М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Учитель1236
Учитель1236
14.08.2021 19:27 •  Қазақ тiлi

Рассказ так,чтобы его можно было легко пересказать. мейірімді . сейіт орам үстінде жүгіріп бара жатқанда, бір келіп, аңдаусыз соғып кетіп, аяғын сындырыпты. ойбайлап жылап жатқан көріп шошынғаннан шешесі есінен танып қалады. мұны көрген соң, сейіт жыламақ түгіл, сынған аяғын орнына салып танып жатқанда да дыбысын шығармай, қабағын да шытпай жатады. сонда сынықшы кісі: - аяғың ауырмай ма, қабағыңды да шытпайсың? -деп сұрайды. сейіт, шешесі шығып кеткен соң, демін алып, сынықшыға сыбырлайды: - ауырмақ түгіл жаным көзіме көрініп тұр, бірақ менің жанымның қиналғанын көрсе, әжем де қиналып, жүдемесін деп, шыдап жатырмын,- дейді.

👇
Ответ:
ZeepFire
ZeepFire
14.08.2021
Сейіт жүгіріп бара жатқанда, бір арбалы соғып кетіп, аяғын сындырып алады. Қиналып жылап жатқан баласын көрген шешесі есінен танып қалады. Сейіт оны көргеннен кейін, сынған аяғын орнына салып жатқанда да, дыбысын шығармайды. Сонда сынықшы кісі:
- Аяғын ауырып жатқан жоқ па? - деп сұрайды. Сейіт шешесі шығып кеткен соң, сынықшыға сыбырлап былай дейді:
- Өте қатты ауырып жатыр, бірақ менің қиналғанымды көрсе, әжем де қиналмасын деп, шыдап жатырмын, - деді.
4,6(65 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
sweetcarpet258
sweetcarpet258
14.08.2021
Алматының ресми тарихы 1854 жылдан басталады. Алматы өзенінің жағасында салынған бекініс көп ұзамай Верный деген атқа ие болған. Алайда ХVІ ғасырдың бірінші жартысында өмір сүрген мемлекет қайраткері, ақын Захириддин Мұхаммед Бабырдың шығармасында болашақ Алматының орнында Алмату атты ортағасырлық қала болғаны айтылады. «Үлкен Алматы» аймағын адамдар ерте кезден-ақ игерген. Х-ІХ ғасырларда мұнда отырықшы мекендер болған, олардың тұрғындары егіншілікпен, мал шаруашылығымен айналысқан. Қаланың сол жақ шетіндегі шағын мекенжайдан табылған қыш ыдыстардың Ферғанадан табылған ыдыстарға ұқсас болуы осы екі аймақ арасында қола дәуірінің өзінде мәдени байланыс болғанын дәлелдейді. Бұл байланыс кейініректе сақтар дәуірінде де жалғаса түсті. Ол кездерден «сақ патшалары» әулетінің аумақты оба-қорғандары бар. Қазіргі Алматының шығыс жағында үш қорғаннан тұратын бір топ ескерткіш сақталған. Есік қорғанынан табылған материалдар сақтартың белгілі адамдарын алтын киімдерімен, қару-жарақтарымен, асыл тастарымен қоса жерлегенін дәлелдейді. Ғұрыптық ескерткіштердің қатарына құрбандық сәкісі жатады. Соның ішінде Верный қаласының маңынан табылған, В.С.Стрельцов жариялаған «жетісулық алтарь» деп аталатын ескерткіш әйгілі болған. Ол – төрт сирақты аласа үстел. Үстелдің бет тақтайының ернеуіне қанатты барыстың 25 мүсіні салыныпты. Тағы да осындай құрбандық сәкісі Алматыда, ашылып қалған қорғаннан табылды. Ол төрт бұрышты, конус түріндегі тұғыры бар үстел. Төрт бұрышында қанатты барыс, табанының жиектеріне жеті жолбарыстың мүсіні салынған, ал ортасында екі түйенің бейнесі бар. Сақтардың өзгеше бір храмдары мен қасиетті орындарының бөлшектері, көпке белгілі «Қарғалы диадемасы» Алматы маңындағы көшпелілердің идеологиясы жөнінде білуге көп мүмкіндік туғызады. Алматы-І қаласының орны қаланың оңтүстігіндегі «Горный гигант» колхозының жерінде орналасқан. Қала екі қатпардан тұрады, терең орлардың ішіне салынған, бұл оның қорғаныс қабілетін арттыра түскен. Жалпы топографиялық белгілеріне қарағанда, оның ІХ-ХІІІ ғасырларға жататыны анықталған. Алматы-ІІ қаласының орны Кіші Алматы өзенінің бойында, қазіргі шекара училищесі тұрған жерде болатын. Құрылыс жұмыстары кезінде бұл арадан орта ғасырлық ұстахана, дайын бұйымдар, кетпен, соқаның тісі, темір қазанның бүйірі табылған. Осы жерден балқыған металл құятын шөміш пен су құятын екі құмыра да шықты. Есентай (Весновка) қаласы Алматыдағы Ботаника бағының шеңберінде, Ремизовка мекені Әл-Фараби көшесінің жоғары жағында, Тереңқора қаласының орны Алматының солтүстігіндегі «Заря Востока» поселкасының жерінде жатыр. Сонымен, археологиялық олжалар Алматының тарихын едәуір ұзартып, оны Шығыстың көне қалаларының қатарына қояды.

Дереккөзі: https://www.zharar.com/kz/shygarma/544-almaty.html
© www.ZHARAR.com
4,6(13 оценок)
Ответ:
ksenyaLove1246
ksenyaLove1246
14.08.2021

БОЗБАЛА | БОЙЖЕТКЕН | АЛТЫН ҰЯ | ЛАЙФСТАЙЛ | МӘҢГІЛІК ЕЛ | ЖҰЛДЫЗ FM | ЭКОНОМИКА | МЕН КӘСІПКЕРМІН ТІРКЕЛУ КІРУ Негізгі / Әлем таныған-Абай. Әлем таныған-Абай. Әлем таныған-Абай. Әлем Абайды танымаса, Абай әлемді танытқан жоқ. Осы дәрежеге Абай қалай жетті? Абай қалайша даралана түсті? Абайды-Абай қылған не нәрсе? деген сан қилы сұрақтар Абай әлемін оқымаған қауым өкілдеріне жасырын болып қалыптасқан секілді. Абай кім? деген сұраққа біз әдетте жәй оңай көз қараспен жауап береміз. Негізінен бұл жаттанды сөздер қате, себебі Қазақ бола тұра Абай сынды ұлы тұлға иесін сөз астары мен шектемей, керсінше әр ауызға алған сайын жаңа ойға серпіліс беретін, оқушы жамағаттың денесін тітіркендіретін әсер қалдыру біздің бүгінгі күнгі миссия болып саналады. "- Одан асқан бұрын-соңғы заманда Қазақ даласында біз білетін ақын болған жоқ" деп пікір қалдырған екен

4,6(56 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ