М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

Интернет және қоғам Мәтінді мұқият тыңда. Сөздер мен деректерді қолдан. Интернетке тәуелділіктің неліктен өршіп тұрғанын жауап нұсқаларынан анықта. 

Электронды кітап

Адамдар интернетке өте тәуелді

Ұлыбритания, АҚШ және Австралия ғалымдары

Зерттеу бойынша, Facebook, Twitter және Instagram сияқты әлеуметтік желілердің арқасында адамдар көптеген адамдармен араласады.

Күні бойы қолынан телефон түспейтін жастар да, ересектер де интернетке тәуелді. Әлеуметтік желіні қызықтайды, соңғы жаңалықтармен осы жерде танысады, кітапханаға барып, кітап іздемейді, қолжетімді электронды кітаптарды оқиды, т.б. Ұлыбритания, АҚШ және Австралия ғалымдарының зерттеуі бойынша, Facebook, Twitter және Instagram сияқты әлеуметтік желілердің арқасында адамдар көптеген адамдармен араласады. Соның салдарынан шынайы өмірді, шынайы өмірдегі достықты ұмыта бастайды. Мұның бәрі интернетке тәуелділіктен пайда болған жағдайлар.

Электронды кітаптар – заманауи кітапханалардың қызметіне кіреді. Оқырманын ғаламтор арқылы жинап, оларды кітап оқуға қызықтырады, іздегенін еш қиындықсыз табуға ықпал етеді. Facebook, Twitter және Instagram сияқты әлеуметтік желілердің арқасында адамдар бір-бірімен араласып, бұл туралы көптеген ақпараттар алады, сілтемесімен бөліседі. Адамдардың интернетке тәуелділігінің бір себебі – осы.

Соңғы жылдары адамзаттың интернетке тәуелділігі өршіп кетті. Мұны тоқтату қиынға соғуда, себебі олар өз өмірін интернетсіз елестете алмайды. Барлық қызмет түрлерін ұсына алатын интернет адамдарды өзіне тез баурап алды. Ұлыбритания, АҚШ және Австралия ғалымдарының зерттеуі бойынша, Facebook, Twitter және Instagram сияқты әлеуметтік желілердің арқасында адамдар өздері оқыған электронды кітаптары туралы пікірлерімен бөлісіп, қоян-қолтық араласады.

Қазіргі таңда адамдар интернетке өте тәуелді. Күн өткен сайын интернет қызметтері кеңейіп, адамдар сол мүмкіндіктерді қолдануда. Тіпті үйден шықпай-ақ, интернетпен жұмыс жасап, ақша тауып отырғандар да бар. Ұлыбритания, АҚШ және Австралия ғалымдарының зерттеуі бойынша, Facebook, Twitter және Instagram-да адамдар көптеген адамдармен достасады. Шынайы өмірдегі достарымен араласуды ұмыта бастайды.​

👇
Ответ:
Liza6789456
Liza6789456
19.08.2022

...................................................


Интернет және қоғам Мәтінді мұқият тыңда. Сөздер мен деректерді қолдан. Интернетке тәуелділіктің нел
4,8(42 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
друг32
друг32
19.08.2022

Бабушка Зере звала любимого внука Абаем, что означает «осмотрительный, осторожный, миленький». С тех пор и окружающие стали так же обращаться к мальчику, а настоящим именем, по сути, его никто не называл.

Абай происходит из знатного и богатого рода биев и аристократов. Прадед Абая Ыргызбай был батыром и бием рода тобыкты. Слово « батыр» предполагает не только личное мужество, отвагу и силу человека, но и участие в боевых сражениях. Ыргызбай был племянником знаменитого Жанибека батыра из племени керей, который за свои заслуги и ратные подвиги при сражениях с джунгарскими войсками получил благословение самого Абылай хана. Его сын Оскембай – дед Абая. Оскембай был бием. Когда состарился, глава рода – знаменитый Кенгирбай би воспитывал и обучал Оскембая науке управления. Дед Абая Оскембай жил в 1778-1850 годах. От него в 1804 году родился Кунанбай кажы – отец Абая.

Кунанбай как крупная, колоритная личность играл огромную роль в становлении характера Абая и его взглядов, таких личных качеств, как человечность, целеустремленность. Жизнь и творчество Абая в определенной мере были обусловлены установками и примерами его прославленного и порой жесткого, но справедливого отца.

4,4(52 оценок)
Ответ:
Quartz11
Quartz11
19.08.2022

Объяснение:

Отец Кунанбай кажы — ага-султан всего Каркаралинского внешнего округа, позже волостной управитель Кокше-Тобыктинской волости, годы жизни 1804—1886. Мать Улжан — из рода Каракесек из племени Аргын. Бабушка Токбала, в замужестве прозванная Зере из рода матай племени найман. Предположительно учила его родной речи.

Әкесі Құнанбай Қажы-аға сұлтан, кейіннен Көкше-Тобықты болысының болыс басқарушысы, 1804-1886 жылдары өмір сүрген. Анасы-Ұлжан-Арғын тайпасының Қаракесек руынан. Тоқбалдың әжесі Найман тайпасының матай руынан шыққан Зере деген лақап атқа ие болған. Болжам бойынша, ол ана тілін үйретті.

4,5(75 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ