М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
каралина123
каралина123
22.11.2020 12:53 •  История

Практична робота No 3 Тема:Стародавні цивілізації Країна
Країна
Країна
Критерії порівняння
Країна
Країна
Дворіччя
Єгипет
Фініксія
Вавилон
Ізраїльсько-
Юдейське царство
Які природні умови? ДЕ РОЗТАШОВА
ДЕРЖАВА
Якими були основні заняття населення?
Назвіть досягнення культури
Хто стояв на чолі держави?
Яким було розвиток освіти, ПИСЕМНість
які ЗНАРЯДДЯ ПРАЦІ
використовуВАЛИ?
Якими були релігійні вірування?


Практична робота No 3 Тема:Стародавні цивілізації Країна Країна Країна Критерії порівняння Країна Кр

👇
Открыть все ответы
Ответ:
Настюнькаz
Настюнькаz
22.11.2020
После разгрома  золотой орды  в  1391 годутимуром  она окончательно распалась на свои два крыла  — западную (белую)  ак-орду  (между волгой и доном) и восточную (синюю) кок-орду.  кок-орда  в свою очередь разделилась на  ногайскую орду  (1440  — на землях современного западного казахстана) и недолговечное  узбекское ханство  на  сырдарье  (1428  — по имени последнего видного золотоордынского хана узбека, который окончательно ввёл ислам в золотой орде). в  1458 году, недовольные жесткой политикой хана узбекского улуса  абу-л-хайра  султаны  жанибек  и  керей  со своими аулами откочевали с берегов сырдарьи на восток в  семиречье, на земли правителя могулистана есен-буги, где образовали казахское ханство (1465). народ, ушедший с ними, стал называть себя свободным людом  —  казахами.
4,6(45 оценок)
Ответ:
Gødzilla
Gødzilla
22.11.2020

ответ:

объяснение:

наведені факти, власне, і пояснюють, чому реформаційний рух у польській державі не набув національно-визвольного розмаху, що спостерігався у деяких західноєвропейських країнах. шляхта вбачала у реформації лише знаряддя своєї політики, здебільшого залишаючись індиферентною у справах віри і навіть ворожою до радикальних протестантських напрямів, які розглядала як небезпеку соціальній системі та усталеному релігійному інститутові. ідеї шляхетської реформації були, безумовно, чужими для народу.

4,5(46 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: История
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ