ВПРАВА 196. Прості дієслівні присудки (підкреслені):
1. Скресання криги – завжди свято для дітвори і тривога для матерів (М. Стельмах).
2. Все було тут незвичне: і безмежжя просторів, і виття хуртовини вночі, і здичавлений вигляд залоги, що поверталася з мурів фортеці в намерзах снігу, кутаючись у баранячі та вовчі шкури до п'ят (В. Малик).
3. Праця – це основа людського життя і культури (А. Макаренко).
4. Буду мріяти й жити на крилах надій (Д. Луценко).
5. A Рось кипіла в кам'яному ложі, між голих віт кричало вороння, і дві вербички стали на сторожі, щоб ту могилу час не зарівняв (Л. Костенко).
6. Будуть груди пекти ті залишені в полі гранати, те покиддя війни на грузьких слідах череди (Л. Костенко).
7. Вітчизна в нас одна (М. Рильський).
8. Я вибрала долю собі сама, і що зі мною не станеться, у мене жодних претензій нема до Долі, моєї обраниці (Л. Костенко).
__
**Підкреслені прості дієслівні присудки виражені дієсловами дійсного
У реченнях 4 і 6 – складена форма майбутнього часу.
Інші присудки виділені жирним шрифтом
Точно ніхто не знає. Так як чені до цих пір так і не дали відповіді на це питання.
Объяснение:
Основною вважається легенда, що нібито від імені його засновника Кия. Я абсолютно не проти цієї легенди, але мені вона видається найменш вірогідною. Достовірних відомостей про існування в VI столітті якогось Кия немає. Згадка про Кия в "Повісті временних літ" носить лише гіпотетичний характер: якщо є міста, які названі на честь їх засновників, то і Київ так само названий на честь його засновника князя Кия, але такого імені як "Кий" ніколи не існувало, так як ні в християнських, ні в язичницьких слов'янських святцях його немає. Можливо, що це не ім'я, а щось інше. Вчені намагаються з'ясувати це...