М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Эмиль2330
Эмиль2330
27.06.2020 17:57 •  Литература

Напишите читательский дневник по 2 былинам и повести можете написать это ответив на влпрос о чем?

👇
Ответ:
AMANBEKBERDIMURAT
AMANBEKBERDIMURAT
27.06.2020
Я могу только 1быль
Название:
Лев и собачка
Автор:
А.Толстой.
Главные герои:
Лев, собачка.
Основная мысль:
В сказке автор рассказывает о великой и честной дружбе.В которой лев умер ради своего друга. (собачки)
4,6(57 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
kseniahas7
kseniahas7
27.06.2020
Война. Двадцать второго июня тысяча девятьсот сорок первого года, это слово прогремело на всю страну. Советский народ понял, что настали тяжёлые времена. И только через тяжёлое преодоление самого себя, Советский Союз победил Фашистскую Германию. Но чего стоило это преодоление? Чего стоила эта победа?

Для многих стало тяжёлым испытанием убийство человека. Далеко не каждый мог убить. Пусть и врага, но человека. Ведь, это противоестественно. Многие фильмы, например как " рядового Райна", "Туман" повествуют об этом. Многие блевали после убийства. И причём было сложно не только русскому солдату. Было сложно и фашисту, и некоторые германские граждане не хотели воевать. По-моему мнению, это была не их война. Это воевал Гитлер. Многие германские граждане вовсе не хотели и войны, но шли по указанию Гитлера, а не по своей воле. Так что, фашист фашисту рознь.

Самая тяжёлая трудность войны - потеря близких. Миллионы семей оставались без кормильцев. Миллионы детей оставались без отцов. Женщинам приходилось преодолевать трудности бытовой жизни. Воспитывать детей и вести хозяйство им приходилось одним. Это - великие женщины. Их плечи поднимали страну после войны и их руки работали на заводах во время войны. Ве-ли-ки-е! Ручищи! Плечищи! У женщины должна быть железная воля для того что бы работать на заводе, вести хозяйство и воспитывать детей, зная о том, что твой муж не придёт с войны. Верили, что придёт, но в глубине души знали, что видели их в последний раз.
Это только малая часть того, что приходилось терпеть людям во время войны.
Русский человек - великий человек!
4,8(81 оценок)
Ответ:
dimkach2014
dimkach2014
27.06.2020

Объяснение:

Щасливого майбутнього, коли національно-визвольна боротьба буде успішно завершена, будь-яка окупація зникне - й українці заживуть повноцінним людським життям.

Але у 1859 році, в переспіві "Осія. Глава XIV" він провіщав і щось жахливе: "Погибнеш, згинеш, Україно, / Не стане й знаку на землі, / А ти пишалося колись / В добрі і розкоші! Вкраїно!".

Оновлена українська земля, світ вільних сина і матері, і світ без України, земля загиблих "лукавих чад" - ці дві можливості мабутнього постійно супроводжують нашу націю.

Але Шевченко не лише по-батьківськи надихає чи остерігає.

Він у літературній формі ще й пропонує національну ідеологію, націоналістичний суспільний світогляд та буттєво-історичний, національно-екзистенціальний тип мислення. Мислення у категоріях захисту, відтворення та розвитку нації. Саме такі світогляд і мислення формують новий - шевченківський! - тип української людини! Саме вони покликані забезпечити тривання українців та їх Батьківщини у часі й просторі.

З яких найважливіших компонентів складаються ці світогляд і мислення

Насамперед Кобзар пропонує три найосновніші національні ідеали, три найголовніші цінності, що повинні б визначати орієнтири життя - й окремої людини, і цілого народу.

Ідеться про Бога, Україну, Свободу.

Передусім життя українця - це життя з християнським Богом, Творцем всього сущого, Батьком правди і волі. Шевченко, як справжній пророк, нерідко веде дискусію з Господом, бачачи невимовні страждання своїх земляків, але утверджує все ж усепереможну віру в Нього як, наприклад, у поемі "Кавказ":

Ми віруєм Твоїй силі

І духу живому!

Встане правда! встане воля!

І Тобі одному

всі язики

Вовіки і віки.

Другий ідеал випливає із закоріненості життя кожної справжньої людини у Батьківщину.

Але це закорінення вимагає осмислення і дії: треба бути по-синівньому відповідальним за Україну перед Богом, предками і нащадками. Тому у медитації "Мені однаково, чи буду..." читаємо:

Та неоднаково мені,

Як Україну злії люде

Присплять, лукаві, і в огні

Її, окраденую, збудять...

Ох, не однаково мені.

Нормальне буття людини і народу неможливе без свободи. Імперіалізм, рабство, неволя, окупації зовнішні та внутрішні спустошують кожного індивіда, деформують усі природні суспільні зв'язки.

Тому третій ідеал утверджує цінність Свободи.

Українець і Україна можуть належним чином існувати у Божому світі лише політично, духовно, економічно вільними. Звідси і заклик до земляків у "Заповіті":

Поховайте та вставайте,

Кайдани порвіте

І вражою злою кров'ю

Волю окропіте.

Окрім трьох ідеалів, ми бачимо в поезії Шевченка велику кількість категоричних імперативів, наказів, що регулюють українське буття і мислення шевченківської людини.

Серед них центральне місце займає імператив національний, найбільш чітко виражений у поемі "Сон" ("Гори мої високії...").

Саме там ліричний герой-християннин висловлює вражаючу готовність пожертвувати найдорожчим інням свої душі - задля ще більш дорогого - врятування буття своєї нації, своєї Батьківщини. Фактично, задля врятування душ своїх земляків:

...Я Богу ...

Я так її, я так люблю

Мою Україну убогу,

Що проклену святого Бога,

За неї душу погублю!

Цю ж жертовність мали б усвідомлювати і ми, озвучуючи слова державного гімну: "Душу й тіло ми положим за нашу свободу...".

Але чи усвідомлюємо

Чи пам'ятаємо цей шевченківський наказ - так, як пам'ятали його наші предки, січові стрільці, воїни УНР, наддніпрянські повстанці, бойовики УВО та ОУН, партизани УПА?

Усі озвучені й не озвучені ідеали та імперативи Шевченка органічно включені у його художньо виражену націософію - філософію національної ідеї.

Стрижневим елементом цієї ідеї була й залишається ідея національної державності, показана Кобзарем через наскрізний образ "хати".

Що ж, як не національна держава, повноцінно і на всіх рівнях захищає націю та її буття? Де ще, як не у цій символічній "хаті", народ стає справжнім господарем своєї долі на своїй власній землі? Де ще, як не в Українській Соборній самостійній державі, можуть існувати українські правда, сила і воля? Про це йдеться у "Посланії":

Подивіться на рай тихий

На свою країну,

Полюбіте щирим серцем

Велику руїну,

Розкуйтеся, братайтеся!

У чужому краю

Не шукайте, не питайте

Того, що немає

І на небі, а не тілько

На чужому полі.

В своїй хаті своя й правда,

І сила, і воля.

Саме Тарас Шевченко, його ідеали, імперативи, його животворна національна ідея спонукають замислитися

4,4(13 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ