ответ:
нет тут мода не ты должен показать себя с лучшей стороны в новом классе. ты должен быть отзывчивым и дружелюбным если можно и умным тоже.
познакомься сначала с мальчиками они тебя поймут потому что ты такой же как и они. с ними (мальчиками) научишься общаться потом потихоньку начинай знакомится с девушками сначала через соц.сеть а если что то не то напишешь просто удали это сообщение.после соц.сетей перейди в живой разговор как мальчиками и всё будет хорошо потому что у меня была такая же проблема и я с ней справился так как я написал выше.
и ещё мода должна быть не по вещам а по душе если ты в душе добрый тебя примут твои новые одноклассники.
ответ:
1. когда человек переходит на личности в споре/перпалке и т.д., он автоматически сам доказывает, что проиграл в этом споре.
2. если человек начинает оскорблять родителей, это значит, что он ровно также оскорбляет и своих родителей дома. из этого можно понять, что состояние в его семье весьма неблагоприятное.
3. умный и мудрый человек никогда не перейдёт на оскорбления. сарказм - да, но не оскорбления. человек перешедший на оскорбления доказывает, что у него малый интеллект. если же он оскорбляет, даже не осознавая свою глупость - уменьшает его интеллект в прогрессии.
4. если человек доказал, насколько он глуп - не стоит с ним общаться в принципе. в конечном счёте и вы можете не сдержаться и перейти на личности, оно вам надо?
5. таким людям не надо отвечать, как и разговаривать с ними опреори. таких людей надо искренне жалеть, ведь они не только обделены интеллектом, но и имеют неблагоприятные отношения в семье.
У апавяданні В. Карамазава «Дзяльба кабанчыка» расказваецца пра звычайны для вясковага жыцця эпізод — дзеці прыехалі ў вёску да маці «на свежыну» . Але пісьменнік звяртае нашу ўвагу на паводзіны дзяцей, іх адносіны да маці.
Маці вырасціла, выпеставала трох дзяцей: Веру, Ніну і Сцяпана. Мы даведаліся, што ўсе яны добра ўладкаваліся, жывуць у горадзе, не адчуваюць сябе беднымі, а дапамагае маці толькі адзін Сцяпан. Вера і Ніна нават не адчуваюць сваёй віны за тое, што даўно не былі на магіле бацькі, забыліся туды дарогу. Не заўважаюць, што іх маці стала зусім старэнькай, а даглядае такую вялікую гаспадарку. I даглядае не для сябе, а для таго, каб дзеці, прыехаўшы, маглі чаго ўзяць. Пісьменнік не апісвае знешнасці сясцёр, а ўсю ўвагу надае адзенню малодшай сястры Ніны — белы плашчык, чырвоны берэцік, лакавыя чаравічкі. Яна прыехала не дамоў, а ў госці. Ці можна ў белым плашчыку і лакавых чаравічках дапамагчы маці па гаспадарцы? Канешне, не. Ды яна і не збіралася дапамагаць. Яе не ўразілі словы маці аб тым, што цяжка стала «цягнуць» гаспадарку — рукі ломіць і не хапае сіл. Але найбольш яскравы эпізод, які характарызуе ўсіх дзяцей — сцэна дзяльбы кабанчыка. «Смешна было глядзець, як маці бярэ з агульнай кучы кавалак, варочае яго з боку на бок, перакладае з рукі ў руку, гадаючы, каму пакласці, а сёстры і Коля ўважліва сочаць за матчынымі рукамі, маўчаць, ані слова — не да размоў...» Сясцёр і зяця турбуе толькі адно, каб толькі іх не абдзялілі. Адзін толькі Сцяпан заўважае, што маці недзе парэзала палец і ён, заматаны ў белую анучку, «падобны на белую каціную лапку» . Аднаму Сцяпану няёмка, што маці ўсё мяса аддае ім, а сабе нічога не пакінула. Менш за ўсё маці думае пра сябе, а дарослыя дзеці нават не заўважаюць гэтага ў прагным жаданні атрымаць найлепшы кавалак.