М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
kiraflower
kiraflower
07.01.2020 03:04 •  Қазақ тiлi

Темірден және теріден жасалатын ат әбзелдерін жікте. Темірден жасалатын ат әбзелдері

Теріден жасалмайтын ат әбзелдері

Өмілдірік

Үзеңгі

Тізгін

Ауыздық

Жүген

Таға

Артқа

Тексеру

👇
Ответ:
lilia822
lilia822
07.01.2020

ответ:Ат-әбзелдері – атқа міну және жегу үшін пайдаланатын ер-тұрмандары мен жабдықтары.

Ер-тұрман – салт мінетін ат тұрманының жалпы атауы. Оған ер, тоқым, жүген, ноқта, айыл, өмілдірік, құйысқан, қамшы, тұсамыс, шідер жатады.

Ер – әбзелдің негізгі ағаш тұғыры (бөлігі). Ол екі қастан (алдыңғы және артқы), екі қапталдан, белағаштан тұрады. Қазақы ер, құранды ер, шошақ бас ер, үйрек бас (құсбас) ер, қазық бас ер, қозықұйрық ер сияқты түрлері болады. Рулық белгісіне қарай алтай ер, найман ер, үйсін ер, керей ер, адай ер, қызай ер деп те бөлінеді. Сапасына қарай алтын ер, күміс ер, сондай-ақ еркек және әйел ері де болады. Ағаштан жасалып, тұтас ойылған ерді ойма ер деп атайды.

Өмілдірік – ер кейін кетпес үшін аттың омырауына шеттік арқылы тағылатын, әсемделген, шекетулеген өте сәнді әбзел.

Құйысқан – ер ат мойнына кетпес үшін ат құйрығы астынан екі жамбас үстімен ер шеттігіне жалғасатын күмістелген әбзел.

Айыл (төс айыл, шап айыл) – ер-тоқымды ат арқасына бекітетін қайыс әбзел, тартпа деп те аталады.

Құр айыл – тай, құнан бауырын қиып кетпес үшін ою-өрнекті, түрлі түсті құрдан жасалған айыл.

Қанжыға – бөктерген затты байлау үшін қапталдағы қанжығалыққа бекітілген ұзын таспалар.

Шеттік – өмілдірік пен құйысқанды бекіту үшін қапталдың алдыңғы және арт жағында болатын тесік.

Тоқым – ер астынан келетін, былғарымен қапталып, киізден жасалған әбзел.

Тебінгі – атқа үзеңгі тимес үшін және киім ат терімен бүлінбес үшін тоқымға жалғасатын әбзел.

Терлік – ат арқасына жұмсақ болу үшін тоқым астына салынатын жұқа киіз.

Үзеңгі – жезден, темірден жасалған атқа міну үшін қолданылатын тұрман.

Таралғы – үзеңгіні ерге қосатын қайыс.

Объяснение:

4,4(27 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Арусяк122
Арусяк122
07.01.2020

Әдептілік ұрыс-керіс,   дау-дамайдың алдын алады, сондай-ақ ашушаңдық пен өшпенділікті басады. Вольтер: «Сұлулық жүзге қандай болса, санаға сыпайылық сол» деген. Сыпайы мінез-құлықтағы ең бастысы - басқаларға ілтипатты және құрметпен қарау.Тәрбие – адамның әдет-ғұрпын немесе адамның ішкі қажеттілігін, оның мінезінің сарқылмас бөлігі болатын сыпайылық. Әдептілік пен сыпайылықтың айырмашылығы неде? Білімді адам әдеттен тыс, өзінің психикалық қажеттіліктеріне сәйкес істегенін сыпайы жасайды, бірақ кейде ол істемейді, ал соңғысында бұл оның рухани ұстанымына немесе ақыл-ойдың көптігіне байланысты. Оңашада, білімді қария әрқашан алдындағы үлкенді немесе әйелді сағынады, орнын босатады, басын жинайды, т.б.

Ұятсыздық, ұстамдылық, дөрекілік мінез-құлық мәдениетінің жоқтығының белгісі. Ол жансыздықта, қатыгездікте, зұлымдықта, дөрекіліктен, арсыздық пен арсыздықтан көрінеді. Көптеген адамдар қателеседі, бұл қасиеттердің көрінісі қазіргі заманғы қоғамның ажырамас бөлігі болып табылады, бүгінгі жағдайдағы сән үрдістеріне сәйкес келеді, бірақ бұл олай емес. Қазіргі этикет зерттеушілері мінез-құлық мәдениеті табиғилықтың, парасаттылықтың, парасаттылықтың белгісі, қажетсіз күрделіліктен арылатын демократиялық қоғамның ерекшелігі, өйткені мәдениетті адам адамдар арасындағы қарым-қатынасқа сұлулық әкеледі, олардың бақыты мен бақытына ықпал етеді деп атап өтеді. , бұл қазіргі қоғамның тенденцияларына көбірек сәйкес келеді.

Олай болса, қазіргі адам қоғамдағы дамудың қазіргі жағдайына сай болу үшін әдепті болу керек.

Объяснение:

4,4(79 оценок)
Ответ:
mmozgovoj
mmozgovoj
07.01.2020

Қазақтың қызы – қастерлі, аяулы жаратылыс. Шырайлы жүзіне шуақ тұнған қазақ қызының ғасырдан ғасырға жеткен қадірлі, кәусар образы болатын. Әйгілі Мұхтар Әуезовтер «Адамдық негізі – әйел» деп мақала жазғанда осындай ардақты жандар үшін шырылдады. Жүсіпбек жазатын қорғансыз Ақбілек, Бейімбат жазатын шарасыз Күлпан, Ғабит Мүсіреповтің ел анасы Ұлпаны, Әбдіжәміл Нұрпейісовтің қайшылықты Ақбаласы, Ақанды ынтық еткен Ақтоты мен Біржанға арман болған Ләйлім шырақ, кешегі Жұматай жырлап өткен қол жетпес Ләйлә – бәрі де қазақ қызының, қазақ анасының сан қилы қасиеттерінің бір-бір жарқын көрінісі еді. Заман құбылды, қоғам ауысты, қазақ қызының болмысы мен бітімі де өзгеріске ұшырай бастады. Бұрынғы биязы да кербез, көрікті де мінезді сұлулардың орнына бетпақтықты батырлық деп түсінетін, сөз тиді екен деп ауызға келгенді ақтара салатын келте ақылды бикештер келді.

4,6(33 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ