Дома Васька порой как начнет "стариковать", то все только удивляются.
За обедом пусть только кто накрошит хлеба на стол или разольет борщ из ложки, - Васька так и крикнет, будь-то свой, будь-то чужой:
"А зачем так крошить и наляпывать! " Или забудет кто шапку в доме снять, он сразу заберется на лавку или на ослон, подберётся, сбросит шапку и пучкой на образа покажет, выговаривая сурово : "Вон смотри, что там такое!" Не понравится ему что-нибудь - сразу на печь, укроется рядном и начнет оттуда вычитывать, все беспорядки в хозяйстве перебирать: и то у нас неладно, и то не так, как у людей ведётся.
Отец бывало слушает, а потом скажет:
- Где-то ты, Василий, старшиной будешь когда-то, что такой сердитый!..
Вот такой Васька. Неспроста все в семье называют его "свёкром".
Свёкор, свёкор, а всё же каждое утро любил лазить под печь, где у него в уголке из нескольких игрушек целое хозяйство. Временами с утра до самого обеда сидит там игрушками забавляется, что-то им бубнит себе.
Наші далекі предки-слов'яни осмислювали число як певну кількість будь-яких конкретних предметів. І лише поступово ними стало усвідомлюватися число саме по собі, незалежно від предметів і осіб.
Для позначення кількості використовувалися іменники, часто за назвами частин тіла людини: лікоть (для вимірювання довжини), п'ять < п'ясток (для рахунку кількості). Сучасне слово "п'ять" пов'язане з існуючим раніше словом "п'ясть" ("рука") і колись мало конкретне значення п'ять пальців п'ясти. Навіть в наш час дехто вважає по "пальцях", а в давнину тільки такий рахунок і був можливий. Стародавні слов'яни вважали пятка'мі. Згадаймо, скільки дали за златогривих коней Іванушки-дурника? "Сім п'ять шапок срібла". Сім разів по п'ять. Кожне рахункове число у стародавніх слов'ян мало свою історію походження. Цікава історія числа сім. У багатьох стародавніх народів це число вважалося особливим. Єгиптяни і вавилоняни розглядали його у вигляді суми двох "життєво важливих" чисел: трьох і чотирьох. Три людини складають основу життя: мати, батько, дитина, а чотири - це число сторін світла і напрямків вітру, звідки приходить дощ, живлюща волога, що робить землю плодоносної і придатною для життя. У християнстві сім - число духовного порядку, святе число. Згідно з Писанням, визнаються Сім " смертних гріхів, які передаються до сьомого коліна "(лінь, гордість, гнів, заздрість, обжерливість, хіть, жадібність). І в нашій мові число «сім» використовується в символічно – узагальненому значенні у фразеологізмах:
1. Сім верст до небес.
2. На сьомому небі.
3. Сім бід – одна відповідь.
4. Книга за сімома печатками.
6. Сьома вода на киселі.
7. Сім п'ятниць на» одному " тижні та ін.
У цій передачі люди, у яких в житті сталося велике горе, викликають екстрасенсів, які допомагають їм в рішенні цих проблем. Це може бути таємниця про дивну загибель або про якесь прокляття.
Мені подобається така містика та різні таємниці, тому цю передачи я вважаю своєю улюбленною