М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

1. Роман - а) Один із жанрів ліро-епосу. Великий віршований твір, у якому порушуються важливі проблеми минулого, сучасного чи майбутнього; зливаються воєдино епічні (сюжети, характери) і ліричні елементи (авторські переживання, ліричні відступи).
б) Літературний жанр, найбільш поширений у XVIII-XX ст.; великий за обсягом, складний за будовою епічний твір, у якому широко охоплені життєві події, глибоко розкривається історія формування характерів багатьох персонажів.
в) Невеликий прозовий твір, сюжет якого ґрунтується на певному епізоді з життя одного (іноді кількох) персонажу.
г) Літературний напрям, який характеризується правдивим і всебічним відображенням дійсності на основі типізації життєвих явищ.
2. Естетизм -
а) Літературний напрям, який характеризується правдивим і всебічним відображенням дійсності на основі типізації життєвих явищ.
б) Літературний напрям другої половини XVIII – п. XIX ст. В основі — перебільшена роль почуттів (крайня чутливість), поетика протилежна класицистичній. На перший план поставлено почуття.
в) Літературний напрям, який, перебуваючи поза рамками пересічної моралі, діяв лише у сфері мистецтва, де «дозволене» і «недозволене» диктувалося волею митця і підлягало тільки суду естетичних законів. Виявив переваги художньої вигадки, уяви і майстерності художника перед копією життя.
г) Літературний напрям, що виник наприкінці XVIII ст. Визначальні риси: заперечення раціоналізму; ідеалізм у філософії; захоплення фольклором.
3. Роман Г. Флобера «Пані Боварі».
а) Реалістичний. Соціально – психологічний.
б) Реалістичний. Автобіографічний.
в) Реалістичний. Соціально – побутовий.
г) Модерністський. Соціально – психологічний. Роман – виховання.
4. Як повелись містяни щодо родини Шарля після смерті Емми? (За романом «Пані Боварі» Г. Флобера)
а) Підтримували, допомагали з донькою.
б) Всі почали гріти руки.
в) Зібрали гроші, щоб до йому уникнути фінансової катастрофи. г) Відмовились від його послуг.
5. Зустрівшись з Родольфом, Шарль говорить:
а) Ви винні в смерті Емми!
б) Візьміть до себе Берту, виховайте її як панночку. в) Я не серджусь на вас. У всьому винна доля.
г) Родольфе, ви – підступний негідник.
(За романом «Пані Боварі» Г. Флобера)
6. Роман «Портрет Доріана Ґрея».
а) Реалістичний. Соціально – психологічний. Роман – виховання. б) Реалістичний. Автобіографічний.

в) Реалістичний. Соціально – побутовий.
г) Модерністський. Соціально – психологічний. Роман – виховання.
7. Чому Доріан вирішує вибачитись перед Сибіл? («Портрет Доріана Ґрея») а) Бо він її кохає.
б) Усвідомлює, що погана гра була зізнанням у коханні до нього.
в) Прагне виправити портрет.
г) Вирішив перевести її в кращий театр.
8. Як Доріан намагався повернути портрету красу? («Портрет Доріана Ґрея») а) Давав гроші на доброчинність.
б) Брав участь у благодійних аукціонах.
в) Допомагав сиротам.
г) Не скористався наївністю селянки, яку міг спокусити.
9. Бодлер започаткував модерністську течію: а) футуризм
б) імпресіонізм в) символізм.
10 Провідний мотив збірки «Квіти зла»: а) невідворотності людської долі
б) несумісності реальності й ідеалу
в) безрезультатності пошуку краси.
11. До модернізму належать: а) романтизм та імпресіонізм б) імпресіонізм та символізм в) символізм та реалізм.
12. У сонеті «Голосівки» А.Рембо розвинув ідеї: а) трактату «Поетичне мистецтво» Н.Буало
б) сонету «Відповідності» Ш.Бодлера
в) античності.
13. Основний сюжет віршів П.Верлена:
а) рух миттєвих почуттів, плинність вражень б) розповідь про події із життя
в) суспільні проблеми.
14. У вірші «Моя циганерія» А.Рембо протиставляються:
а) природа і суспільство б) життя і смерть
в) матеріальне і духовне.
Тестове завдання з декількома правильними відповідями ( )
15. Вкажіть характерні ознаки модернізму: (3 правильні відповіді) а) руйнування традиційного сюжету, композиції
б) мистецтво не пов’язане із життям
в) поезія натяків, здогадок
г) посилена увага до художньої форми

д) глибина психологічного аналізу е) надання переваги суб’єктивному.

👇
Ответ:
Гыгыгы14
Гыгыгы14
30.12.2022

1 б

2 в

3 а

4 б

5 в

6 г

8 г

9 в

10 б

11 б

12 б

13 а

14 в

15 а,г,е

4,7(74 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
ruslansuxenco3
ruslansuxenco3
30.12.2022
Однажды в далеком каменном веке жил один очень красивый и самолюбивый молодец. однажды отец поручил ему стоять на шухере и подавать сигнал во время охоты. все приготовились но когда добыча выбегала тот стоял и разглядывал свое отражение в луже. упустив добычу племя в отчаяние было вынуждено возвращаться голодными.
отец был очень зол на молодца и прогнал его из племени.
а тот думал: кх, не нужно мне какое то племя и один выживу.
и пошел куда глаза глядят. увидал он гору и решил забраться на нее. долго лез коленки исцарапал. вот залез он а видит на горе той старичок сидит с дубинкой. ростом был не велик с длинными седыми волосами и и длинной бородой. старик спрашивает: не ли ты мне парниша подай мне тот кувшин.
парень: вот еще, сам возьми ноги руки есть.
старик разгневолся и решил проучить молодцаю
старик та тот не простой был богом являлся, старик взял кувшин бросил в парня а тот разбился о скалы. а тело его на солнце испеклось и огнем загорелось.
нашло племя горящее его тело и познало огонь.
так вот он и появился.

ссори за некоторые ошибки и не расставленные знаки препинания ибо лень
придумывала на ходу так что не судите строго
4,7(32 оценок)
Ответ:
wagnercop06s12
wagnercop06s12
30.12.2022
Тридцатые годы.. . Москва. Центр столицы в лесах. На месте двухэтажных домишек Охотного ряда кипит стройка.. . Москву-реку не узнать - одевают в гранит берега. Возводят новые мосты.. . На улицах города чад. Дым, угар.. . Кладут асфальт, заливают древнюю булыгу. Ломают старое.. . Снесли Сухаревскую башню, Страстной монастырь. Сгоряча порубили столетние липы на Садовом кольце.. . Начали стройку метро. На улицах - веселые молодые ребята и девчата в касках, в комбинезонах, перепачканные рыжей глиной, - метростроевцы. Расширяют улицы. Двигают дома.. . Город меняется на глазах. 

1937 год.. . Москвич Пименов пишет программный холст, в котором раскрывает перед зрителем новый пейзаж столицы, - «Новая Москва».. . Летний день, Жара. В сизом мареве тают новые дома Охотного ряда.. . Сегодня, когда двадцатиэтажных махин в Москве десятки, эти первые стройки тех лет кажутся, может быть, небольшими. Но в те далекие дни реконструкция Охотного ряда была символом московской нови. Навеки сгинули лабазы и лавки и уступили место белым зданиям, вызывавшим чувство гордости у тогдашних москвичей. 

«Новая Москва».. . Широко открытое окно в жизнь.. . Легко бежит машина по асфальту площади Свердлова. Пестрый калейдоскоп людской толпы, верениц машин разворачивается перед глазами водителя - молодой женщины с короткой прической (как видите, моды через треть века вернулись на круги своя) , в легком летнем платье. Во всем полотне Пименова разлито чувство увлеченности жизнью. Оно в цветах гвоздики, пунцовой и белой, прикрепленных к раме ветрового стекла. В блеске асфальта и в трепете алых флажков на Колонном зале Дома Союзов. В бликах солнца, играющих на полированных кузовах автомобилей, и в пестрой мозаике толпы пешеходов.. . Тайна очарования пименовского полотна - в движении, которое пронизывает каждый мазок в картине.
4,7(44 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ