М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
LeraJorge
LeraJorge
30.09.2022 15:01 •  История

Общие черты развития западной и восточной цивилизации в средние века


Общие черты развития западной и восточной цивилизации в средние века

👇
Ответ:
123Лёшка321
123Лёшка321
30.09.2022

Основные черты развития западного и восточного типов цивилизации в древности таковы: 1) отсутствие ценности личности, индивида на Востоке (не случайно одним из наиболее распространенных символов восточной культуры является изображение человека в лодке без весел, т.е. подчиняющегося "течению реки" - природе, государству) - раннее создание основ гражданского общества, предусматривающих право каждого участвовать в управлении, признание его личности, прав и свобод на Западе.

4,4(42 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
rafuw1
rafuw1
30.09.2022
1)Здесь под боярами подразумевается "боярское правительство" под верхом М.Ф.Мстиславского. В данном источнике говориться о нахальстве и продажности боярского круга. Вопреки народной молве, все же они допустили поляков в Московию. Ляпунов приобрел большой опыт со самозванчиством. Будучи военным служевым у Лжедмитрия, он не раз сталкивался с конфликтом о том, что служит он якобы не Дмитрию, а Отрепьеву который пообещал Мнишеку и Сигизмунду "кусочек лакомной Земли Русской". Стоит вспомнить эпизод о том,как Ляпунов покидает ряды Болотникова, выступавшего за "истинность царя Дмитрия". Тут и произошёл случай с боярским самоуправством, Ляпунов не желал видеть на престоле Польского Владислава. Сам же автор Мархотский, находился за стенами осажденной Жолкевским Москвы... Главный герой отрывка -Ляпунов погибнет же от рук своих соратников в ходе сброса польской интервенции. Он не однократно попрекал Ивана Заруцкого(его же убийца) , С.П.Трубецкого в службе у самозванца
4,7(63 оценок)
Ответ:
devochkaSlava
devochkaSlava
30.09.2022

ответ:

велика роль греко-католицької церкви (далі - також гкц) у житті галицьких українців в 20-30 рр. зумовлювалася не тільки тим, що вона була в тому часі майже безальтернативним і традиційним носієм християнської релігії серед галицьких українців.

як і у попередні десятиліття, так і в означений період, в умовах незначної секуляризації українського суспільства, релігійно-конфесійна приналежність переважної більшості галицьких українців була важливою складовою і навіть підвалиною їх індивідуальної та національної тотожності.

ставлення польської держави до греко-католицької церкви в 20-30 рр. розвивалось в руслі їх асиміляційно-репресивної політики щодо галицьких українців загалом і мало на меті денаціоналізацію церкви, тобто усунення прихильників українського національного руху з рядів греко-католицького духовенства на користь лояльних до польської держави.

проте опіка ватикану, формалізована конкордатом 1925 р., не давала польському уряду можливості проводити щодо гкц надто свавільну політику підпорядкування, жертвою якої в цей же період стала православна церква українців на волині. це дозволяло греко-католицькому єпископату зберігати значну самостійність у діяльності своєї церкви.

в міжвоєнний період греко-католицька церква була важливою складовою українського суспільства в галичині, і її діяльність мала великий вплив на його розвиток. в 20-30 рр. гкц згідно з ініційованою ватиканом "католицькою акцією" та оновленою суспільною доктриною католицизму, суттєво активізувала свою пастирську діяльність.

свідченням росту суспільного впливу церкви в українському суспільстві в галичині в міжвоєнні десятиліття було, зокрема, збільшення кількості культурно-освітніх закладів, які розвивали свою діяльність під опікою церкви, та зміцнення в межах українського національного руху католицької суспільно-політичної течії. її становили ряд суспільно-політичних організацій, що вели свою діяльність на ідейних засадах греко-католицької церкви та під визначальним впливом греко-католицького духовенства.

взаємини греко-католицької церкви й українського національного руху в 20-30 рр. в галичині, а можливо в хіх-хх ст. загалом, ефективно, на нашу думку, аналізувати і оцінювати через співвідношення позицій та інтересів обох сторін - релігійного й національного суспільних рухів.

характер цих взаємин, переважання в них взаєморозуміння чи навпаки суперечностей, визначалися взаємним ставленням і церкви і національного руху до позицій та інтересів один одного як на теоретичному, так і на практичному рівнях, в ідеологічній, політичній, економічній та інших площинах суспільного життя. очевидно, кожна зі сторін взаємин прагнула, щоб її позиції та інтереси поділялися або принаймні толерувалися іншою стороною.

для греко-католицького духовенства було однозначним, що "сильна держава, могутній нарід тоді, коли їх оживотворює католицька релігія…" в 1938 р. єпископат гкц у своєму зверненні до українського народу з нагоди 950-ліття хрещення руси-україни наголошував: "відродження нації можливе тільки на тривких підставах христової науки".

з свого боку, представники українського національного руху підкреслювали не

4,6(38 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ