М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
marceries
marceries
27.02.2023 06:49 •  Информатика

Примеры абстрактного мышления

👇
Ответ:
ьпоаь1
ьпоаь1
27.02.2023

Конкретное мышление – однозначное. Пример: Вась, если ты не уберешь этот кирпич с края, то Андрюха его заденет локтем и мы разобьем вон те машины внизу.

Абстрактное мышление – неоднозначное, неточное. Пример: возможно умереть от падения кирпича на голову, кирпичи тяжелые и из-за халатности убивают каждый день.

Продуктом абстрактного мышления становятся выводы, которые исходят из обобщений. Лишняя информация отсекается. Это ускоряет процесс анализа ситуации мозгами.

4,8(28 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
ffgdfsdf
ffgdfsdf
27.02.2023

Өңдеу

Эргономика (гр. ergon – жұмыс + nomos – заң) – еңбек құралдары мен үдерістерін оңтайландыру арқылы еңбекке қолайлы жағдай жасау мақсатымен адамды (адамдар тобын) және оның қазіргі заманғы өндірістің еңбек үдерістеріне қатысуын зерделейтін ғылыми пән. “Адам – машина (техника‚ бұйым)”‚ “адам – орта” жүйелеріндегі байланыстарды оңтайлы шешу стратегиясын айқындайды.[1] Адам‚ машина және орта күрделі бүтін ретінде қаралуға тиіс екенін‚ мұнда адам жетекші рөл атқаратынын мойындайды. “Адам – машина – орта” кешенін ұтымды жоспарлап‚ енгізу үшін адам мен машинаның үйлесімділігін ескеретін эргономик. талаптарды қамтамасыз ету керек‚ олар: биофизикалық үйлесімділік – машина‚ басқару органдары және адам (оператор) талап етілетін күш-жігер‚ қуат‚ басқару әрекеттерінің жылдамдығы‚ дәлдігі‚ қарқыны тұрғысынан бір-біріне сай келуге тиіс; антрометрикалық үйлесімділік – адамның антропол. (бойы‚ жасы‚ салмағы‚ т.б.) және физиол. 

4,6(26 оценок)
Ответ:
Пусть *(n) - число звёздочек, которое выведет процедура f(n).

Так как f(n) всегда выводит 1 звёздочку, а если если n > 2 - то вызывает f(n - 1) и f(n - 2), то
*(n) = 1 при n <= 2
*(n) = 1 + *(n - 1) + *(n - 2) при n > 2.

*(1) = *(2) = 1
*(3) = 1 + *(2) + *(1) = 1 + 1 + 1 = 3
*(4) = 1 + *(3) + *(2) = 1 + 3 + 1 = 5
*(5) = 1 + 5 + 3 = 9
*(6) = 1 + 9 + 5 = 15
*(7) = 1 + 15 + 9 = 25
*(8) = 1 + 25 + 15 = 41
*(9) = 1 + 41 + 25 = 67
*(10) = 1 + 67 + 41 = 109
*(11) = 1 + 109 + 67 = 177
*(12) = 1 + 177 + 109 = 287
*(13) = 1 + 287 + 177 = 465
*(14) = 1 + 465 + 287 = 753
*(15) = 1 + 753 + 465 = 1219
*(16) = 1 + 1219 + 753 = 1973 >= 1500
ответ: 16.

Можно было заметить, что *(n) = 2F(n) - 1, где F(n) - число Фибоначчи, или просто выполнять программу для разных n.
4,5(96 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Информатика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ