблих у пустій квартирі. Звичайно, твір наповнений казковими пригодами, мандрами в часі, але, як і в кожній казці, у творі Марини Павленко багато реального. Усе це робить його цікавим не тільки для дітей, а й для дорослих, які, прочитавши «Русалоньку…», зможуть згадати своє дитинство і краще зрозуміти власних дітей-підлітків.
Центральні персонажі оповідання — Остап і Соломія — приваблюють насамперед волелюбністю натур, нескореністю духу, щирістю почуттів, зовнішньою та внутрішньою красою. Закохані одне в одного і створені одне для одного, вони були розлучені паном, який видав дівчину заміж за свого «хурмана». Отак розтоптане почуття, жорстокий утиск, рабська праця — кривда за кривдою карбувалися в душі Остапа. Разом із розповідями дідуся про колишню вольницю вони підштовхнули його до бунту, до підбурювання односельців.
А згодом постав перед ним «великий» вибір: або бути битим панськими канчуками та ще й, може, запротореним у Сибір чи москалі, або — утікати на чужину в пошуках кращої долі. А для Соломії? Залишитися під панським чоботом, біля осоружного чоловіка, у довгій, може, довічній розлуці з коханим? Тож не диво, що їхні палкі натури схиляються до небезпечної, проте рятівної для них втечі, яка бодай дарує надію на майбутнє щасливе життя разом.
Ризикована мандрівка обертається для сміливців великою кількістю безвихідних, здавалося б, ситуацій. І в кожній з них вони виявляють дивовижну стійкість, терпіння, відвагу, наполегливість і — що особливо вражає — вірність одне одному. Ні разу навіть не закрадається думка покинути близьку людину в біді, напризволяще.
Соломія поплатиться за це життям: потоне у крижаній воді, відбиваючи з побратимом Іваном свого коханого у турецьких вартових, які везуть його, полоненого, на розплату за втечу від пана. А Остап вип'є до дна цю гірку чашу і повернеться на берег Дунаю, на дні якого похований його найбільший скарб, його Соломія, щоб до зустрічі з нею прожити останні роки на волі, купленій аж надто дорогою ціною.
к терен. До того, як герой зустрічає Джульєтту, він сприймає любов, як порив, як пристрасть. Його можна навіть назвати донжуаном, бажаючим самоствердитися.
На початку п’єси герой поводиться подібно незрілим романтикам – завойовує недоступну дівчину. Але дізнавшись юну Джульєтту, Ромео розуміє, що саме ця зустріч є доленосною для нього. Закоханість у Розалін зникає, і залишається тільки справжнє почуття захопленості Джульєттою.
На маскараді молоді люди відразу ж відкрито проявляють один до одного симпатію і цілуються.
Любов до Джульєтти змінює Ромео в кращу сторону. Герой більше не кляне це почуття, як робив раніше, палаючи надуманою пристрастю до Розалінда. Зустрівши Джульєтту, Ромео задається питанням, а чи любив він до цих пір? І відповідає сам собі, що немає, до Джульєтти всі дівчата були «неправдивими богинями». Герой давно прагнув до любові, вважаючи, що в цьому зможе знайти сенс життя. Тому Ромео штучно роздував полум’я пристрасті до Розалінда. Але несправжнє полум’я швидко згасло з появою в його житті Джульєтти.
Любов до Джульєтти зробила Ромео рішучіше. Він не боїться піти проти традицій суспільства і вступає в таємний шлюб з коханою дівчиною.
Любов героїв була великою і справжньою, але не змогла перемогти вікову ворожнечу сімей. Ромео і Джульєтта стали жертвами необгрунтованої ненависті оточуючих.
Головний герой знайшов сенс життя в любові до Джульєтті. Тому він не міг винести втрату коханої дружини. Коли Ромео бачить Джульєтту в склепі, то приймає рішення випити отруту.