Қазақтың ұлттық өрнектері мен әшекейлерінің кең ауқымы бар. Оларды халық шеберлері өзіндік және шығармашылық жолмен жасайды. Қазақ үлгілерін жасау әдістемесі ежелгі жапон өнерінің есімін еске түсіреді, бірақ ол түрлі ақылды жолдармен жасалған материалды қаптап қана қоймай, оның кескіні де кесіледі. Сіз бұл «оригами» ашқан кезде өте қызықты үлгілер бар. Бірақ олардың кездейсоқ деп айтуға болмайды. Бұл үлгілерде қазақтар әлемді бейнелейді, көбінесе геометриялық тұрақты фигуралар түрінде ежелгі сиқырлы рәміздер бар, олар кейде жыныстарға немесе жүзге тиесілі екендігіне меңзейді. Тікелей сызықтар, шеңберлер, ромбалар, айнымалы үшбұрыштар жиі қолөнер бұйымдарында кездеседі.
Қазақ әшекейлері өте әдемі және олар айтқандай, зұлым дала рухын аулауға арналған қасиеттері бар. Алкогольдерге қатысты білмеймін, бірақ заманауи өнердегі ою-өрнектерді практикалық қолдану менің ойымша, толығымен ақталған және қажет. Тек модерация және дәм қажет.
Нұрғиса Тілендиев
Нұргиса Атабайұлы Тілендиев Алматы облысы Іле ауданының Шилікемер деген жерінде дүниеге келген. Ол – қазақ композиторы, дирижер, домбырашы, халық артисі.
Н. Тілендиев П. И. Чайковский атындағы Мәскеу консерваториясының дирижерлік факультетін бітірген. 1953-1961 жылдары Қазакстанның опера және балет театрында істеді. «Қазақфильм» киностудиясы музыкалық редакциясының бас редакторы болды.
Еркін төгілген әсем әуен, сымбатты ырғақ, нәзік лиризм, азаматтық пафос пен динамикалық серпін - Нұрғиса Тілендиев шығармаларына тән қасиет. Ол- төрт жүзге тарта ән мен романстардың, «Достык жолымен» балетінің, «Алтын таулар» операсының, «Ана толғауы» поэмасының, т. б. көптеген
шығармалардың авторы.