Сейчас эра информационных технологий.Час идет бешеными темпами и молодежь, к сожалению, все небрежно относится к минувшини.А ли надо знать когда мы идем в будущее? По моему мнению действительно стоит помнить ради будущего. Каждый, кто стремится к успеху в собственной деятельности, должен знать, изучать и уважать опыт своих предков. Опыт тысячелетий неповторимый, он содержит и результаты познания, и моральные принципы человеческих взаимоотношений, и анализ ошибок и достижений многих поколинь.Це прочное пидгьрунтя для построения майбутнього.Ось почему в изучению историй уделяют так много внимания и дети начинают знакомство с ней еще с школьных лет. Ярким подтверждением этого является постоянная потребность в решающие моменты нашей жизни обращаться к аналогичным ситуациям в минулому.Наприклад, во времена становления независимой Украины память о добродетели казачества не давала людям возлагать руки и питала патриотический дух! К тому же, если ты презираешь то какая - либо твой труд не будет иметь смысла, и вместо того, чтобы гордиться, твои дети не будут обращать внимания, созданное тобой всю жизнь, на твой труд, твои достижения. Итак, историческая память играет большую роль в жизни, именно она заставляет нас задуматься над имеющимися проблемами и одновременно дает ключ к их виришення.Видповидальнисть за будущее возложена на каждого из нас, а чтобы оно было светлым, надо усвоить уроки
Жанром найвідомішого твору німецького письменника-романтиста гофмана «малюк цахес на прізвисько цинобер» є казка, але це зовсім не означає, що те, що там описано і розказано, не має ніякого відношення до реальності і дійсності. ця казка-новела має деякі особливості, які роблять її вкрай схожою на дійсність. ті образи, які показує автор, близькі до реальності і не повинні робити на когось виключно казкове і фантастичне враження. у відповідності до змісту цього твору малюк цахес був просто огидною істотою – він був маленького зросту, виглядав недоладно, некрасиво, риси обличчя його були просто жахливими і відразливими. до того ж, він мав кепський характер, був дурним, не знав нічого корисного і не міг принести користь оточуючим його людям. проте, цахеса всі навколо любили, вважали прекрасною людиною, яка є гідною всього найкращого. так склалося, що завдяки цій чудесній ілюзії цахес отримував те, чого зовсім не був вартий. а причиною всього цього була лише милість феї. саме вона дала йому ті три волосини, які створити таку жахливу і шкідливу для оточуючих ілюзію. проблеми, підняті в цьому творі, є актуальні сьогодні і в реальному житті. по-перше, варто відзначити, що серед реальних людей, що живуть пліч-о-пліч з нами, теж достатньо тих, хто користується чиєюсь прихильністю, як і цахес користувався прихильністю феї, і отримують якісь великі від того вигоди. це абсолютно несправедливо і нечесно, але, на щастя, ще одним аспектом актуальності твору «малюк цахес на прізвисько цинобер» є те, що ті, хто не заслуговує, але отримує блага, рано чи пізно викриваються оточуючими людьми. у навколишніх людей начебто полуда з очей падає і вони бачать, хто ж насправді перед ними стоїть. у таких випадках люди відчувають бажання знищити того, хто стільки часу їх обманював, іноді їм навіть вдається це зробити. суспільство завжди було і буде однаковим. іноді успіху добиваються ті, хто цього зовсім не заслуговує. несправедливість – невід’ємна складова нашого життя. люди повинні бути уважні до свого , щоб ненароком не допустити туди людину, яка буде подібна цахесу, тобто не буде мати ніяких переваг, але буде отримувати всі блага. саме можливість такої ситуації і обумовлює актуальність цього відомого твору гофмана.
Сімейна бібліотека є майже в кожній сім’ї, бо книга завжди наше життя: навчала, розважала, відкривала нові світи. довгий час книга була найціннішим подарунком. мабуть, тому в бібліотеці моєї бабусі є багато книжок, які вона передасть у спадщину мені, щоб я знала, які були мої предки, чим вони цікавилися, що читали. серед книг сімейної бібліотеки є декілька видань «кобзаря» тараса григоровича шевченка. особливо мою увагу дві факсимільні книги: перше видання «кобзаря» 1840 року та малої захалявної книжки періоду заслання. звичайно, це лише точні копії безцінних книг т. шевченка, але як багато вони можуть розповісти про самого автора, про епоху, в якій він жив. так, з факсимільної копії малої захалявної книжки я побачила почерк великого кобзаря: красиві, дрібненькі літери рівненько лягали рядочками, лише де-не-де автор закреслював слово й надписував інше. мені здається, це свідчить про те, що вірші легко складалися автором. копія першого «кобзаря» може розповісти, де й за яких умов видавався цей твір, дає змогу побачити, який вигляд мали друковані книги першої половини xix століття.
По моему мнению действительно стоит помнить ради будущего. Каждый, кто стремится к успеху в собственной деятельности, должен знать, изучать и уважать опыт своих предков. Опыт тысячелетий неповторимый, он содержит и результаты познания, и моральные принципы человеческих взаимоотношений, и анализ ошибок и достижений многих поколинь.Це прочное пидгьрунтя для построения майбутнього.Ось почему в изучению историй уделяют так много внимания и дети начинают знакомство с ней еще с школьных лет.
Ярким подтверждением этого является постоянная потребность в решающие моменты нашей жизни обращаться к аналогичным ситуациям в минулому.Наприклад, во времена становления независимой Украины память о добродетели казачества не давала людям возлагать руки и питала патриотический дух!
К тому же, если ты презираешь то какая - либо твой труд не будет иметь смысла, и вместо того, чтобы гордиться, твои дети не будут обращать внимания, созданное тобой всю жизнь, на твой труд, твои достижения.
Итак, историческая память играет большую роль в жизни, именно она заставляет нас задуматься над имеющимися проблемами и одновременно дает ключ к их виришення.Видповидальнисть за будущее возложена на каждого из нас, а чтобы оно было светлым, надо усвоить уроки