У другій половині дев'ятнадцятого століття Англія вступила у критичний час її художнього розвитку.Деякі відомі художники такі як - Данте Габріель Россетті та інші об'єднувалися в «братство» з назвою прерафаелітів, які висловили своє глибоке захоплення майстрів,які передують Рафаеля.Ця школа мала великий вплив на розвиток англійського образотворчого мистецтва.Швидкий огляд англійського живопису близько 1880 р.показав би широкий спектр тематики: пейзажі в фото докладно для втомлених міських очей, парад портретів і костюмів, як реальні шаради в фарбі, анекдот сучасного життя, розширення в даний час включати документи, більш глибоко соціально мислячих, фотографії квіток, фотографії коней мистецтво матеріального благополуччя.Портрет мистецтва завжди займало важливу роль в англійському живописі і в даний час існують відомі портретисти, які продовжують традицію відомих англійських майстрів. Ці традиції проявляються в портретах Грема Сатерленда.Сетерланд добре відомий своїми малюнками руйнувань, викликаних німецькими фашистами під час 2 світової війни .
He didn't tell us why he had not come to the yacht-club. We didn't know where she had been. She asked me if I often played basketball. He wanted to know why she didn't come early. We asked when the next train would leave. My friend asked me what I was doing. They didn't know how long his parents had worked for the company. He wanted to know when Jack had phoned him. He asked me how often she visited them. She didn't know who had given him money. He wondered how many times they had seen that film. He asked why she would not come to the party. She wanted to know what the little boy was playing with. My friend asked what they would be doing at 5 o'clock. He asked me what my hobbies were.