Объяснение:
Лев Николаевич Толстой
Писатель, ещё при жизни признанный главой русской литературы.Творчество Льва Толстого ознаменовало новый этап в русском и мировом реализме, выступив мостом между классическим романом XIX века и литературой XX века. Лев Толстой оказал сильное влияниеПерейти к разделу «Значение и влияние творчества» на эволюцию европейского гуманизма, а также на развитие реалистических традиций в мировой литературе. Произведения Льва Толстого многократно экранизировались и инсценировались; его пьесы ставились на сценах всего мира. Лев Толстой был самым издаваемым в СССР писателем за 1918—1986 годы: общий тираж 3199 изданий составил 436,261 млн экземпляров.
Пігмаліон” характеристика Елізи
Еліза – це дівчина з простої сім’ї, яка нічим не відрізняється від інших. Вона має цікаву зовнішність, проте далеко не красномовна мова розвіює ілюзію, безжально розкриваючи всю реальність. Її вчителем був Хіггінс, який посперечався зі своїм другом, що всього через деякий час цю дівчину зі звичайного провінційного містечка вже не можна буде впізнати.
Видатний драматург показує три стадії розвитку свідомості Елайзи-Галатеї: безграмотна квіткарка, «майже леді», справжня леді, що може вести гостру дискусію. Елайза змінюється протягом усієї п’єси. Проте основа особистості, темперамент зберігаються.
«Розумієте, різниця між леді і квіткаркою полягає не в умінні зі смаком вдягатися чи правильно говорити – цього можна навчитися – і не в тому, як вона поводиться, а в тому, як поводяться з нею інші».
У четвертій дії «Пігмаліона» перед нами постає зовсім інша Еліза: упевнена в собі жінка, яка так просто не поступиться власним щастям. Вона навчилася правильної літературної вимови, гідної поведінки у вищому суспільстві. Завдяки наполегливій праці та своїй красі вона підкорила світ, але дивак науковець Гіггінс ніби не помічає її чарів. Проте вона розуміє, що не є господинею в будинку Гіггінса, що він не цінує її як жінку, завдяки досягнутим нею результатам він просто виграв парі. Еліза розуміє: з одного боку, вона певною мірою закохалася у свого вчителя, з іншого — не була потрібна йому. У цій ситуації дівчина поводиться як справжня леді, яку образили, висловлюючи професорові весь негатив, що накопичився протягом цього часу в її серці. Стає зрозумілим, що Еліза — дуже сильна особистість, але Гіггінса вона ніколи не переможе. І в цій, здавалось би, безвихідній ситуації дівчина знаходить вихід, який зрештою винагороджує її перемогою над обставинами.
Риси характеру: щирість, енергійність, природна моральність. Дівчина має почуття власної гідності.
Джерело: https://dovidka.biz.ua/harakteristika-obrazu-elizi-dulitl-pigmalion
Ямб (стихотворная двусложная стопа с ударением на втором слоге) :
трехстопный ямб:
Я Вам пишу письмо,
Чего ж мне написать?. .
четырехстопный ямб:
Я к Вам пишу, чего же боле,
Что я могу ещё сказать?
пятистопный ямб:
Я Вам пишу письмо, чего же боле,
Хотя мне, право, нечего сказать.. .
шестистопный ямб:
Я Вам опять пишу письмо, чего же боле,
И мне по-прежнему Вам нечего сказать.. .
Хорей (двусложная стопа с ударением на первом слоге) :
трехстопный хорей:
Наша Таня плачет:
Утопила мячик
четырехстопный хорей:
Наша Таня громко плачет,
Уронила в речку мячик.
пятистопный хорей:
Наша Таня очень громко плачет:
Сдуру утопила в речке мячик.. .
Дактиль (трёхсложная стихотворная стопа с ударением на первом слоге) :
двухстопный дактиль:
Крутится шар
Над головой.
трехстопный дактиль:
Крутится, вертится шар
Прям над моей головой... .
четырехстопный дактиль:
Крутится, вертится шар голубой,
Крутится, вертится над головой.
пятистопный дактиль:
Крутится, вертится бешенно шар голубой
Над от похмелья трещащей моей головой.. .
Амфибрахий (трёхсложная стопа с ударением на втором слоге) :
двухстопный амфибрахий:
Союз нерушимый
Сплотился однажды.. .
трехстопный амфибрахий:
Союз нерушимый навеки
Сплотила великая Русь.. .
четырехстопный амфибрахий:
Союз нерушимый республик свободных
Сплотила навеки великая Русь.. .
пятистопный амфибрахий:
Союз нерушимый республик навеки свободных
Сплотить попыталась однажды великая Русь... .
Анапест (трёхсложная стопа с ударением на последнем слоге) :
двухстопный анапест:
До свиданья, медведь!
Возвращайся в свой лес.
трехстопный анапест:
До свиданья, мой ласковый мишка!
Возвращайся в свой сказочный лес.
четырехстопный анапест:
До свиданья, мой ласковый мишка! Прощай!
Возвращайся скорее в свой сказочный лес.
пятистопный анапест:
До свиданья, мой ласковый мишка! Прости и прощай!
Ты мне больше не нужен, вали-ка в свой сказочный лес.