Мақалада ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің аса көрнекті өкілі Ж. Аймауытовтың «Акбілек романындағы» әйел бейнесінің жасалу жолдары қарастырылады. Романнның бас кейіпкері Ақбілек тұлғасын сомдаудағы жазушы шеберлігі, ондағы портреттік бейнелеудің ұлттық табиғи нақыштар, әйел образын жасаудағы дәстүрлі қалып пен жаңашыл ізденістер ғылыми тұрғыдан тұжырымдала ды. «Ақбілек» романындағы әдебикөркемдік жетістіктер шығармадағы әйелдер бейнесінің бай га лареясы арқылы айқындалып, олардың әрқайсысының өзіндік болмыс ерекшеліктерінен көріс та батындығы жете зерделенеді. Сонымен бірге Ақбілек бейнесі қазақ әдебиетіндегі әйелдер образын сомдаудағы жаңа бағыт екендігі ғылыми талдау негізінде нақты дәлелденеді. Мақалада романда қазақ қызына тән ұлтттық тәлімтәрбиеден қалыптасқан мінезқұлық ерекшеліктері суреткер ше берлігі арқылы типтік бейне жасаудың алғы шарты ретінде көрініс табатындығы жанжақты ай қындалған. Әйел сұлулығын суреттеудегі көркемдік белгілер ұлттық бояунақыштан тамыр тартып жатқандығы ұлттық прозаның өзіндік ерекшелігі екендігі зерделенген. Романдағы Ақбілектен бас қа да әйел бейнелерінің жасалуы, олардың бірбіріне ұқсамас өзіндік ерекшеліктері шығарманың тақырыптық болмысын байыта түсетіндігі ғылыми тұжырымдалған.
ответ: Жамбыл Жабаевтың “Зілді бұйрық” өлеңінен алынған бұл үзіндіден: Орыс патшалығының жарлығына,бұйрығына қара халықтың наразы екенін көреміз. Әйтсе де, бір жағынан әскерге алып кетсе, бір жағынан өздеріне қарсы шыққандарды абақтыға қамап немесе дарға асып жатқан орыс үкіметі зар қақсаған ата-ананың уайым-қайғысын тыңдауға құлқы жоқ еді. Бұл көріністің бәрі жүз жасаған Жамбыл ақынның жанын жаралап, боздақ күйін базыната берді. Боздақтарынан айырылған халықтың, төбесіне бұлт үйірілген адамдардың көңілін сейілту мақсатында “Зілді бұйрық” өлеңін шығарады.
Объяснение:
Менің жібім сенің жібің оның жыбі біздің жібіміз сендердің жіптерің сіздердің жіптеріңіз олрдың жіптері